To napisz coś więcej na ten temat albo daj nr telefonu to się skontaktuję,
PZDR
:szeroki_usmiech
[ Dodano: Sro 24 Maj, 06 19:16 ]
A odpowiadając na wcześniejszy post to ITS na pewno nie bo samochód ma homologację musi tylko pozytywnie przejść badanie techniczne na SKP
Napiszcie jaki jest koszt takie przerobki byc moze ktos sie jeszcze skusi, no i speedy jak skonczysz to musisz na spota przyjechac i pokazac jak to wyglada
Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM
wiesz co zalezy za ile sie kupi graty ja kupilem za jakies 3200 czesci do przeóbki moze i szłoby taniej ale nie mam czasu żeby szukac kazdej rzeczy osobno wiec wolalem pojechac do jednej osoby i wszysko kupic . Cena za robocizne to jakies 1800 zł - tyle mnie ma mniej wiecej wyniesc. Wierz mi że jest to opłacalne
Jak wszystko skoncze to wpadne chetnie na spota i moze jakos sie wbije do was do OCP
Chłopaki, macie rację. Jest tanio i da się zrobić. Ostatnio widziałem Octę 2001 1.9SDI za 800 funtów... Combi z klimą, tyle że biała i 180tys mil... Tyle, że jak sprawy mają z bezpieczeństwem...?? Przekładki wszystkiego, poduszki, układy bezpieczenstwa, czujniki i takie inne zabawki, bez których auto moze byc "mało bezpieczne..." Osobiście sobie takiego auta bym nie wziął, nawet nie wiem po jakich fachowcach... A żadnych badan, poza stacja kontroli (czyli zwyczajny przegląd) nie potrzeba, zawsze mozna powiedziec ze owszem z Anglii, ale toto latało po europie i było kupione jako wersja z kierownica z lewej stronie. Tak zarejestrowałem swojego Mana Anglika Ale to inna bajka
Octavia 1.9TDI combi 2001 black (tuned by Skoda)
Impreza WRX 2003 rally blue (tuned by Motherfucker's Tuning Team)
Chętnie zabiore głos w tej sprawie właśnie obułem sie w Anglika co prawda sam nie przerabiałem ale b. dużo szeczegółow znam.
Co trzeba przerobić:
1. Wymienic lusterka,
2.Wymienić reflektory
3. Wymienić ramiona wycieraczek
4.Kupic pedały od wersji kontynentalnej
5.Deskę rozdzielczą z wskażnikami aby szybkościomierz był wyskalowany na km/h
5.Przenieść pompę h-cową i serwo na lewą stronę
6.Przenieść filt p. pyłkowy na prawą stronę
7.Kupic nowe nakładki podszybia ( szczególnie prawą część z rynienką aby woda przez filtr p. pyłkowy nie lała się do kabiny
8.Jeśli samochód ma sterowanie szybami elektryvczne, to trzeba zmienić wymienić tapicerki drzwi, aby wszystkie stertowania przesły na lewą stronę
9. Jeśli tak jak mój samochód ma tylko jeden bębenek zamka po prawej stronie to trzeba wkłądę przenieść do lewych drzwi
10. Przerobić wiązkę przewodów elektrycznych która biegnie pod deską m.in aby gniazdo diagnostyczne znalazło się pod kierownicą
11.Kupić nową maglownicę z drążkami kierowniczymi.
Zgrubsz to tyle znam też telefon do gości który za 1400 PLN- robocizna przerabia to
ja mam takią octavie i niemam żadnych problemów z nią a mam ją 2 lata i na złoma niewygląda. tak to jest jak się ktoś niezna i pisze głupoty jak by to było coś strasznego przeróbka anglika
Panowie a czy ktos zastanawial sie nad kwestia pochodzenia czesci :twisted: . No chyba, ze wszystkie pochodza z aut rozbitych ktore dostaly w tylek :wink: . Nie mam zamiaru nikogo posadzac tylko prosze sie zastanowic bo kiedys moze to byc moje lub twoje ktore bedzie dawca :evil:
Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
barylkaq, Watpisze, ze uda sie sprzedac. Zebys sie nie zdzwil ile aut to przerobki i nie tylko u nas
ZYBI68, Tak to zawsze jest, ale z drugiej strony, jak w PL dwie nowe lampy xenonowe kosztuja ponad 5000zl a w Czechach ponizej 2000zl to jednak wnetrze moze kosztowac 3-4 tys, a nie 15tys :wink:
Komentarz