No i kolega Adamu, zaszczepił we mnie wewnętrzną chęć zrobienia kolejnego moda...
Planuje zakup Octavi I z motorem 1,8T moc 150 lub 180 koni
Zwiń
X
-
Planuje zakup Octavi I z motorem 1,8T moc 150 lub 180 koni
Witam ,
palnuje zakup Octavi I z lat produkcji 2002-2004 interesuje mnie tylko wersja 1,8T 150 koni lub 180 koni RS, miałbym kilka pytań do posiadaczy takich autek.
- przede wszystkim który motor jest tańszy w eksploatacji (pewnie 150koni)proszę o podanie ceny cześci np: kpl rozrządu , tarcz hamulcowych , amorków itd.
- jak sprawuje sie turbo
- czy 150 tys na taki motor to duzo czy mało
- na co zwrócić uwagę podczas zakupu
- jak te silniki współpracuja z LPG
- jakie spalanie
- czy jest ktos z warszawy z kim mógłbym się spotkać i pogadac o autku
pozdrawiam Mariusz
-
-
ad1 rozrzad ten sam, tarcze troche trozsze, amory tez
ad2 to mało pytanie ile ma faktycznie...., proponuje sprawdzic jaka ma kompresje i wszystko jasne
ad3 fabryszne dv lubi sie zuzywac poaztym to brak problemów
ad4 z lpg wspolpracuja b.dobrze nawet ASO zakładaja gotowe KITy z landi (jak dla mnie to profancja)
ad5 ooo nie pamietam ile dokladnie palił moj przed modem ale sr ok 8-9 ale to zalezy od jazdyET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
papas5,
150 KM mozna porównac z kazdym TDI
180KM -20mm wiec trzeba uwazac na krawezniki (chociaz ja mam od RSa jeszcze - 20 mm na gwincie D2 i daje rade miski nie skasowalem)
tak jest dwumas - ale jest bardziej odporny niz w no 2.0 TDI mozesz go zamienic na jednomas z VR6 pasuje p&p ale jak bedziesz zostawiac serie to nie ma sensuET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
Komentarz