Na podnośnik łyżka i sprawdzić, najczęściej wymieniane to już napisałeś, że masz ok odbojniki amortyzatorów, drążki poprzeczne, łączniki, może stabilizator-gumki, a sprężyny jak ?
[O1] Przepustnica naprawa
Zwiń
X
-
[O1] Przepustnica naprawa
Jedną z przyczyn falowania obrotów lub gaśnięcia silnika na biegu jałowym jest przepustnica.
Miałem taki problem i wiele osób sugerowało wymianę przepustnicy na nową . Ponieważ jestem sknerą i zanim dam zarobić mechanikowi lub kupię nową część najpierw sprawdzę różne alternatywne rozwiązania.
W mojej starej przepustnicy odkryłem że powodem falowania i gaśnięcia silnika był silniczek elektryczny, który znajduje się pod plastikową osłoną.
Po odkręceniu tej osłony należy podnieść delikatnie duże kółko do góry tak aby odblokowało zębatkę silniczka, następnie do styków, czy jak kto woli pinów 1 i 2 podłączyć zasilacz 12v lub akumulator polaryzacja +/- nie gra roli, i zostawić parę minut żeby silniczek pochodził na pełnych obrotach i się przeczyścił. Po paru minutach zmienić polaryzację +/- żeby pochodził w drugą stronę.
Myślę , że to w wielu przypadkach pomoże. Ja walczyłem z przepustnicą dosyć długo, po tym zabiegu jak ręką odjął.
Jak ktoś ma ochotę na zdjęcia to są tutaj: http://pokazywarka.pl/h38l9p-3/Nie wstydź się kliknij POMÓGł
-
-
Zamieszczone przez ThsJa "przerabiałem" nowy zamiennik VIKA a teraz używka z anglika. Na wszystkich przepustnicach obroty falują.........
Przy podnoszeniu tej zębatki uważaj żeby jej nie podnieść za wysoko bo może pęknąć i trzeba też uważać, żeby nie uszkodzić oporów, które są przy silniczku. Zwróć też uwagę na to żeby podczas pracy nie wysunął się klin którym będziesz podnosił zębatkę, bo jak zębatka spadnie podczas pracy silniczka to narobi kłopotów.
Jak silniczek nie będzie kręcił to pokręć nim polcami.
Powodzenia.
zdjęcia są tutaj: http://pokazywarka.pl/h38l9p-3/Nie wstydź się kliknij POMÓGł
Komentarz
-
Komentarz