I co Polska to "trudne warunki ekploatacyjne" :diabelski_usmiech
piotrcar, hmm raz ci się uda innym razem wracasz bez dowodu i kombinujesz normalne zimówki bez kolców, ale jak lubisz ryzyko, twoja sprawa :wink:
piotrcar, hmm raz ci się uda innym razem wracasz bez dowodu i kombinujesz normalne zimówki bez kolców, ale jak lubisz ryzyko, twoja sprawa :wink:
Zerwany pasek to owszem zarobek dla ASO ale z drugiej strony jeżeli nastąpi to przed podanym kilometrażem wymiany robi się smród i tłumaczenie dlaczego pękł wcześniej. Dlatego też lepiej dla niego skrócić okres między wymianami niż bujać się z reklamacjami. Zwróć uwagę że np. w rozmowie z mechanikiem na temat wymiany rozrządu najczęściej poda ci dwie wartości: przebieg przy jakim producent przewidział wymianę i zalecany przebieg do wymiany który zwykle jest krótszy.
kupuj furę i dawaj ją do działu " Nasze auta " 

Komentarz