Mam pytanie z ciekawosci. Dzisiaj bedac w ASO na serwisie klimy widzialem octavie podobna do mojej. Co mnie zdziwilo to fakt ze przy przebiegu niespelna 100 tysiecy miala naprawde widocznie zdarta kierownice. Kierownica byla plastikowa.
Ja mialem skorzana i przy 150 tysiacach faktycznie byla wytarta (uzywalem ja w goracym klimacie- moze to mialo znaczenie...)
Podejrzewalem ze ta zwykla trzyma sie lepiej. W nowej octavi mam plastik i nie zmienilem na skore bo wlasnie wiedzialem ze po 2-3 latach bedzie kiepsko to wygladac, ale skoro plastik tez sie tak szybko wyciera to olewam temat i kupuje skore Jak to jest u was? ktora w.g was bardziej sie zuzywa?
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
No wiesz, różne są plastiki i różne skóry Nie wiem jak w O2, ale przykładowo skórzana kiera w audi a6c5 ściera się dużo wolniej niż ta w O1.
Tak czy inaczej olewaj temat i kupuj skórę :P zazwyczaj lepiej w łapie leży niż plastik, zwłaszcza gdy jest gorąco, a to chyba najważniejsze.
Tylko jak skora, to odrazu MF i znow zabawa ze sterownikiem eeeh Mnie bardziej zdziwilo ze w mamy A4 B7 przy przebiegu 87 tysiecy kierownica wygladala jak z salonu a ta octavia miala chyba cos 98tkm i wygladala na mocno wytarta i zastaniawm sie czy byla poprostu krecona czy moze gorsza jakosc materialow w skodzie? No i dalej sie zastanawiam ktora trzyma sie lepiej, skora czy plastik.
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Moja ciotka ma A3 chyba z 2004 lub 2005 - pd nowości - samochód nie ma więcej niż 50kkm najechane - w zeszłym roku było 40 parę - babka lubi pierścionki i własnie sprawa chyba pocenia się rąk - kierownica wygląda jak po przebiegu 500kkm. O kwaśnym pocie i niszczeniu kiery słyszałem już kilka razy.
Skóra uzywana przez Skodę do obszycia kierownicy jest chyba jednak trochę słabej jakosci. Moja O II ma przejechane 36 500 km, a po lewej stronie kierownica jest już podtarta :? Moimzdaniem jakiekolwiek widoczne ślady zuzycia na skórze kierownicy powinny pjawiac się nie wcześniej niz po 100 tys km. wczęsniejsze oznaki świdczą o slabej gatunkowo skórze uzytej do obszycia kierownicy.
proszę ja Was, szanowni koledzy. nie porównujcie materiałów stosowanych w skodzie do audi, bo to zupełnie inna półka w VAG. nawet jeśli chodzi o A3 1gen... ja mam skórę na kierownicy, ale z powodu pocących się dłoni, mam na niej nakładkę z siatki. co jakis czas muszą ją zdjąć i uprać. nawet nie chcę sobie wyobrażać, jak wyglądała by moja ori kiera, po kontakcie z moim pH... :chacha2 kontynuując temat, to niektóre elementy, wydawało by się, że zamienne w całej VAG, w katalogach skody w ogóle nie występują.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Jeśli chodzi o kierę w O2 to skóra faktycznie słabiutka ponieważ w mojej przy przebiegu 50k już są widoczne ślady użytkowania a większość km przelatane ma po miasteczku ( w terasie ewidentnie dłonie pocą się bardziej co wpływa na zużycie skóry ).Zareklamowałem w ASO lecz odrzucili ponieważ to normalne ... kiera powinna być zabezpieczona , konserwowana .. ph skóry ble ble ble ... olałem temat ponieważ wg mojej oceny przegrana sprawa.
Jedno jest pewne - skórzana kiera a ta zwykła plastikowa to niebo a ziemia - nawet jak za parę lat trzeba ją ponownie obszyć to i tak gra jest warta świeczki. Skórzana kiera pewnie leży w dłoni - a taka jak moja 3 ramienna jest o jakieś 2cm mniejsza w obwodzie i zdecydowanie grubsza przez co manewrowanie ją to czysta przyjemność
Ja oddałem swoją do obszycia w profesjonalnym zakładzie. Właściciel operował kryterium przejechanych kilometrów - obiecywał 150 tys bez żadnych śladów zużycia. Na razie przejechałem 50 tys i kierownica wygląda jak nowa, także polecam rozważyć taką opcję - dużo taniej.
ja w O1 po 190k km mam koszmarnie wytartą kiere (tworzywo się kruszy)
w O2 - 100k km - kierownica skórzana- bez oznak starości. (ale o2 więcej jeżdżę prosto )
Kupowałem prawie równocześnie dwie O2. Pierwsza miała przejechane coś koło 70 kkm i kierownica z lewej strony zjechana była na maxa druga przy ponad 90 kkm nie miała śladów zużycia.
Moim zdaniem to bardziej pierścionki/sygnety załatwiają sprawę, choć i zapewne pot cos tam dorzuci od siebie
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz