Potwierdzam opinię o CPC, w Merivie żony zjechały się bardzo szybko w około 40tys km, popękały i ogólnie zrobił się z nich szrot.
Zakup opon
Zwiń
X
-
AdamB, łoooo..., niezły jesteś... ,ale spalanie mówi samo za siebie...
o aquaplaningu w cpc nie słyszałem ani nie poczułem .
[ Dodano: Czw 10 Lut, 11 11:45 ]
Zamieszczone przez rkbCzyli rozumiem do emeryckiej jazdy CPC2 sie nadaO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwo aquaplaningu w cpc nie słyszałem ani nie poczułem .
[ Dodano: Czw 10 Lut, 11 13:18 ]
Zamieszczone przez leszekmwAdamB, łoooo..., niezły jesteś... ,ale spalanie mówi samo za siebie...Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Re: Zakup opon
Zamieszczone przez Zygal
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBJak wpadałem w koleiny z wodą to opony te traciły nieraz przyczepność przy prędkościach powiedzmy od 90-100km/h.
Adam , a skąd Ty w zasadzie wziąłeś cpc w samochodzie ? przecież to stary bieżnik :?O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
witam jezeli moge słowo to powiem ze ja osobiscie kupiłem w tamtym roku barum brilantis 2 i mimo ze to opona tania to jestem zadowolony kupiłem dwie sztuki bo moje poprostu sie wczesniejsze rozleciały a ze na szybko potrzebowałem to kolega co ma warsztat wulkanizacyjny polecił mi te barumki sam myslalem ze to bedzie porazka ale zaryzykowałem zrobiłem na nich 20.000km i jestem zadowolony a w tym roku dokupie nastepne dwie na tył pozdrawiam krzysiek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwno przy takich prędkościach to wszsytko traci przyczepność w koleinie
Minusy: głośne jak ch....., dość szybko się zużywają, cenę pomijam, bo to kwestia subiektywna. ja wiem jakie kupię następne.Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Komentarz
-
-
witam! zacząłem czytać temat i chciałem się podpiąć.
Mam jedno pytanko bo nigdzie nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
chodzi o to ze kupiłem ORI felgi PEGASUS 17'' z oponami 225x45x17''. tyle ze opony nadają sie do wyrzucenia. jestem przed zakupem nowych opon i chciałem się dowiedzieć czy mozna wsadzic do OII FL oponę 205x50x17" ? chodzi mi o to czy się zmieści w nadkole czy ocierać nie będzie ??
Może ktoś Z FORUMOWICZÓW miał do czynienia z takim problemem ........... i służy dobrą radąWBSdesign
Komentarz
-
-
webski1.9tdi, http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/ - nic nie będzie obcierać itp.; sprawdź tylko czy jest to rozmiar zaaprobowany przez Skodę,bo 100% pewności nie mam, ale jeśli nie chodzi o fundusze zostawił bym 225, bo różnica w średnicy koła w tych przypadkach to jedyne 2,5 mm.
Komentarz
-
-
miałem okazje jezdzić bmw e 61 530d . 17 " profil 50 run flat.
auto było znajomego lubi szbbko jezdzic. jak na profil 50 to stosunkowo twarde, głośne, i zauwazylismy ze dosc szbko sie scierały, zakup opon co sezon przebieg auta ok 110 tys na przełomie 3 lat to nie duzo. nikt nie palił gum tym autem .... zeby ni ebyło
[ Dodano: Pią 25 Lut, 11 14:37 ]
wracając do tematu moich 17" to cenowo 205x50x17" barum cena 270 za sztuke
225x45x17 to koszt ok 400 zł za sztukę.
z tego przelicznika wynika ze powinno byc ok wsztko delikatne przekłamania ale ale nawet w dedykowanych tez sa.
na stronie skody
znalazłem 1 wzór felgi zatwierdzony przez skodę
Obręcz koła ze stopów lekkich 6.0J x 17" Flash
Do opony 205/50 R17.
CCX 800 003
Odpowiednie do łańcuchów śniegowych (CEP 800 001).
jak to sie ma do mojej pegasus. moze po prostu jest to profil przeznaczony do scouta i yeti tam gdzie wyższy zawias jest?
nie ukrywam ze chodzi mi i o komfort z jazdy .... profil 50 lepiej przyjmuje nierówności jezdni . w 1 kolejności jak sie wjedzie w dziurę najpierw tłumi opona a raczej jej profil, pozniej zawias a na końcu portfel ...... wydaje mi sie ze na sląsku nie ma dróg do takich niski profili:PWBSdesign
Komentarz
-
-
webski1.9tdi, tak tylko różnica przy 225/45 a 205/50 to na średnicy koła 2,5 mm i jeśli to ma Cię chronić przed dziurami to chyba nie bardzo jest sens.
Ceny: http://www.netcar.pl/opony/letnie/os...64399,szi.html
Nie wiem nad czym się zastanawiasz i gdzie szukasz
Komentarz
-
-
no kurcze 309 to cena bardzo przystępna... nie znałem tej strony. ale widze ze raczej odciągacie mnie od węższej i wyższej . wydawało mi się cały czas ze chyba lepiej miec 205 niz 225 ja mam 105 km. myslałem ze jak wsadze 225 to odczuje lekkiego muła albo cos.
bo kiedys miałem ciankola na kołach 14" 195x40x14'' zaje*** wyglądał, tylko palił 12/100 i i dlatego sie zraziłem troche. wolałem zapytac kogos kto wie lepiej. no ale chyba faktycznie zostane przy tych 225x45x17WBSdesign
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysnmógłbyś wypowiedzieć się na temat opon "run on flat"Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Skfarekkrzysn napisał/a:
mógłbyś wypowiedzieć się na temat opon "run on flat"
a czy przypadkiem do takich opon nie trzeba specjalnie przystosowanych felg?
ale najważniejsza rzeczą przy ranflatach jest SYSTEM KONTROLI CIŚNIENIA w który musi być zaopatrzone auto, jak już kiedyś pisałem bez tego absolutnie nie można na nich jeździć , a już z szczególnie z dużymi prędkościami.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz