powgreg - co sie stalo z linkiem do powe (z tego co zrozumialem to byly twoje zdjecia - chyba ze sie myle)? mam sie zamiar wziasc za montaz a tu nici z obrakow... :shock:
sorki za odpiekanie...
Już powinien działać
były drobne przenosiny :wink:
Mam pytanie, czasem zdarza sie taka rzecz - na razie pare razy to sie stalo.
Jak zapala sie auto to przez krotka naprawde krotka chwilke jest na wyzszych obrotach, tak jakby zapalilo sie trzymajac gaz, raz zdarzylo mi sie to w polaczeniu z tym ze kontrolka swiec sie nie zgasila.
Co to moze byc i czy nalezy sie tym przejmowac?
A ja słyszałem kiedyś, że to komp przy nie zgaśniętych świecach żarowych dodje więcej paliwa, co by łatwiej było mu zapalić. Ale może ja coś pier.... bez sensu :roll: :?: Dodam tylko jeszcze, że u mnie też się kilka razy tak zdarzyło zwłaszcza jak się zapędziłem i nie odczekałem, aż zgaśnie kontrolka świec żarowych,
a tak przy okazji też Wam się zdaża, że kontrolka świec gaśnie dopiero po około 30 sek od przekręcenia stacyjki?
Bazyli76, Gasnac ma odrazu, jak nie gasnie to znaczy, ze cos jest padniete i prawdopodobnie grzeje swiece 30sek za kazdym razem jak przekrecasz kluczyk. Zalecam szybka kontrole problemu, bo przed zima swiece moga okazac sie do wymiany
sprawdze tylko ASO chce 80zl za samo podlaczenie pod kompa :evil:
Dzisiaj to juz raczej za kazdym razem kontrolka siwec znika dopiero po dlugim czasie, jak oleje kontrolke i zapalam to zapala normalnie, czasem z lekkim gazem (gdzies raz na 10)
Teraz moje pytanie czy do czasu naprawy mam przy zapalaniu czekac az kontrolka zgasnie (30 sek) czy krecic po chwilce bez czekania az zgasnie?
Moze ktos w kujawsko-pomorskim moglby mnie zdiagnozowac :-)?
Dzięki Maicroft, widzę, że czeka mnie wcześniejsza wizyta w ASO niż się spodziewałem chyba, że ktoś w Poznaniu dysponuje VAGiem i mógłby mnie zdiagnozować
Pulse, Sa dwa jeden jest czarny i zielony, oba lacznie nie kosztuja wiecej niz 100zl.
U mnie tez wyskakuje blad jednego z nich, ale dostep do niego jest do bani, a narazie leniwy jestem i nie chce mi sie nic z tym robic. Ale fakt faktem, ze auto czasem jakby sie zmulalo i to nie jest kwestia temp w dolocie, bo na polu moze byc nawet 10'C a to nie jest duzo.
witam
mam ten sam problem przy odpaleniu chwyta wysokie obroty i nieraz trzyma 1100 obr/min
a zima zapalała sie kontrolka od temp. silnika przy odpalaniu poniżej 0*C w otoczeniu powyżej 0 było O.K. ops: bedzie to czujnik w zbiorniczku wyrównawczym?
nie myślałem ze to może mieć związek? a chyba jednak
Komentarz