[O2] GALL-ICM Wroclaw

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Grabosz
    Classic
    • 2011
    • 27

    [O2] GALL-ICM Wroclaw

    idas, możesz mieć rację.nie zamierzam rozdzierać z tego powodu szat.będę obserwował jak to terkotanie się rozwinie.jest jeszcze rok gwarancji.... a jak rozrząd strzeli to chmwdp
  • fileiro
    Classic
    • 2010
    • 4

    #2
    [O2] GALL-ICM Wroclaw

    Chcialem ostrzec forumowiczow przed korzystaniem z uslug serwisu GALL ICM we Wroclawiu. Kierownik serwisu, Dariusz Napierała przy ocenie szkody (czy podlega naprawie gwarancyjnej czy nie) zachowywal sie przynajmniej nieelegancko stwierdzajac ze wisi mu czy w przyszlosci bede rozwazal zakup skody skoro usterki jak w moim przypadku kwalifikowane sa jako nie podlegajace naprawie gwarancyjnej....
    Konkretnie chodzi o zlamanie sie listwy bocznej na tylnych dwiach od strony kierowcy w momencie otwierania tych drzwi....

    Komentarz

    • wicher69
      Drive
      • 2010
      • 55

      #3
      A ja mogę o tej firmie powiedzieć tyle, że miesiąc po zakupie auta, wracając A4 od Legnicy przed Wrocławiem przestała działać lewa wycieraczka (godzina 17.30, zima, ciemno padał deszcz). Obrałem kurs na nich, wszedłem na salon, powiedziałem co się stało i bez czekania, bez pisania zlecenia koleś zabrał auto na warsztat i za 45 minut auto było gotowe na kolejne 300km w tym dniu. Do dziś wycieraczki śmigają jak trzeba. Nie znam nazwiska bo wjechałem tam "z drogi" ale złego słowa nie mogę powiedzieć.
      zabawa zaczyna się od 2 tys. obr/min

      Komentarz

      • shado
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 5315
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Re: GALL-ICM Wroclaw

        Zamieszczone przez fileiro
        Konkretnie chodzi o zlamanie sie listwy bocznej na tylnych dwiach od strony kierowcy w momencie otwierania tych drzwi....
        Mi to w Krakowie zrobili na gwarancji Ściągali do tego jakąś specjalną maszynerię to odklejania starej listwy :diabelski_usmiech
        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

        Komentarz

        • matwrc
          Ambiente
          • 2010
          • 235

          #5
          Na początku roku kupowałem swoją skodę. Wiem, że wtedy co drugi Polak kupował skodę... byłem u wszystkich 3 dealerów we Wrocławiu, wiadomo plaża na placu, zamówienia realizowane za 4-6 miesięcy. Przyznam jednak, że w Gall ICM spotkałem się z wyjątkowo postpeerelowską obsługą ze strony handlowców. A przyznam, że nie byłem ani wybredny, ani zmotywowany do dziadowskiego targowania się. Pewnie gdyby na rynku była susza i nic by im nie szło właziliby w tyłek. Ale warto było poznać się na ludziach, nigdy w Gallu nic nie zamówię ani tym bardziej nie skorzystam z serwisu.

          Już dawno miałem gdzieś napisać o ich podejściu do klientów. Może gall tak ma po prostu. Może tam jest taka polityka, że klientów mają w d... tylko kasa. Okazuje się, że niektórzy zapominają że kasa też się kończy jak się ma wszystko w tyle... Na powitanie zawsze tylko pierd...ą o tym, jaki to ich serwis jest stary i pierwszy we Wrocławiu... a właśnie jest ch...y, i kupiłem auto od dealera, który jest 3 razy krócej na rynku. Dostałem sporo niższą cenę... uśmiechy, szampan, kulturka.

          Komentarz

          • theOne
            Ambiente
            • 2010
            • 177

            #6
            Za to ja podjechałem tam Passatem :P i chciałem porozmawiać z kimś z serwisu o 1.8 tsi, trafiłem chyba na kierownika. Rozmowa dot. drgań na jałowym, po długiej i miłej wymianie zdań, zaprowadził mnie na zaplecze gdzie stał Superb 1.8 tsi, odpalił i pokazał co chciałem. Do czego zmierzam - podjechałem tam w godzinach bliskich zamknięcia, nie posiadałem Skody, nie miałem zamiaru u nich nic robić w serwisie a mimo to się mną zajęli
            Witam

            Passat 1.8 TSI R-Line MY2010

            Komentarz

            • piotr64k
              Classic
              • 2010
              • 9

              #7
              GALL-ICM OMIJAĆ Z DALEKA

              Witam
              Jakiś czas temu miałem stłuczkę nie z mojej winy. Oddałem samochód do serwisu GALL-ICM we Wrocławiu. Za naprawę zgarnęli prawie 13tyś z OC sprawcy. Po ziemie w kilku miejscach lakier się złuszczył i zaciął się zamek od tylnej klapy. Pojechałem złożyć reklamację. Reklamacja została przyjęta tylko na zamek. Na złuszczony lakier człowiek zajmujący się likwidacją szkód stwierdził, że nie ma problemu faktycznie został położony źle lakier. Gdy przyjechałem odebrać samochód zostałem poinformowany, ze reklamacja na lakier nie została przyjęta, gdyż ubytki powstały w wyniku porysowania lakieru. Z tego co poczytałem lakier nie ma prawa się złuszczyć pomimo zarysowań. Na marginesie w miejscu gdzie powstało złuszczenie rys żadnych nie było.
              Także bardzo nie polecam tego serwisu. Od tamtej pory skorzystałem dwa razy z serwisu VW na pięknej, rzut beretem od serwisu Skody, po kolejnych stłuczkach(nie z mojej winy). I nie mam żadnych zastrzeżeń.
              Pozdrawiam

              Komentarz

              Pracuję...