Równie dobrze można za tą cenę kupić jakiegoś dostawczaka - tylko po co?
Zgadza się, ale ja to widzę tak jeżeli ktoś chce kupić O2 L&K to w samochodzie prawdopodobnie szuka "stylu i komfortu". Takie kryteria lepiej moim zdaniem spełnia S2. Zakup za taką kasę O2 moim zdaniem jest nonsensem. Między O2 FL i S2 jest przepaść. Zaraz mnie pewno z klubu wywalą albo bananem obdarują :diabelski_usmiech Najwyżej przeniose się do klubu SuperBa ... :P :twisted:
Paweł2 a tak na serio to poleć rodzinie jazdę testową, S2 a potem O2.
wracając do el foteli to ja bym się zdecydował bez wahania
Nawet jak jeździ jedna osoba.
Z tego co się orientuję to można o wiele lepiej dopasować fotel pod siebie
to co mnie denerwuje w manualu to że siedzisko tylko się ustawia dół/góra, a powinno się dać jeszcze ustawić przód albo tył wyżej/niżej
No i można sobie zapisać ustawienia np miasto/trasa :diabelski_usmiech
jeżeli ktoś chce kupić O2 L&K to w samochodzie prawdopodobnie szuka "stylu i komfortu". Takie kryteria lepiej moim zdaniem spełnia S2. Zakup za taką kasę O2 moim zdaniem jest nonsensem
phrix, ja kupiłem O2 dlatego, że nie potrzebuję dużego auta skoro jeżdżę sam a nie dlatego, ze RS jest mniej prestizowy niz S2 :szeroki_usmiech
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
jeżeli ktoś chce kupić O2 L&K to w samochodzie prawdopodobnie szuka "stylu i komfortu". Takie kryteria lepiej moim zdaniem spełnia S2.
A moim zdaniem - i pewnie narażę się tutaj wielu koleżankom i kolegom z forum - Skoda nie jest marką, która ma 'styl i komfort' - jak głosi slogan reklamowy 'przemyślane rozwiązania' - czyli ma być praktycznym autem dla szerokiego odbiorcy - a L&K to po prostu próba pokazania najbogatszej możliwej wersji (która i tak jest uboższa niż auta klasy premium). Jeśli ktoś szuka 'stylu i komfortu' moim skromnym zdaniem nie powinien kupować ani Octavii ani Superba tylko poszukać czegoś właśnie w autach 'klasy premium'.
Natomiast jeśli ktoś jest zdecydowany na Octavię, to widocznie z jakiegoś powodu - w moim przypadku górę wzięła praktyczność, niezawodność oraz cena (liczona razem z pakietem ubezpieczeniowym). Też mogłem kupić L&K albo RSa, tylko uznałem że w zupełności spełnia moje zachcianki wersja Elegance - nic więcej nie oczekuję od auta, ma wszystko, co moim zdaniem powinien mieć praktyczny samochód.
S2 Elegance ma prawie wszystko co O2 LK poza skóra, hhc i instalacja gsm, ale ma podgrzewana tylna kanape, fotochromatyczne lusterka boczne, TPM, poduszke kolanową, podgrzewane dysze spryskiwaczy, elektryczny fotel pasażera i wecej miejsca z tyłu
Pozwoliłem sobie zrobić małe zestawienie Elegance i L&K. Liczyłem tak aby wyszło jak najlepiej, więc kwoty są podzielone, jak ktoś kumaty to załapie.I tak pewnie gdzieś się walnąłem :szeroki_usmiech
Elegance + standard z L&K(combi tdi dsg) 128 250
dodatki z L&K :
HHC 900
metalic 1 950
el fotel kier 3 500
podgrzewane fotele przód 900
siatki bagażnik 300
schowek parasol 100
xenon 3 300(w L&K jest skrętny i dynamiczny)
light assist+ fotochrom i czujnik deszczu 900
bolero 900
przygotowanie GSM 300
felgi 17' 800(inny wzór)
skóra 8 000
L&K (combi tdi dsg) 121 900
Teraz to co można dokupić w obu wersjach, a ja wybrałem:
Elegance :
TPM 500
szyberdach 3 500
el fotel pasażera 1 700(razem z przodem który jest 5200)
podgrzewana kanapa tył 600(1500 z przodem który jest)
columbus 6 900(dotykowy)
141 450
L&K :
TPM 500
szyberdach 3 500
el fotel pasażera 2 300(w tym podgrzewany tył)
columbus 5 500(nie wiem czy dotykowy)
dodatkowo jest schowek w podłokietniku Jumbo dla pasażerów z tyłu(w elegance nie widzę nawet w opcji)
133 700
Ja bym się zdecydował na L&K
Razem z dodatkami tańszy o 7 750zł
Bez dodatkowych opcji o 6 350zł
phrix, ja kupiłem O2 dlatego, że nie potrzebuję dużego auta skoro jeżdżę sam a nie dlatego, ze RS jest mniej prestizowy niz S2
ja też podobnie uczyniłem i dostosowałem autko do własnych potrzeb , ale RS piotrka_gdy robi wrażenie a jeżeli chodzi o prestiż to z całym szacunkiem dla Superba niestety prestiżowym Audi nigdy nie będzie i osoby które szukają prestiżu w samochodach marki Skoda nigdy go nie znajdą.
mirek_p11, tu sie z tobą nie zgodze bo czym innym jest prestiż do wożenia VIP w sheratonach na całym świecie kupili własnie superby nie S klase czy a8 ale superby to chyba o czymś świadczy
No no panowie temat sie ladnie rozwinal naprawde duzo pomagacie ,przedstawie wnioski rodzince.
