Stuka podczas jazdy im szybciej odgłos sie nasila

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • spc
    Elegance
    • 2012
    • 825
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    Stuka podczas jazdy im szybciej odgłos sie nasila

    A zna może ktoś wymiary tych halogenów z O2? Chodzi mi o szerokość, głębokość i wysokość. Muszę zmierzyć czy nie będzie mi przeszkadzać orurowanie od IC.
    Piter
    tarasik.eu - tarasy i balkony z drewna i kompozytu
    KM i Nm dołożył gregor10
  • archei
    Classic
    • 2011
    • 17

    #2
    Stuka podczas jazdy im szybciej odgłos sie nasila

    Panowi co to możne być podczas wolnej jazdy ok 40km/h coś stuka tak bu bu bu bu jadąc szybciej odgłos stukania nasila się i stuka coraz szybciej. Myślałem ze to opona wymieniłam wiec opony i wyważyłem felgi ale stuka nadal. Czy to może być łożysko czy coś innego

    Octavia 2 2007 1.9 TDI

    Komentarz

    • Ron
      Classic
      • 2011
      • 11

      #3
      Trudno diagnozować tak opisany problem. Zależy, czy stukanie słychać z tyłu czy z przodu, czy jest miarowe czy w różnych odstępach czasu? Jeżeli z kołami wszystko ok, to może przegub w kole, ale wtedy miałbyś taki objaw, że stuka głośniej przy skręconych kołach. Łożyska w kołach nie stukają, tylko wyją.
      Ron

      Komentarz

      • krzysiek83wpr
        Rider
        • 2010
        • 362

        #4
        Jeśli ktoś przegapi wycie łożysk, to w skrajnych przypadkach zdarza się, że nawet zaczynają być stuki z powodu rozpadu łożyska. Ale to są rzadkie przypadki bardzo. Trochę mało opisałaś to stukanie.. jak jedziesz 20km/h też stuka? a może stuka jak jedziesz po nierównej drodze, a po równej nie stuka?

        Komentarz

        • leszekmw
          RS
          • 2005
          • 5356

          #5
          archei, jeżeli z przodu - do przegub . jeżeli ogólnie nie wiadomo skąd - przegub lub łożysko.
          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
          GVI 1.4TSI
          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

          Komentarz

          • Borsuk2
            L&K
            • 2010
            • 1203

            #6
            Czasami przyczyna jest banalna - tkwiący cięższy przedmiot (kamień, gruz, metal) między bieżnikiem opony. Czasami schowany jest w niewidocznym miejscu. Towarzyszyć temu mogą wibracje na kole kierownicy. Wyważanie kół powinno temu zaradzić, choć zdarzało mi się już, że "fachowiec" w wulkanizacji nie powyjmował z bieżnika kamulców mimo skończonej usługi.
            Fajna stronka

            Komentarz

            • archei
              Classic
              • 2011
              • 17

              #7
              Zamieszczone przez Borsuk2
              Czasami przyczyna jest banalna - tkwiący cięższy przedmiot (kamień, gruz, metal) między bieżnikiem opony.
              opony były wymieniane przed wymianą był ten sam odglos

              [ Dodano: Pią 11 Lut, 11 15:37 ]
              Okazało się ze to łożysko lewe przód całkowicie się rozpadło trzeba było wymienić razem z piastą 600 zl

              Komentarz

              Pracuję...