No no no, Mirku, bardzo ładnie Pozdrowienia z Ustronia :szeroki_usmiech
Wymiana obudowy kluczyka a transponder.
Zwiń
X
-
Wymiana obudowy kluczyka a transponder.
Witam,
Zakupiłem nową 2-przyciskową obudowę kluczyka do mojej Octy bo stara już jest mocno "czasem zmęczona"
Wszystko przełożyłem za wyjątkiem tego transpondera, próbowałem podważyć ale siedzi mocno (nie wiem czy jest zatopiony czy wklejony) a boje się że mogę go uszkodzić.
Na tą chwilę 3/4 jest nowej obudowy a 1/4 obudowy to ten element który ma zatopiony w/w transponder i oko mnie boli jak na to patrze
Wyjmował go ktoś?
-
-
Zamieszczone przez delanoplproblemów z przełożeniem nie ma żadnychkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
piotrek_os, studiuję właśnie forum
Podkusiło mnie żeby wymienić a okazało się (jak nie urok to s....czka) że nie mam PIN'u - poprzedni właściciel dorzucił jakąś kartkę do zapasowego kluczyka ale jest nie czytelna. Znalazłem http://www.mea.dico.pl/ i jutro zapytam jaki koszt odczytania i zakodowania nowego transpondera.
Komentarz
-
-
Dzwoniłem dzisiaj - koszt 180zł. Do tej firmy która ja znalazłem nie mogę się dodzwonić zapewne przez okres między świętami. "Przemęczę" się jeszcze przez weekend i jak się do nich nie dodzwonię to podjadę tam gdzie Ty mi podałeś.
[ Dodano: Wto 11 Sty, 11 08:23 ]
Zapłaciłem 150zł w http://www.mea.dico.pl/ , czas całej zabawy z transponderem to jakieś 15min. Obsługa miła, Pan zamontował nowy transponder w gumce tak by sztywno siedział w obudowie, by na przyszłość można było go swobodnie przełożyć.
Dla tych co mają problem z wyciągnięciem transpondera to najlepiej go wyciąć mikrosilnikiem z jakimś małym frezem.
Komentarz
-
-
Podepnę się pod ten temat :?
Kupiłem kluczyk (zestaw z alarmem) i zamierzam dokupić Transponder do tego kluczyka.