[O1] Co to jest?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jare44
    Classic
    • 2011
    • 19

    [O1] Co to jest?

    Zamieszczone przez piotrek_os
    AdamB, chociaz bys prosto parkowal.....bo na allegro są rózne naklejki :diabelski_usmiech
    Parking monitorowany i pilnowany, a po za tym zmieściłem się w polu.
  • Karql
    L&K
    • 2010
    • 1124

    #2
    [O1] Co to jest?

    Jak w temacie co to jest :twisted:


    Dzisiaj ściągając osłonę zobaczyłem, że był odczepiony. On idzie do dolotu to jeśli był odczepiony to mogło to mieć jakiś wpływ na pracę silnika? Dodam, że w środku było znać ślady oleju czy to jest normalne?

    Pozdrawiam
    Było: 117,5KM / 238,9 Nm
    Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

    -> MOJA SKODA <-

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      To nie jest przypadkiem odma? Jezeli tak to nic sie nie stało, najwyżej trochę posmarkała po pokrywie
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • Karql
        L&K
        • 2010
        • 1124

        #4
        piramida, dzięki

        Poczytałem teraz trochę o odmie to ona nie powinna rzucać tak olejem:/ A u mnie dość mokro było.
        Może to przez to, że filtr powietrza już był dość brudny i się podciśnienie robiło, albo nie wiem.
        Widziałem, że ludzie zaślepiają dolot i odłączają odmę, ma to sens?
        Było: 117,5KM / 238,9 Nm
        Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

        -> MOJA SKODA <-

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          #5
          Zamieszczone przez Karql
          piramida, dzięki

          Poczytałem teraz trochę o odmie to ona nie powinna rzucać tak olejem:/ A u mnie dość mokro było.
          Może to przez to, że filtr powietrza już był dość brudny i się podciśnienie robiło, albo nie wiem.
          Widziałem, że ludzie zaślepiają dolot i odłączają odmę, ma to sens?
          odma musi być drożna bo inaczej silnik wyleci w kosmos, jest lepsze rozwiązanie niż zatykanie dolotu i puszczenie węża z odmy luzem pod silnik to założenie seperatora oleju na z lublina, jest to dobrze opisane rozwiązanie na forum
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • Karql
            L&K
            • 2010
            • 1124

            #6
            Zamieszczone przez piramida
            odma musi być drożna bo inaczej silnik wyleci w kosmos, jest lepsze rozwiązanie niż zatykanie dolotu i puszczenie węża z odmy luzem pod silnik to założenie seperatora oleju na z lublina, jest to dobrze opisane rozwiązanie na forum
            No o coś w ten deseń mi chodziło Poczytam jak będę miał chwile dokładnie o tej odmie i egr i zrobię porządek z tym szajsem
            Było: 117,5KM / 238,9 Nm
            Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

            -> MOJA SKODA <-

            Komentarz

            • Dr.Claufe
              Rider
              • 2010
              • 338

              #7
              Karql, mogła też już uszczelka sparcieć ze starości i temperatury pod korpusem wlewu oleju (korek swoją drogą) i dlatego Ci nabrudziło. Koszt ok. 10 zł.

              Nie mam zdjęcia, ale opiszę schematycznie o co mi chodzi.

              1. Korek wlewu oleju z uszczelką.
              2. Korpus (o którym mowa) wlewu oleju - do niego przykręcasz korek i przezeń wlewasz olej.
              3. Uszczelką pod ów korpusem.
              4. Blok silnika - do którego ten korpus się wkręca.

              Komentarz

              • ruwado
                RS
                • 2009
                • 14885
                • Octavia IV (NX3)

                #8
                Zamieszczone przez Karql
                Poczytałem teraz trochę o odmie to ona nie powinna rzucać tak olejem
                a u mnie jak sparciała, to zapluła sporo.
                pozdrawiam - Darek

                Komentarz

                • Karql
                  L&K
                  • 2010
                  • 1124

                  #9
                  Dzięki Panowie

                  Poczytałem trochę w tym temacie i następnym modem będzie zaślepienie egr-a i zrobinie oil catch tanka

                  Pozdrawiam
                  Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                  Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                  -> MOJA SKODA <-

                  Komentarz

                  • andrzej1962
                    L&K
                    • 2010
                    • 1306
                    • Octavia III combi (5E5)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                    • DADA 1.5 TSI 150 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Karql
                    Poczytałem trochę w tym temacie i następnym modem będzie zaślepienie egr-a i zrobinie oil catch tanka
                    to poczytaj dokładnie temat o ile się nie mylę "oil catch tank" bo z tego co z ostatnich postów wynikało niektórzy którzy pomontowali go, to po zimie zaczęli wymontowywać z powodu zamarzania skroplonej wody i zatykania otworów.

                    Komentarz

                    • Karql
                      L&K
                      • 2010
                      • 1124

                      #11
                      Zamieszczone przez andrzej1962
                      to po zimie zaczęli wymontowywać z powodu zamarzania skroplonej wody i zatykania otworów
                      O tym też czytałem Na obecną chwilę to chyba nie grozi?
                      Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                      Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                      -> MOJA SKODA <-

                      Komentarz

                      • piramida
                        RS
                        • 2009
                        • 12222
                        • Superb III (3V3)

                        #12
                        Zamieszczone przez Karql
                        Zamieszczone przez andrzej1962
                        to po zimie zaczęli wymontowywać z powodu zamarzania skroplonej wody i zatykania otworów
                        O tym też czytałem Na obecną chwilę to chyba nie grozi?
                        no nie wiem, w zakopcu spadło kilka cm śniegu :wink:
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz

                        • Karql
                          L&K
                          • 2010
                          • 1124

                          #13
                          Zamieszczone przez piramida
                          no nie wiem, w zakopcu spadło kilka cm śniegu
                          Takie przymrozki to nie przymrozki
                          Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                          Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                          -> MOJA SKODA <-

                          Komentarz

                          Pracuję...