Witam
Chcę kupić kpl alufelg do mojej nowej O2 FL 1.2 TSI Mint.
Mam ofertę zakupu alufelg firmy Carbonado model CD234, rozmiar 15/6,5, rozstaw śrub 5x110 / 5x112, ET (odsadzenie) 35. Wykończenie MB - Polerowane Czarne, na zdjęciu wygląda na to że czarne jest wnętrze, a reszta jasne.
Opony letnie jakie posiadam to Continental 195/65 R15 91H. Auto jest w kolorze pacific blue.
Cena 719 PLN z pierścieniami i przesyłką.
Niestety jestem zielony w temacie, więc nie wiem czy warto.
Uprzejmie proszę o opinie w temacie
pozdrawiam
andrzejm
Witaj,
może znawcy tematu mnie poprawią, ale Carbonado nie jest chyba znaną firmą, cena za kpl. kusi, ale dla mnie te felgi podejrzanie "zawiewają" chińskim produktem, którego nie warto kupować. Choć wiem, że wygląd może nie ten, poszukaj prostych modeli ENZO, ATT. Będą dobrym kompromisem pomiędzy jakością, ceną i wyglądem.
nawet na alledrogo tego ni ma...
moja opinia...nie pchać się w 15stki, tylko od razu poszukać 16stki. chyba że nie chces kasy wydawać narazie to dać sobie spokój i jak opony szlag trafi, to wtedy przejść na 16stki, albo ori skodowskie albo coś w stylu ronal, aez, a nie szukać jakiś dziwnych firm.
o np. takie...może super nie wygladają, ale klasyczny krój i firma sprawdzona:
Dzięki koledzy za cenne uwagi.
Doczytałem na naszym forum (i nie tylko) że firma Enzo jest godna polecenia. Spodobały mi się
FELGI ALUMINIOW 16" 5x112 ET38 ENZO 101 DARK
wyszperałem taką ofertę: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1421156463
Myślę że cena jest atrakcyjna
Jeśli możecie to upewnijcie mnie, że są to dobre alufelgi do mojej O2 1.2 TSI Mint hb kolor pacific blue.
Pozdrawiam
andrzejm, cena w porządku , parametry też , tylko jaki to jest kolor pacific blue ? nie ma go w konfiguratorze..ale jeżeli ma to być "błękit pacyf. niemetalizowany " to w tym rozmiarze załóż sobie jakieś felgi w kolorze zwykłym srebrnym , taka moja rada z doświadczenia..
[ Dodano: Sro 02 Lut, 11 18:01 ]