Posluchajcie mialem taki problem ze moje auto tracilo moc po przekroczeniu 3.500 obroto. Mam silnik AGR. Wiem z forum ze mogly byc przyczyna 3 rzeczy
1. Zawor podcisnienia
2. przeplywka
3. Turbina
Turbina odpada gdyz jest to silnik ktory ma zwykla turbine bez zmiennej geometri lopatek. Okazalo sie ze padl zawor podcisnienia. Zostal wymieniony i juz jest ok, ale......
Jest taki objaw ze jak dobijam autem do 160 to on jakby slabnie i znow ma moc i znow slabnie i znow nabiera mocy takie chwilowe. Czym to moze byc spowodowane? VAG nie znajduje zadnych bledow!
Sprawdz jakie temp panuja w dolocie, bo cos mi sie wydaje ze to norma z uwagi na temp zewnetrzna.
Qrcze te samochody to sa pokopane, zima zle bo nigdy sie nie zagrzeje i nie ma trakcji, teraz zle bo ciagle im za cieplo - no gorzej niz z kobieta :lol:
Qrcze te samochody to sa pokopane, zima zle bo nigdy sie nie zagrzeje i nie ma trakcji, teraz zle bo ciagle im za cieplo - no gorzej niz z kobieta :lol:
Posluchajcie mialem taki problem ze moje auto tracilo moc po przekroczeniu 3.500 obroto. Mam silnik AGR. Wiem z forum ze mogly byc przyczyna 3 rzeczy
1. Zawor podcisnienia
2. przeplywka
3. Turbina
Turbina odpada gdyz jest to silnik ktory ma zwykla turbine bez zmiennej geometri lopatek. Okazalo sie ze padl zawor podcisnienia. Zostal wymieniony i juz jest ok, ale......
Jest taki objaw ze jak dobijam autem do 160 to on jakby slabnie i znow ma moc i znow slabnie i znow nabiera mocy takie chwilowe. Czym to moze byc spowodowane? VAG nie znajduje zadnych bledow!
Przejedź się z butem w podłodze od 2000 obr do 4000 obr/min przy włączonych logach 003, 008, 011. Wtedy będzie można coś wywnioskować. Ja bym stawiał na przepływkę ale pewnie może być wiele innych przyczyn.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Ale przeplywka byla juz wymieniona przy 50 tys km. sam juz nie wiem!
Kolego z tym terenem to był żart ale chłopaki dobrze piszą. Może to być temperatura w dolocie ale też i przepływka. Moja druga wytrzymała tydzień :twisted: Zrób test drogowy, wrzuć wartości (logi) to napewno ktoś Ci powie co jest nie tak.
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
to że przepływka była to nie znaczy że się nie zje... popsuła. Jak masz od któregos kolegów pozyczyc na chwilke to sobie sprawdz na innej ja tak zrobiłem wyciągnełem od kumpla przejechałem sie i wszystko było jasne.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz