Prosba o odczytanie logow i podziekowanie dla Kropeck-a

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • xpawlak
    Drive
    • 2011
    • 73

    Prosba o odczytanie logow i podziekowanie dla Kropeck-a

    Saliszek, przed kupnem nowego zamka mogłeś najpierw sprawdzić stan przewodów w gumowej osłonie między słupkiem a drzwiami ,a jak już miałeś zdemontowany zamek to popraw zimne luty w zamku i powinno być ok.spróbuj jeszcze tego.
    miłej zabawy pozdro

  • #2
    Prosba o odczytanie logow i podziekowanie dla Kropeck-a

    Na poczatek DZIEKI WIELKIE dla Michala za poswiecony czas, zdiagnozowanie autka, wytlumaczeniu mi co i jak i przerobienie logow na bardziej przystepny dla mnie jezyk

    Pierwszy log http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_35670.html
    i
    drugi (tu zmienilem bieg na 4 po wystapieniu notlaufa) http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_35671.html

    Tutaj log bledu:

    2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
    17978 - Sterownik silnika zablokowany
    P1570 - 35-10 - - - Sporadyczny
    17965 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona granica regulacji
    P1557 - 35-10 - - - Sporadyczny
    Kody gotowości: B/D

    Wiec wiadomo ze turbina przeladowuje, ale moze ktos bardziej doswiadczony w temacie doda cos od siebie, co moze byc powodem i co robic z tym?!


    Aha i jeszcze jedno (mniej wazne) czy na podstawie tego mozecie mi powiedziec czy w moim module komfortu da sie wlaczyc otwieranie i zamykanie szyb z "pilota".

    "Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 1C0-959-799.lbl
    Oznaczenie elementu: 1C0 959 799 B
    Komponent: 4P Komfortgerát HLO 0003
    Kodowanie: 00259
    Kod serwisu: WSC 31480
    VCID: 3668DD153835

    Oznaczenie elementu: 1U4959801D
    Komponent: 4P Tõrsteuer.FS KLO 0004

    Oznaczenie elementu: 1U4959802D
    Komponent: 4P Tõrsteuer.BF KLO 0004

    Oznaczenie elementu: 1U0959811D
    Komponent: 4P Tõrsteuer.HL KLO 0004

    Oznaczenie elementu: 1U0959812D
    Komponent: 4P Tõrsteuer.HR KLO 0004

    Nie znaleziono błędów."

    PS. Kropeck, blad sterownika wyskakuje od immo, zapomnialem ze raz na jakis czas po przekreceniu zaplonu kontrolka immo miga i nie mozna odpalic auta, ale to naprawde sporadycznie sie dzieje.

    Komentarz

    • bradley
      L&K
      • 2008
      • 1465

      #3
      Zamieszczone przez Golas27
      Pierwszy log http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_35670.html
      i
      drugi (tu zmienilem bieg na 4 po wystapieniu notlaufa) http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_35671.html
      Pewnie zaluzje stoja. Wysterowanie zaworka na maxa a nic sie nie dzieje. Bije ponad 1,5bara.
      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

      Komentarz

      • kropeck
        RS
        • 2009
        • 2319
        • Octavia II (1Z3)
        • BLF 1.6 FSI 115 KM

        #4
        Zamieszczone przez bradley
        Zamieszczone przez Golas27
        Pierwszy log http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_35670.html
        i
        drugi (tu zmienilem bieg na 4 po wystapieniu notlaufa) http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_35671.html
        Pewnie zaluzje stoja. Wysterowanie zaworka na maxa a nic sie nie dzieje. Bije ponad 1,5bara.
        Ten pierwszy log, to do samego końca loga był gaz do dechy trzymany :-) trzeci bieg cały czas.
        Natomiast bradley: żaluzje?? a o co chodzi? (jestem niemrawy jeśli chodzi o diesle). I o jaki zaworek chodzi?

        Golas27, jak już wspomniałem wcześniej - cieszę się, że jakoś mogłem pomóc
        Pozdrawiam,
        Michał

        Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

        Komentarz

        • soszek81
          L&K
          • 2010
          • 1245

          #5
          kropecik - żaluzje czyli kierownice spalin (zmienna geometria) turbiny.

