Czy ktoś się orientuje czy to jest komplet na przód i na tył czy tylko przód? Warto sam przód założyć? Jak to może współpracować z moją zawieszką (KW Variant II)?
Mam skode 1.8 benzyna, dziś przez przypadek zauważyłem dziwną rzecz. Do bieguna + akumulatora podłączona jest listwa a od niej odchodzą 4 kable: gruby czarny i czerwony oraz cieńsze dwa czerwono białe o ile się nie mylę. Czarny kabel bardzo się rozgrzewa, do tego stopnia, że gdy kapnęła na niego kropla wody od razu wyparowała. Dzieję się tak tylko wtedy, gdy samochód jest odpalony - czy to normalne? Jeśli jest to jakaś anomalia to czym może być ona spowodowana?
generalnie jak się kabel grzeje, to "idzie" na zwarcie. Nie chcę wróżyć z fusów, i chyba inni koledzy też się nie podejmą. Wal do elektryka z autem, niech dokładnie posprawdza, żebyś nie musiał autka pewnego pięknego dnia polewać gaśnicą.
Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Ponawiam temam, mam 1.9 TDI AHF miałem problem z altkiem, wymieniłem sprzęgiełko i ok, ale zauważyłem że czarny kabelek na listwie przy akumulatorze grzeje się tak bardzo że aż parzy, po rozruchu oczywiście, po czasie kabelek robi się chłodniejszy. Wiem że kablem tym przychodzi prąd z altka, zatem co mogło by być nie tak? Czy moze być powodem bardziej rozładowany akumulator który po rozruchu "ciągnie" więcej prądu? Kolejna opcja to że styk jest słaby z tego kabla , moze pomogło by wyczyszczenie styku?
Czy napięcie ładowania 13,8V jest OK czy za niskie?
wita00, ładowanie 13,8 jest ok. sprawę grzania kabla najlepiej rozgryźć u dobrego elektryka. Jednak wszelkie styki, klemy i tym podobne warto sobie przeczyścić i wtedy sprawdzić czy dalej się grzeje.
mi grzał kabel na ostro, ale podłączony do CA od wzmaka mocnego kiedyś, inna bajka, większa średnica nowego kabla załatwiła sprawę (oczywiście nie o tym piszecie, bo kabel jest ori instalacją)
kolega skolei sfajczył prawie instalkę całą w benzynowej corsie próbując odpalić od niej po kablach diesla
Komentarz