Zamieszczone przez leff
Szkoda że nie diesel
Zwiń
X
-
AWARIA!
ulalaNo i o silniku 2.0T FSI.
pośmigało by sie... :twisted:
w golfie ten silniczek spala 11.0/6,2/8.0 z automatem przyspiesza (golf) o 0.3sek szybciej czyli 6.9 do 100 a i spalanie mniejsze
- 10,7/6.2/8.0 no moze z tym, ze mniejsze to przesadzilem :lol: ale nie wieksze... :twisted:
Komentarz
-
AWARIA!
a masz 2.0FSI ?? :roll:ciekawe skad im to 11 wyszlo jak moja octa lyka regularnie 12-13 w miescie
Komentarz
-
Re: Szkoda że nie diesel
fajnaZamieszczone przez hermik
k maks moment ma taki jak ja przy 1500 obrotów :rofl
PPNMSP :lol: :wink: autko napewno będzie fajne i pewnie sterowane EDC-16 :?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Re: Szkoda że nie diesel
opsZamieszczone przez MiKruSHehe - to bylby prawdziwy przelom.Zamieszczone przez MisiekWAWi pewnie sterowane EDC-16 :?
Hint: EDC = Electronic Diesel Control
ops: chodziło mi o komputer sterujący z możliwością łatwego wykrywania chiptuningu przez specjalną funkcję VASa, ale widze, że mój skrót myślowy został bezlitośnie wykorzystany przeciwko mnie :foch:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
pewnie oni go pchali ...:wink:ciekawe skad im to 11 wyszlo jak moja octa lyka regularnie 12-13 w miescie
A tak serio w sprawie tematu.
Kiedyś gdy nie mialem diesela to marzył mi się RSik, 180Km to było cosik...teraz gdy sam mam lekko ponad 160rumaków i kilka razy miałem przyjemność ciąć się z RSem i to z całkiem niezłym skutkem, to już mi tak nie tęskno za benzyną :twisted:
200 kucy z pewności daje rady ale chyba dwu litrowy diesel po zavirusowaniu może mieć podobną moc i za to dużo większy moment, już o spalaniu niewspominając..
To tyle z mojego punkty widzenia - napewno pojawią się inne głosy, także mówiące ZA Benzynce..i też będą mieli swoje racje
Komentarz
-
-
Re: Szkoda że nie diesel
Oki - juz wszystko jasne...Zamieszczone przez MisiekWAWops
ops: chodziło mi o komputer sterujący z możliwością łatwego wykrywania chiptuningu przez specjalną funkcję VASa
k
Dobre... :lol: :szeroki_usmiech :szeroki_usmiechZamieszczone przez MisiekWAWale widze, że mój skrót myślowy został bezlitośnie wykorzystany przeciwko mnie :foch:TDI 205PS
Komentarz
-
-
ja też nie :roll: dla Passata 2.0 FSI bez turbo :!: :!: :!: podali maksymalne w teście 18,5 :szeroki_usmiechZamieszczone przez QulekNo ładna O2... tylko to spalanie za małe!! (nie wierze żeby tyle palił) Ale silniczek musi byc bomba..
k wiem, ze średnie to nie maksymalne, ale tu maksymalne pewnie będzie ze 25 a średnie spokojnie 13 - 14 :twisted:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz