dobra .
jestem po zmianie z motula na castrola.
wiec tak
jechalem ta sama trasa i wybralem trase gdzie mozna pocisnac
trasa 40 km temp zewnetrzna 2.5st olej motul
olej rozgrzal sie szybciej niz swierzo po zalaniu . max temp jaka osiagnal przy cisnieciu (nawet do 3500-4000) to 100st
przy wymianie zbadalem organoleptycznie oba oleje.
(motul po 2k km i swierzy castrol przed zalaniem)
motul pocierajac palcami wydawal sie bardziel tlusty i dluzej zostawal na palcach
castrol tez byl tlusty jednak kapke mniej i szybciej sie wycieral
powrot do domu na castrolu temp od -1.5 do - 0,5
cisnalem tak samo olej udalo mi sie rozgrzac do 102 stopni
pozniej poszedlem do sklepu olej wolniej wytracil temp (przez jakies 10 minut ok 15 stopni [z 95 na 80])
dzwiek.
na motulu po odpaleniu bardziej terkotal . ale po rozgrzaniu aksamit.
na castrolu troszke ciszej na zimno ale glosniej na cieplym
oglnie na castolu jest mniejsza roznica dzwieku miedzy rozgrzanym a zimnym
przyspieszenie.
nie wiem czy to dlatego ze wymienilem filtr powietrza (tamten mial 16500) czy oleju
ale autko lepiej wkrecalo sie na castrolu
co wiecej pod koniec traski wlaczylo sie wypalanie dpf.
nie szarpalo autem (na fabrycznym szarpalo ,ale nie wiem czy to wina samego oleju czy wina tego ze olej podotarciowy)
czy castrol edge to olej fabryczny? na chwile obecna nie potrafie stwierdzic
jestem po zmianie z motula na castrola.
wiec tak
jechalem ta sama trasa i wybralem trase gdzie mozna pocisnac
trasa 40 km temp zewnetrzna 2.5st olej motul
olej rozgrzal sie szybciej niz swierzo po zalaniu . max temp jaka osiagnal przy cisnieciu (nawet do 3500-4000) to 100st
przy wymianie zbadalem organoleptycznie oba oleje.
(motul po 2k km i swierzy castrol przed zalaniem)
motul pocierajac palcami wydawal sie bardziel tlusty i dluzej zostawal na palcach
castrol tez byl tlusty jednak kapke mniej i szybciej sie wycieral
powrot do domu na castrolu temp od -1.5 do - 0,5
cisnalem tak samo olej udalo mi sie rozgrzac do 102 stopni
pozniej poszedlem do sklepu olej wolniej wytracil temp (przez jakies 10 minut ok 15 stopni [z 95 na 80])
dzwiek.
na motulu po odpaleniu bardziej terkotal . ale po rozgrzaniu aksamit.
na castrolu troszke ciszej na zimno ale glosniej na cieplym
oglnie na castolu jest mniejsza roznica dzwieku miedzy rozgrzanym a zimnym
przyspieszenie.
nie wiem czy to dlatego ze wymienilem filtr powietrza (tamten mial 16500) czy oleju
ale autko lepiej wkrecalo sie na castrolu
co wiecej pod koniec traski wlaczylo sie wypalanie dpf.
nie szarpalo autem (na fabrycznym szarpalo ,ale nie wiem czy to wina samego oleju czy wina tego ze olej podotarciowy)
czy castrol edge to olej fabryczny? na chwile obecna nie potrafie stwierdzic
Komentarz