Mam pytanie
Jakieś opinie odnośnie SHELL HELIX ULTRA 5W40 ? Czy jest jakaś znaczna różnica pomiędzy SHELL HELIX ULTRA 5W40:
KLASA JAKOŚCI: ACEA A3/B4/B4 ; API SM/CF
SPECYFIKACJE: MB 229.5, VW 502 00/503 01/505 00
BMW LL-01, Renault RN 0700 0710, Fiat 9.55535 Z2
A -->> SHELL HELIX ULTRA DIESEL 5W40:
KLASA JAKOŚCI: API CF;ACEA A3/B3/B4
SPECYFIKACJE: BMW LL-01;MB 229.5; VW 505 00; RENAULT RN07000&RN0710; FIAT 9.55535-Z2
Czy jeśli zmieniłbym z Castrol Magnatec Diesel 5w40 na Shell HELIX ULTRA (o dziwo jest tańszy o 10-20 zł) mógłbym zrobić jakąś szkodę dla silnika typu wypłucze mi jakieś syfy itd ?
Jeśli nie to który z nich wziąć ? Jeśli np nie dostałbym tego Diesel według specyfikacji mogę także użyć tego bez Diesel w nazwie ale czy to nie wpływa negatywnie na silnik ?
Dlaczego o tym myślę, gdyż oddałem turbinę do regeneracji i tak naszła mnie myśl aby wypróbować jakiś inny olej (nie za drogi).
Przebieg 206 tys km, silnik to 1.9 TDI ALH.
Jakieś opinie odnośnie SHELL HELIX ULTRA 5W40 ? Czy jest jakaś znaczna różnica pomiędzy SHELL HELIX ULTRA 5W40:
KLASA JAKOŚCI: ACEA A3/B4/B4 ; API SM/CF
SPECYFIKACJE: MB 229.5, VW 502 00/503 01/505 00
BMW LL-01, Renault RN 0700 0710, Fiat 9.55535 Z2
A -->> SHELL HELIX ULTRA DIESEL 5W40:
KLASA JAKOŚCI: API CF;ACEA A3/B3/B4
SPECYFIKACJE: BMW LL-01;MB 229.5; VW 505 00; RENAULT RN07000&RN0710; FIAT 9.55535-Z2
Czy jeśli zmieniłbym z Castrol Magnatec Diesel 5w40 na Shell HELIX ULTRA (o dziwo jest tańszy o 10-20 zł) mógłbym zrobić jakąś szkodę dla silnika typu wypłucze mi jakieś syfy itd ?
Jeśli nie to który z nich wziąć ? Jeśli np nie dostałbym tego Diesel według specyfikacji mogę także użyć tego bez Diesel w nazwie ale czy to nie wpływa negatywnie na silnik ?
Dlaczego o tym myślę, gdyż oddałem turbinę do regeneracji i tak naszła mnie myśl aby wypróbować jakiś inny olej (nie za drogi).
Przebieg 206 tys km, silnik to 1.9 TDI ALH.
Komentarz