Nowy zakup - dalsze pytania

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ametyst1973
    Drive
    • 2012
    • 42

    Nowy zakup - dalsze pytania



    obejrzałem kilka filmików na YT i szału nie ma jeśli chodzi o jakość nagrania
  • aro333
    Ambiente
    • 2011
    • 167
    • Octavia III (5E3)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #2
    Nowy zakup - dalsze pytania

    Pacjent Octavia I Tour Business rok 2005 1,9 TDI ALH. Mam pare pytań jeżeli można, na parę juz udzielowno mi odpowiedzi. A wiec:
    - w jakim momencie zapali mi sie kontrolka oleju na pomarańczowo (mała ilość oleju dolej) tzn ile wtedy bedzie mniej wiecej na bagnecie? Obecnie mam cos koło minimum.Do przeglądu zostało mi niby ok 2kkm wiec zobaczymy, czy trzeba będzie dolewkę zrobić czy dociagnie.
    - po przekręceniu kluczyka w stacyjce , zanim zgasna wszystkie prawie kontroliki , slyszę pikniecia (dokladnie nie liczyłem ale pewnie z 7 piknieć jest). Czy to sygnał zgłaszający jakiś problem , czy tylko czas oczekiwania na zgasnięcie kontrolek tych co maja zgasnąć?
    - poprzedni właścieciel powiedział mi , że w tylnich prawych drzwiach zostało odłączone sterowanie szybą ze względu na psa którego przewozil. Sterowanie przez kierowcę istnieje tylko przełacznik w drzwiach nie działa. Czy to zostało wyłaczone programowo czy mechanicznie coś zostało odłaczone w drzwiach? Pewnie elektronicznie jakimś vagiem , czy sie mylę?
    - może to głupie co teraz napiszę ale w ktorym miejscu szukać turbiny przy silniku (proszę nie śmiać się , to moj początek z silnikami vw a tym bardziej diesel). Jak widzę po lewo z przodu jest pompa wspomagania, pod nią chyba alternator a turbina pewnie gdzieś niżej?Ciekawi mnie to, bo warto chyba ją obserwować , przynajmniej na początku po zakupie auta.
    - jakie obroty powinien mieć zimny silnik a jakie rozgrzany? Czy będzie różnica?
    - czy w takim modelu bedę miał instalację glosnikową schowana pod tapicerka , za tylnimi siedzeniami?Auto ma tylko przednie glośniki, z tyłu ich brak i zastanawiam sie czy szukać instalacji czy dać sobie spokój.
    Z góry dzięki .

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7460
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      Zamieszczone przez aro333
      - po przekręceniu kluczyka w stacyjce , zanim zgasna wszystkie prawie kontroliki , slyszę pikniecia (dokladnie nie liczyłem ale pewnie z 7 piknieć jest). Czy to sygnał zgłaszający jakiś problem , czy tylko czas oczekiwania na zgasnięcie kontrolek tych co maja zgasnąć?
      normalka, przekaźnik świec żarowych więc nie masz co się martwić
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz

      • tom2212
        RS
        • 2008
        • 3892

        #4
        Zamieszczone przez aro333
        po przekręceniu kluczyka w stacyjce , zanim zgasna wszystkie prawie kontroliki , slyszę pikniecia (dokladnie nie liczyłem ale pewnie z 7 piknieć jest). Czy to sygnał zgłaszający jakiś problem , czy tylko czas oczekiwania na zgasnięcie kontrolek tych co maja zgasnąć?
        a pasy zapnij i wtedy przekręć - nie powinien pikać

        [ Dodano: Pon 02 Maj, 11 17:09 ]
        Zamieszczone przez aro333
        może to głupie co teraz napiszę ale w ktorym miejscu szukać turbiny przy silniku (proszę nie śmiać się , to moj początek z silnikami vw a tym bardziej diesel). Jak widzę po lewo z przodu jest pompa wspomagania, pod nią chyba alternator a turbina pewnie gdzieś niżej?Ciekawi mnie to, bo warto chyba ją obserwować , przynajmniej na początku po zakupie auta.
        Turbo znajdziesz z tyłu przy sciance grodziowej

        [ Dodano: Pon 02 Maj, 11 17:11 ]
        Zamieszczone przez aro333
        - jakie obroty powinien mieć zimny silnik a jakie rozgrzany? Czy będzie różnica?
        bez różnicy czy ciepły czy zimny obroty oscylują około 1000 obr/min

        [ Dodano: Pon 02 Maj, 11 17:14 ]
        Zamieszczone przez aro333
        - czy w takim modelu bedę miał instalację glosnikową schowana pod tapicerka , za tylnimi siedzeniami?Auto ma tylko przednie glośniki, z tyłu ich brak i zastanawiam sie czy szukać instalacji czy dać sobie spokój.
        Zobacz przy kostce od radia ile masz przewodów głośnikowych

        2 głosniki to 4 przewody
        4 głośniki to 8 przewodów

        nie liczę zasilania, sterowania i masy

        Na fotce masz pokazane miejsce gdzie jest turbina
        Załączone pliki

        Komentarz

        • ElBocheno
          Ambiente
          • 2006
          • 150

          #5
          Zamieszczone przez aro333
          w jakim momencie zapali mi sie kontrolka oleju na pomarańczowo (mała ilość oleju dolej) tzn ile wtedy bedzie mniej wiecej na bagnecie?
          Zdarzało mi się jeździć sporo poniżej minimum na bagnecie i kontrolka się nie uaktywniała. Ale nigdy nie byłem na tyle bohaterski by doczekać do momentu aż zaświeci :szeroki_usmiech

          Komentarz

          • aro333
            Ambiente
            • 2011
            • 167
            • Octavia III (5E3)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            Hmmm , jak widzę to bez zdjecia tej plastikowej oslony silnika to nie bardzo widać tą turbinkę? Pewnie najlepiej z kanału jest dostęp. Co do instalacji faktycznie jak wyjme radio to luknę. Obecnie siedzi jakiś Clarion ale chyba go zamienie na swojego Blaupunkta z mp3, wtedy też popatrzę na te kostki.
            Może jeszcze dopytam - czy hak holowniczy przedni to jest wkrecany i powinien siedzieć w "wytłoczce " w kole czy jest na stałe? W tej wytłoczce w kole go n ie widziałem a tak jakby było miejsce dla niego a pod auto jakoś nie spojrzałem.I jeszcze - co to za moduł/elektryka siedzi na klapie nad akumulatorem? Pare kabli tam wchodzi?Pytam tak z ciekawości co to jest.
            Dzieki za pomoc , myślę że z czasem sam będę mógł co nieco pomóc. Czas pokarze.

            Komentarz

            • tom2212
              RS
              • 2008
              • 3892

              #7
              Zamieszczone przez aro333
              jak widzę to bez zdjecia tej plastikowej oslony silnika to nie bardzo widać tą turbinkę
              no trzeba to zrobić
              Zamieszczone przez aro333
              Pewnie najlepiej z kanału jest dostęp
              jest trochę lepiej ale gdy jest osłona też trzeba zdjąć
              Zamieszczone przez aro333
              Może jeszcze dopytam - czy hak holowniczy przedni to jest wkrecany i powinien siedzieć w "wytłoczce " w kole czy jest na stałe? W tej wytłoczce w kole go n ie widziałem a tak jakby było miejsce dla niego a pod auto jakoś nie spojrzałem
              hak przedni masz za plastykową osłoną w zderzaku (jak stoisz przodem do auta to masz go z lewej strony)

              Komentarz

              Pracuję...