Nie chce was martwić Panowie, ale w Octaviach przed FL z tego co mi wiadomo niema możliwości podłączenia FISa. Musimy się zadowolić skromnym MFA.
Co do licznika z Golfa to nie podejdzie bo ma inaczej wyprofilowaną szybkę. Musiałbyś robić jakąś hybrydę za pewne. Poza tym należy pamiętać aby IMMO liczników się zgadzało. Wersję przed FL miały IMMO2.
Przed liftem też da radę na Skoda Club jest gościu co to zrobił
Odnośnie szybki to masz oczywiście rację, ale to kwestia kilku śrubek, przekładamy ze starego licznika.tutaj
Z racji tego iż lakier w mojej skodzie był już w opłakanym stanie - mnóstwo rys, asfalt, inne brudy i zmatowienia, oddałem ją lakiernikowi do mechanicznej polerki.
Efekt zdumiewajacy, ale jest jedno ALE - w miejscach odprysków lakieru, a w szczególnosci na masce jest mnóstwo białych plamek (pasta, może pył lakieru), których nie potrafier niczym wymyć. Próbowałem myjką wysokociśnieniową, ciepłą wodą i płynem, i nic...
Kolor - czarna perła
Macie może jakieś sposoby, by to zneutralizować, zamaskować, itd???
Z góry dzięki!
~~ pozdrawiam ~~
JaceK
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Black eleganzze in combi
President Johnny II ASC+ President MaryLand...
Te plamki biale to odpryski od kamieni. Niczym raczej ich nie skorygujesz pozostaje jedynie lakierowanie maski, ale nie polecam robilem to u siebie i po roku to samo. Takze szkoda kasy.
Są specjalne kretki do kupienia w każdym sklepie gdzie sprzedają lakiery.
Może efekt nie jest powalający ale białych kropek nie będzie.
Pracownik może Ci dobrac kolor "na oko" lub jak przyniesiesz mu klapke paliwa i Ci wymiesza.
Koszt takiego cuda to około 12 zł. Te na specjalne zachcianki na pewno będą kosztowały więcej.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz