raczej 5W/30 ale zależy jakie parametry ma dany olej. Szybciej znajdziesz dobry 5W/40 niz 5W/30 z samą normą VW 505.01 ( przeważnie to są z normą VW 506.01 lub 507.00 ...ale masz to w wątku opisane i nie ma sensu powtarzać.
Zamieszczone przez natash
WV505.01 co warto polecić, bo rozumiem że w przypadku QG0 taka norma obowiązuje.
- QG0 to przegląd stały co 15tyś km - olej VW 505.01 - jeden z tych które polecamy w tym wątku :wink: (proponuję samemu wybrać markę) - ( normy VW 506.01 i 507.00 mieszczą w sobie normę VW 505.01 i mogą być zalewane jako wyższe do tego silnika.
Witam
Jestem posiadaczem skody octavia 2003 19. tdi 110 km silnik asv.
Wczoraj wyciągnąłem skrzynię, gdyż nie wchodziła trójka, dałem fachowca od skrzyni do zobaczenia i okazało się, że nie opłaca się jej naprawiać, gdyż wszystko się w niej sypie. Moje pytanie brzmi z jakiego samochodu oprócz skody będzie pasować skrzynia, wiem, że z :
golfa IV
vw bora,
seat toledo,
ale zastanawiałem się nad skrzynią od vw passat b4 wizualnie wygląda tak samo. Czy ktoś już taką zakładał, albo się orientuje czy da się ją założyć.
Dzięki za odpowiedź.
Witam
Jestem posiadaczem skody octavia 2003 19. tdi 110 km silnik asv.
Wczoraj wyciągnąłem skrzynię, gdyż nie wchodziła trójka, dałem fachowca od skrzyni do zobaczenia i okazało się, że nie opłaca się jej naprawiać, gdyż wszystko się w niej sypie. Moje pytanie brzmi z jakiego samochodu oprócz skody będzie pasować skrzynia, wiem, że z :
golfa IV
vw bora,
seat toledo,
ale zastanawiałem się nad skrzynią od vw passat b4 wizualnie wygląda tak samo. Czy ktoś już taką zakładał, albo się orientuje czy da się ją założyć.
Dzięki za odpowiedź.
Jaki przebieg?
Jak to nie opłaca się naprawiać? Pękła obudowa?
skrzynia została rozebrana przez fachmanów od skrzyń i stwierdzili, że koszt samych części około 1500 zł plus robocizna. Są w niej wałki zjechane, łożyska wysypane jak oświadczyli totalny bałagan.
Komentarz