K-shell rulez



Z tego co poczytałem to najczęściej to padają cewki (przy LPG częściej, koszt jednej ~100 zł), ale to raz na jakiś czas (Ja mam jeszcze 2 oryginalne - przebieg 173 tys.). Turbo może się wys..ć zarówno po 100 jak i po 300 tys (koszty regeneracji ogólnie znane). Przy dużych przebiegach czytałem o przypadkach wymiany popychaczy (~2 tys.), jeszcze jest sprzęgło i dwumasowe koło zamachowe, które jednak w benzynach jest bardzo żywotne, a w razie co można zastąpić zestawem jednomasowym.
. Przy instalce, ponieważ silnik jak mu się depnie to odpowiednio potrzebuje paliwa istotny jest odpowiedni reduktor, coby gaz był dostarczany w całym zakresie obrotów bez najmniejszych przeszkód. Tak wieć jak będziesz go sprawdzał, niech się przełączy na LPG i na 2 lub 3 biegu obroty do czerwonego, lub nieco wyżej
. Oczywiście to wszystko na rozgrzanym silniku (turbo !!). Jak silnik będzie pracował równo, bez najmniejszych zadławień oraz bez wspomagania się benzyną (szczególnie przy wyższych obrotach) to jest git
. I na 3-ce ciągnąc go do czerwonego uważaj, bo prędkość osiąga już zacną
.

Dzięki
Komentarz