Przednie zawieszenie - "skrzypienie, stukanie"????

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Piasecznik
    Drive
    • 2006
    • 67

    #26
    Nie, no luz, ja jestem specjalistą od komputerów i programistą.
    Jako programista nie mogę przeoczyć nawet najdrobniejszych niedociągnięć w swoich programach. Przekłada się to także na inne dziedziny życia codziennego.
    Osobiście jednak nie grzebię w aucie, zlecam to serwisowi.

    Komentarz

    • życzliwy
      Drive
      • 2005
      • 53

      #27
      To i ja dorzucę coś od siebie. Przebieg 18500 km od nowości. Zaczęło mi skrzypieć niemiłosiernie z lewej strony. Zleciłem sprawdzenie przy okazji rocznego przeglądu. Facet w serwisie w zasadzie nie zadawał pytań jak usłyszał o co chodzi. Wymienili gumy w ramach gwarancji.
      O1 TMBDG

      Komentarz

      • MARCUS
        Ambiente
        • 2005
        • 230

        #28
        Po paru badaniach na stacjach diagnostycznych, okazało się że przyczyną owego skrzypienia i stukania był sworzeń wachacza. Zakupiłem tą część i w pobliskim warsztacie mi wymieniono. Narazie nic nie skrzypi , ani nie stuka. Szkoda tylko że dopiero w tzecim z kolei warsztacie właściwe zdiagnozowano mi autko - takich to mamy fachowców.


        Pozdrawiam.

        Komentarz

        • Arek
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 3143

          #29
          sorki za odgrzebanie kotleta ops:
          Dla niektórych pewnie to bedzie głupie pytanie ale czy od wybitych silentbloków może trząść autem powyżej 140 ?? przebieg prawie 100kkm
          -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #30
            Arek, Zobacz czy nie zaczyna Ci sie rozpadac ten tylny od wahacza. U mnie zaczyna sie rozwarstwiać.

            A trząść może bo np snieg nabil sie w felgi i zamarzł, albo jakis krater zaliczyles
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Arek
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 3143

              #31
              Maicroft, dzieki sie sprawdzi
              -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

              Komentarz

              • -Piotr-
                L&K
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1018
                • Octavia III (5E3)
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #32
                Będzie warto sprawdzić, bo ja własnie dopiero co jestem po eliminowaniu drgań kierownicy i całego nadwozia. Trzęsło najbardziej kierownicą przy ok. 80 km/h, ale dało się jechać. Na macanego oczyszciłem ręcznie felgi przednie i zadowolony pojechałem do pracy, gdzie na prostej w ogóle nie dało się jechać - max 60..aż mi było głupio, bo na drodze jechałem ja i za mną sznur tir-ów ops: Pojechałem rano do zakładu wulkanizacyjnego, gdzie oczyścili mi przednie koła. Następna próba dużo lepiej, ale przy 100.. kierownica spokojna lecz trzęsło nadwoziem. Jak się okazało tylna prawa felga od wewnątrz miała przyklejony kawał zlodowaciałego śniegu. Teraz po tych czynnościach nareście jest OK :szeroki_usmiech
                O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
                KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
                O III czarna liftback - reaktywacja

                Komentarz

                • Alberto
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 202

                  #33
                  Chodzi mi o poduszki stabilizatora rozmiar 21mm ale spotkałem dwa oznaczenia n/t s/t co to znaczy?????

                  [ Dodano: Sro 21 Lut, 07 15:48 ]
                  już wiem że to nowy typ (jakiś rąbek ma guma ) i stary typ. Ale nikt nie wie od kiedy stosowane były takie więc muszę rozebrać i przekonać się sam.

                  Komentarz

                  • KojotWolf
                    Classic
                    • 2020
                    • 6

                    #34
                    Witam, u mnie po wymianie sprężyn z przodu pojawiło się trzeszczenie przy kręceniu kierownicą. Podczas ostatniego zjeżdżaniu tyłem z krawężnika gdy było 3 st. C skrzypiało jak szlak. Macie jakieś pomysły co to może być? Za tydzień oddaje auto znowu do mechanika. Jak zerknąłem na sprężyny wczoraj podczas wymiany kół to zauważyłem, że sprężyny nie są ułożone w osi na amortyzatorach. Dziękuję za jakie kolwiek sugestie. Pozdrawiam

                    Komentarz

                    • ROBAL_26
                      RS
                      • 2010
                      • 2320
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                      #35
                      Zużyte kolego masz łożyska mcpersonów i poduszki , dziwne że przy wymianie sprężyn mechanik od razu tego nie wymienił, jest to częste zagrania bo dwa razy mają robotę .
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz

                      Pracuję...