Ja osobiscie jesli O2 to do 70k no gora 80k(rodzinka do120),ja w tej cenie a padaly tu i wyzsze to bralbym S2,Accorda,Passata,czy mozna by juz pomyslec o Bmw 3 Audi A4?Niewiem niewiem tak na szybko trzeba by to dokladnie przemyslec.
paweł2, tylko zobacz na wykończenie i wyposażenie, wątpię żebyś w tej cenie znalazł cokolwiek konkretnego z wymienionych modeli :P
Passat combi Highline 140KM dsg z dodatkami i wyposażeniem jak L&K 144 870zł
Jeżeli ma być do 120 000 to ja bym zrezygnował z dsg w L&K i wziął navi i el fotele.
Zresztą bez navi też mogło by być
czy mozna by juz pomyslec o Bmw 3 Audi A4?Niewiem niewiem tak na szybko trzeba by to dokladnie przemyslec.
Myślę, że 120k to trochę mało jak na BWM3 czy A4 (no może udałoby się coś w tej cenie wyhaczyć, ale nie byłoby to zbyt bogate i silnik pewnie jakiś najsłabszy. Aby myśleć o tych autach trzeba zacząć przynajmniej od 130k PLN.
Zamieszczone przez abstinent
ja bym zrezygnował z dsg w L&K i wziął navi i el fotele.
Moim zdaniem lepiej DSG a zrezygnować z navi: 1) Columbusa można dużo taniej dostać (np od Grygiego i zamontować. 2) problem z mapami do fabrycznej nawigacji - na pewno nie są tak dokładne jak mapy na urządzenia przenośne. Owszem masz więcej funkcji multimedialnych, ale jeśli komuś zależy na audio to albo nie kupuje fabrycznego albo wystarczy mu seryjne w tej wersji Bolero.
A jeśli ktoś już się przyzwyczai do DSG, to raczej nie będzie się chciał z powrotem przesiadać na manual.
Panowie byly dzisiaj jazdy testowe zabrali mnie ze soba ,no S2 to jest komfort jak dla mnie klasa(gdyby byl tanszy to bym sie nawet nie zastanawial).
Rodzinka byla zachwycona takze na chwile obecna biora S2,gotowi sa nawet przekroczyc zakladane wczesniej 120.
Tylko teraz jest znow dylemat jaki motor?.Ale dzien byl owocny,mieli tylko 2.0CR wiec trzeba by jeszcze pojezdzic benzynka.Ale jak na moc 140KM nawet to jechalo
Panowie byly dzisiaj jazdy testowe zabrali mnie ze soba ,no S2 to jest komfort jak dla mnie klasa(gdyby byl tanszy to bym sie nawet nie zastanawial).
Rodzinka byla zachwycona takze na chwile obecna biora S2,gotowi sa nawet przekroczyc zakladane wczesniej 120.
Tylko teraz jest znow dylemat jaki motor?.Ale dzien byl owocny,mieli tylko 2.0CR wiec trzeba by jeszcze pojezdzic benzynka.Ale jak na moc 140KM nawet to jechalo
w salonie jak wsiadłem do S2 to mi sie z niego nie chciało wysiadać, jezeli auto rodzinnne to S2 jest idealnym wyborem, pasazerowie z tyłu nie będą mieli pretensji o brak miejsca
Silnik to raczej 2.0 tdi 170PS lub jak dla mnie 2.0 tsi
Rodzinka byla zachwycona takze na chwile obecna biora S2, gotowi sa nawet przekroczyc zakladane wczesniej 120
Jeno co by za bardzo nie przekroczyli bo potem znowu może się okazać, że można wybrać coś rozsądniejszego i że S2 jest złym pomysłem . Co do motorów to najlepiej objeździć wszystkie. Osobiście motor 2.0 140 jak dla mnie jest wystarczający w 10 sekund setkę robi :twisted:
Porównując ceny S2 do O2 należy porównać podobne wersje silnikowe - podobne pod względem osiągów. Bedzie to O2 1.8TSI DSG i S2 2.0TSI DSG. Wtedy różnica w cenie jest spora. Osobiście jak kupowałem swój samochód, to liczyłem S2 z ciekawości (bo jednak tak jak Piotrek_gdy jeżdzę przeważnie sam i na dodatek głównie po mieście) to S2 o gorszych osiągach wychodziłą ok 20 tysięcy więcej mając jednocześnie osiągi 1.8TSI.
Jeżeli zastanawiasz się nad L&K to zastanów się nad RS. No chyba że nie potrzebujesz tak mocnego silnika. I odpowiedz sobie na pytanie, czy jasna popielata tapicerka jest dla Ciebie.
tomek, a kto powiedział że jasna tapicerka ma być :?: przecież można wybrać kolor
Tak liczyłem pod siebie SII combi ambiente 1.6CR i trochę dodatków typu el fotel, bolero, el klapa, pokrowiec na narty, roleta bagażnika,HHC TPM, PDC, felgi 17, i jeszcze parę rzeczy wyszło 115 450 i całkiem fajna cena patrząc na wyposażenie
Różnica w przyśpieszeniu w granicy błedu statystycznego, w wadze również
różnicą w wadze też byłem zaskoczony :wink:
sdss, może na papierze tak ładnie to wygląda
ale ... IMHO liczy się odczucie podczas jazdy
jeździłem S2 w sedanie i w kombi(oba z DSG) 140KM i 170KM i porównywałem z moją poprzednią O2(wyjściowo 140KM, ostatecznie ok 180KM)
uwierz mi oba S2 wypadały znacznie gorzej- czuć było rozmiar nadwozia i gorsze trzymanie w zakręcie
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz