Intercooler TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wasyl
    L&K
    • 2005
    • 1084

    #26
    OOO :shock: ale bydle... po zamontowaniu, chyba będzie zasłaniać zwykła chłodnice !!! czyli co samochód się wtedy grzeje ? :roll:
    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
    www.wasilewski-foto.pl
    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

    Komentarz

    • misiekwaw
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7715
      • Ford

      #27
      Zamieszczone przez wasyl
      OOO :shock: ale bydle... po zamontowaniu, chyba będzie zasłaniać zwykła chłodnice !!! czyli co samochód się wtedy grzeje ? :roll:
      nie wydaje mi się, pierwsza od przodu chłodnica jest od klimy o ile dobrze pamiętam, więc gdyby miał się grzać to by tego tak nie montowali
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz

      • MiKruS
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7976

        #28
        Zamieszczone przez wasyl
        OOO :shock: ale bydle... po zamontowaniu, chyba będzie zasłaniać zwykła chłodnice !!! czyli co samochód się wtedy grzeje ? :roll:
        Spoko - przeciez to jest seryjne rozwiazanie z TDI 150PD i 2.0TDI.

        A tu jeszcze jedna propozycja:


        i kolejna:
        TDI 205PS

        Komentarz


        • #29
          chlodnica jest oczywiscie przed IC :twisted:

          Komentarz

          • BaPit
            Rider
            S_OCP Member
            • 2004
            • 630

            #30
            Zamieszczone przez Samiec
            A co sadzicie takim rozwiazaniu ,moze bylo by taniej od fmic i mniej rzezby.
            zdjecie1
            Zdjęcie2
            dla mnie to trochę kiła :? po co rzeźbić w kupie, skoro już są dobre, sprawdzone rozwiązania ? złączki, montaż drugiego mikro-IC, kolanka i całe to pierdzielenie się tylko po to, by na końcu założyć zderzak i mocno ograniczyć powierzchnię chłodzącą... W/g mnie IC od 150TDI, dorabiany FMIC, lub pierwsza propozycja Mikrusa --> to jest właściwe rozwiązanie :wink: a robienie na siłę TT225 z Octy jest bez sensu k (wogóle TT jest bez sensu :lol: :wink: k - choć niektórzy lubią ten model :wink: )

            Pozdr!
            BP
            była mocna Octa, a jest konik
            Greckie Delikatesy

            Komentarz

            • QBA
              RS
              • 2004
              • 2646

              #31
              wogóle TT jest bez sensu - choć niektórzy lubią ten model
              Chyba głównie kobiety :lol:

              Ja miałem zakładać IC od Mondeo TDCi, ale doszedłem do wniosku, że jeśli zmieniać, to tylko na duży montowany z przodu.

              Komentarz


              • #32
                porownanie wielkosci seryjnego ic do 150tki

                [img][/img]


                :szeroki_usmiech

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #33
                  Zamieszczone przez da3
                  porownanie wielkosci seryjnego ic do 150tki
                  O! To jest wlasnie to zdjecie o ktorym pisalem wczesniej w tym topicu...

                  Fajnie to wyglada... :twisted:
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • MALCZO1
                    Classic
                    • 2007
                    • 22

                    #34
                    intercooler tdi wycieka olej

                    witam. czy ktoś spotkał się z wyciekiem oleju z inetrcoolera w tdi. mi wycieka dolna blenda zderzaka jest od oleju zauwazyłem u paru osób (m.in w golfie 4) , że maja ten sam proble. u Teodora Myszkowskiego w Sadach pod poznaniem stwierdzono , że w intercolerze zbierają sie opary oleju z turbiny, Czy ktoś coś wie na ten temat.?????pozdro
                    CEZAR

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #35
                      Sam IC nie bedzie sie pocil, bo niby skad. Turbina przepuszcza olej zawsze, teraz pytanie zasadnicze ile tego oleju jest. Trzeba zdjac IC, umyc go, poskladac i jezdzic dalej i obserwowac.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      Pracuję...