Mam pytanie
Jakieś opinie odnośnie SHELL HELIX ULTRA 5W40 ? Czy jest jakaś znaczna różnica pomiędzy SHELL HELIX ULTRA 5W40:
KLASA JAKOŚCI: ACEA A3/B4/B4 ; API SM/CF
SPECYFIKACJE: MB 229.5, VW 502 00/503 01/505 00
BMW LL-01, Renault RN 0700 0710, Fiat 9.55535 Z2
A -->> SHELL HELIX ULTRA DIESEL 5W40:
KLASA JAKOŚCI: API CF;ACEA A3/B3/B4
SPECYFIKACJE: BMW LL-01;MB 229.5; VW 505 00; RENAULT RN07000&RN0710; FIAT 9.55535-Z2
Czy jeśli zmieniłbym z Castrol Magnatec Diesel 5w40 na Shell HELIX ULTRA (o dziwo jest tańszy o 10-20 zł) mógłbym zrobić jakąś szkodę dla silnika typu wypłucze mi jakieś syfy itd ?
Jeśli nie to który z nich wziąć ? Jeśli np nie dostałbym tego Diesel według specyfikacji mogę także użyć tego bez Diesel w nazwie ale czy to nie wpływa negatywnie na silnik ?
Dlaczego o tym myślę, gdyż oddałem turbinę do regeneracji i tak naszła mnie myśl aby wypróbować jakiś inny olej (nie za drogi).
Przebieg 206 tys km, silnik to 1.9 TDI ALH.
Jakieś opinie odnośnie SHELL HELIX ULTRA 5W40 ? Czy jest jakaś znaczna różnica pomiędzy SHELL HELIX ULTRA 5W40:
KLASA JAKOŚCI: ACEA A3/B4/B4 ; API SM/CF
SPECYFIKACJE: MB 229.5, VW 502 00/503 01/505 00
BMW LL-01, Renault RN 0700 0710, Fiat 9.55535 Z2
A -->> SHELL HELIX ULTRA DIESEL 5W40:
KLASA JAKOŚCI: API CF;ACEA A3/B3/B4
SPECYFIKACJE: BMW LL-01;MB 229.5; VW 505 00; RENAULT RN07000&RN0710; FIAT 9.55535-Z2
Czy jeśli zmieniłbym z Castrol Magnatec Diesel 5w40 na Shell HELIX ULTRA (o dziwo jest tańszy o 10-20 zł) mógłbym zrobić jakąś szkodę dla silnika typu wypłucze mi jakieś syfy itd ?
Jeśli nie to który z nich wziąć ? Jeśli np nie dostałbym tego Diesel według specyfikacji mogę także użyć tego bez Diesel w nazwie ale czy to nie wpływa negatywnie na silnik ?
Dlaczego o tym myślę, gdyż oddałem turbinę do regeneracji i tak naszła mnie myśl aby wypróbować jakiś inny olej (nie za drogi).
Przebieg 206 tys km, silnik to 1.9 TDI ALH.
czuć tam najlepiej. Nie napisałeś co masz teraz.
Pomijam wielkosci tarczy z tylu :szeroki_usmiech
Komentarz