Witaj Greg_Wrc
Miesiac temu przesiadlem sie z fabii SDI na octavie asv . Nie powiem zlego slowa na ten motorek - po prostu kupujac go wiedzialem co biore. Bylem calkowicie swiadom jego wad i zalet - pewnie ze "warczal", zwlaszcza zimą po odpaleniu, ale nigdy mnie nie zawiodl, no i to spalanie .
Szczerze jednak mowiac obecny silnik asv w octavi pali 0,3 L/100 km wiecej, wiec roznicy nie ma, ale za to w jezdzie ROZNICA jest nieporownywalna. I nie chodzi tu o 'grzanie' autostradą 180-200 km/h non stop, bo nie bawi mnie to, a i zawieszenie jakos niepewne do konca, ale o tzw. bezpieczenstwo chwilowe, czyli mozliwosc zrywu, szybkiego wyprzedzenia, ucieczki w 'sytuacji podbramkowej', i na to pozwala silnik TDI :lol: .
Troche sie rozpisalem , jednak przy pelnym szacunku do motoru SDI, zastanow sie dobrze zanim wydasz kase, by pozniej jadac w trasie za nieco szybszym TIR-em nie glowic sie, jak by tu go "obrobic" :?: .............ale wybor i tak podejmiesz SAM....
pozdr
grzesiek
Miesiac temu przesiadlem sie z fabii SDI na octavie asv . Nie powiem zlego slowa na ten motorek - po prostu kupujac go wiedzialem co biore. Bylem calkowicie swiadom jego wad i zalet - pewnie ze "warczal", zwlaszcza zimą po odpaleniu, ale nigdy mnie nie zawiodl, no i to spalanie .
Szczerze jednak mowiac obecny silnik asv w octavi pali 0,3 L/100 km wiecej, wiec roznicy nie ma, ale za to w jezdzie ROZNICA jest nieporownywalna. I nie chodzi tu o 'grzanie' autostradą 180-200 km/h non stop, bo nie bawi mnie to, a i zawieszenie jakos niepewne do konca, ale o tzw. bezpieczenstwo chwilowe, czyli mozliwosc zrywu, szybkiego wyprzedzenia, ucieczki w 'sytuacji podbramkowej', i na to pozwala silnik TDI :lol: .
Troche sie rozpisalem , jednak przy pelnym szacunku do motoru SDI, zastanow sie dobrze zanim wydasz kase, by pozniej jadac w trasie za nieco szybszym TIR-em nie glowic sie, jak by tu go "obrobic" :?: .............ale wybor i tak podejmiesz SAM....
pozdr
grzesiek
Komentarz