          Golas27 - da się ustawić otwieranie i domykanie szyb (oznaczenie elementu kończy się na B), choć piszą że to i tak zawsze loteria czy się do końca uda (u mnie się udało i działa jak powinno).
          Była O1 kombi ALH++ 150/340
          Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez bradley
            Zamieszczone przez Golas27
            Pierwszy log http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_35670.html
            i
            drugi (tu zmienilem bieg na 4 po wystapieniu notlaufa) http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_35671.html
            Pewnie zaluzje stoja. Wysterowanie zaworka na maxa a nic sie nie dzieje. Bije ponad 1,5bara.
            Wlasnie mozesz dokladniej napisac, bo chcialbym cos z tym zdzialac i nie wiem na co zwrocic uwage. domyslam sie ze cos z zmienna geometria turbiny sugerujesz (?!), ale jestem ciemny w temacie.

            Soszek wlasnie Kropeck tez mowil ze to loteria, ale mowisz ze ten modul pozwala na to wiec teoretycznie jest taka mozliwosc.

            Mialem nadzieje na wieksze zainteresowanie.
            No wiec panowie od czego zaczac w temacie notlaufa?

            PS. Michal za okazana pomoc jeszcze przycisk uruchomie.

            Komentarz

            • bradley
              L&K
              • 2008
              • 1465

              #7
              Zamieszczone przez Golas27
              Wlasnie mozesz dokladniej napisac, bo chcialbym cos z tym zdzialac i nie wiem na co zwrocic uwage. domyslam sie ze cos z zmienna geometria turbiny sugerujesz (?!), ale jestem ciemny w temacie.
              Prawdopodobnie turbina wymaga czyszczenia. CZyli trzeba ja wyjac, rozebrac, wyczyscic, zlozyc, zamontowac.
              Mozesz podmienic jeszcze zaworek n18 z n75 zeby wykluczyc jego awarie, oraz zrobic log 11BS na postoju.
              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez bradley
                Prawdopodobnie turbina wymaga czyszczenia. CZyli trzeba ja wyjac, rozebrac, wyczyscic, zlozyc, zamontowac.
                i nie bierzesz pod uwage innych przyczyn, w tematach o notlaufie wyczytalem ze moze byc cala masa przyczyn takiego zachowania.
                Podraze troche temat. Czy w logach jest cos co moze wskazywac ze to raczej turbina?! Bo pisanie nie kosztuje, a ze mnie mechanik zadny wiec gdybym mial sie decydowac na czyszczenie turbiny w zakladzie to juz kosztuje. Tym bardziej odstrasza mnie to ze po czyszczeniu (czy regeneracji?!) podobno szybko i tak lubi sie wysrac turbo wiec czasem lepiej kupic odrazu nowe.
                Zamieszczone przez bradley
                Mozesz podmienic jeszcze zaworek n18 z n75 zeby wykluczyc jego awarie, oraz zrobic log 11BS na postoju.
                zglebie temat :wink:

                Komentarz

                • bradley
                  L&K
                  • 2008
                  • 1465

                  #9
                  Ewidentnie turbina przeladowuje. W duzo wiekszym procencie odpowiada za to zapieczenie sie zmiennej geometrii, a to juz taka ostatecznosc bo pozostjae wyciaganie i czyszczenie turbiny. Jesli ktos dobrze wyczysci to sie nic z tym nie stanie jesli co jakis czas pedal gazu bedzie pracowal w systemie 0-1 Jesli ktos jezdzi na emeryta caly czas, obroty bliskie 1800, to zbiera sie sadza w turbinie i zmienna geometria zapieka sie.
                  Zamiana zaworkow nie kosztuje nic, zrobienie logow tez nie, sprawdzenie jak zachowuje sie ciegno stangi tez nie
                  Bardzo podobny temat i skonczyl sie czyszczeniem: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=676204 Logi do porownania.
                  Podczas robienia loga w basic settings grupy 011 obserwuj ruch sztangi czy porusza sie w pelnym zakresie i plynnie.
                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                  Komentarz


                  • #10
                    Podziekowal
                    najlepsze jest ze ja na emeryta nie jezdze, biegi staram sie zmieniac przy ok 2500 tys czasem wyzej,podczas jazdy tez odpowiednie obroty do biegu (choc oczywiscie nie zawsze :wink: ) a raz za czas przeganiam autko ostro. tylko wydaje mi sie ze uzytkowanie auta nie takie, bo glownie miasto i krotkie odcinki.

                    Komentarz

                    Pracuję...