Silnikiem cos zaczelo trzachac mimo tego obroty sie trzymia jak przyklejone,do tego w czasie jazdy potrzafi tracic nagle moc jakby odcinalo mu paliwo by potem znow jechac normalnie.Wie ktos czy jest tam gdzies przeplywomierz gdzie? obstawiam tez czujnik polozenia walu tylko nie ma kto go sprawdzic bledow zero.
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
Filtr paliwa mam pod samochodem i kurna nie widac tam nic wiecejno i logicznie nie tam chyba miejsce na przeplywomierzPrzydalby sie ktos z programem zeby srawdzil gdzie on jest i czy wogole jest
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
Przepływomierz jest w prawym, górnym rogu komory silnika, ma wielkość ok.15cm., z przepływomierza wychodzi wiązka (równo w połowie długości przepływki), jest przytrzymywany obejmą.
Wygląda jak walec/rura, a raczej kawałek rury :P
Postaram się znaleźć zdjęcie.
PS.Z tego co wiem VAG/VAS nie zawsze wywali błąd przepływki.
Oby nie czekała Cię mordęga taka jaką ja mam :P
To może też być końcówka mocy, ale chłopaki mają większą wiedzę to napewno się wypowiedzą
schamann, sorrki za pomyłke miałęm na mysli filtr powietrza. ... BRRRR - sorki
Jesli dzieje sie to samo na benzynie i gazie to raczej bedzie cos ze swiacami, przewodami lub przepływka. Chyba ze cewka poszła sie wali- ale to mało prawdopodobne.
a wiec tak swiece ,przewody cewka sa nowe maja miesiaca przeplywki nie ma tam gdzie zwykle bywa wiem o co ci chodzi ,tego u mnie nie ma wogole ja mam stary silnik gdzie filtr znajduje sie nad silnikiem polaczony bezposrednio z przepustnica takze teoretycznie nie ma tam miejsca na przeplywomierz stod moje pytanie czy wogole takowy tam jest i w ktorym miejscu stawialbym jeszcze na wykanczajacy sie czujnik polozenia walu jezeli nie ma tego przeplywomierza
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
czujnik halla nowy z aparatem zaplonowym calym ,jezeli bylby blad na kompie to bym nie pytal
Z tego co wiem sa dwa czujniki polozenienia jeden halla w aparacie zaplonowym dajacy info po polozeniu walka rozrzadu i drugi walu polozony na dole silnika dajacy info o polozeniu walu glownego
Jak dla mnie sa te mozliwosci o ktorych pisalem czujnik polozenia walu(nie halla ten drugi)
,przeplywomierz tylko nie moge go zokalizowac
no i pytanie czy zacinajacy sie popychacz moglby dawac taki efekt podczas jazdy?
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
W takim razie pozostaje mi czujnik polozenia walu byc moze powoli sie wykancza i czasem zaczyna swirowac by potem odpuscic na jakis czas,najgorsze ze jak wysiadzie na dobre to auto zgasnie i juz nie odpali
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
W takim razie pozostaje mi czujnik polozenia walu byc moze powoli sie wykancza i czasem zaczyna swirowac by potem odpuscic na jakis czas,najgorsze ze jak wysiadzie na dobre to auto zgasnie i juz nie odpali
U mnie jakiś czas temu też coś silnik skakał ale odkręciłem osłone i wszystkie kable zpsikałem takim płynem firmy Gunk do konserwacji kabli chyba pomogło, teraz nic się nie dzieje.
Sprawdzalem 2 nowe komplety kabli na kazdym to samo ,takze kable wyeliminowalem jak i caly uklad zaplonowy bo w zadadzie to caly nowy od cewki do aparatu zaplonowego.Nic narazie jezdze puki co zobaczymy co bedzie dalej.Dziwi mnie ze obroty trzymaja sie jak gwozdziem przybite ciezko zauwazyc ruch wskazowki,myslale ze moze jakas poduszka silnika poszla i poprostu wieksze drgania przechodza do kabiny i sa mocno wyczuwalne
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
A czy przeplywke latwo wyciagnac i przelozyc do innego auta nie uszkadzajac ?? Czy jest to zabieg tak wyzykowny, ze lepiej nie ruszac ?? Zeby sprawdzic czy to to, a nie kupowac w ciemno.
Komentarz