nie mam niestety już je wyrzuciłem. W książce na rysunkach też ich niema.
O2FL - Wybór wersji i opcji
Zwiń
X
-
O2FL - Wybór wersji i opcji
Witam,
w związku z tym, iż poważnie zachorowałem na Skodę przymierzam się do kupna. Obecnie jestem na etapie przekonywania samego siebie, że zakup takiego statku jest dobrym posunięciem, no i na wybieraniu 'wersji wymarzonej'
W moich planach był Ambiencik z dodatkami, zauważyłem jednak, że w podobnej cenie była by Elegancja. Tutaj mam pytanie do znawców tematu:
- W Elegancji jest defaultowo skórzana kiera, czy reszta pakietu skórzanego równiez w to wchodzi ?
- Chciałbym dorzucić pakiet Dynamic. Jednoczesnie zależy mi na sterowaniu radiem z kierownicy. Nie jestem pewien, czy ten pakiet nie pogryzie się z kierą wielofunkcyjną, 4-ramienną z elegancji, lub opcjonalnej w ambiente.
- Ponoć jest możliwe rozjaśnienie boków drzwi, niestety w konfiguratorze nie znalazłem tej wersji wykończenia wnętrza. Jest wogóle coś takiego?
Wiem, że te pytania powinienem zadać u dealera, niestety mam nie po drodze do salonu, a i w pracy siedzę długo - stąd łatwiej mi zapytać na forum.
Pozdrawiam.
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
bergo, napisz do naszych forumowych dealerów
danielcio Inter Auto Kraków
jaczak1 Carsed Mińsk Mazowiecki
Zamieszczone przez bergo- W Elegancji jest defaultowo skórzana kiera, czy reszta pakietu skórzanego równiez w to wchodzi ?
Zamieszczone przez bergo- Chciałbym dorzucić pakiet Dynamic. Jednoczesnie zależy mi na sterowaniu radiem z kierownicy. Nie jestem pewien, czy ten pakiet nie pogryzie się z kierą wielofunkcyjną, 4-ramienną z elegancji, lub opcjonalnej w ambiente.
Zamieszczone przez bergo- Ponoć jest możliwe rozjaśnienie boków drzwi, niestety w konfiguratorze nie znalazłem tej wersji wykończenia wnętrza. Jest wogóle coś takiego?
Samochód koleżanki aniam111 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=26053&start=0
Komentarz
-
-
JanuszB
-
u mnie jest wybrana do wersji Ambiente jaśniejsza (szara) tapicerka. Łączy się to właśnie z jasnymi boczkami drzwi i jasnymi wstawkami na fotelach po środku (czego nie widać na zdjęciu), oraz z jasnym dołem deski rozdzielczej. Poza tym jest wersja "zwykła" bez DynamicAniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
-
Też mi się marzyła 3-ramienna, ale wielofunkcyjna była tylko z DSG (nie wiem jak jest teraz). Mimo to wahałem się czy mimo wszystko nie wziąć bez funkcji, ale dealer oczywiście nie miał żadnego auta, żeby sprawdzić jak to leży w rękach, więc sobie odpuściłem. Radzę Ci jednak, przemyśl to, bo w kierownicy najważniejsza jest ergonomia - a standardowa 4-ramienna (chociaż niezła) szczytem ergonomii na pewno nie jest.
_
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aniam111u mnie jest wybrana do wersji Ambiente jaśniejsza (szara) tapicerka. Łączy się to właśnie z jasnymi boczkami drzwi i jasnymi wstawkami na fotelach po środku (czego nie widać na zdjęciu), oraz z jasnym dołem deski rozdzielczej. Poza tym jest wersja "zwykła" bez Dynamic
Komentarz
-
-
głównie zauważyć można przy uchwytach do zamykania drzwi. To jest tajie newralgiczne miejsce gdzie pojawiają się żółto-brązowe plamy. Dość łatwo można je usunąć. Na fotelach mam pokrowce więc tu się nie wypowiem.
Co do dorzucenia wyposażenia to ja teraz obowiązkowo bym dokupiła podgrzewane dysze spryskiwacza (już drugą zimę mam problem z tym). Kierę zawsze możesz potem zmienić na funkcyjną (koszt kiery to ok 500 zł + sterownik ale nie zawsze jest potrzebna wymiana też ok 500 zł, skórzana gałka 100-200 zł)
Ja mam jeszcze dodatkowe 4 głośniki. Pełne koło zapasowe.AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
-
A ja CI powiem tak bergo, negocjuj Elegance + ksenon i ciśnij ile się da, jeśli trzeba będzie pożycz od kogoś te 3k na ksenony, bo potem będziesz żałował, że nie masz. Jeśli nie planujesz inwestować w auto. Nie słuchaj Maru 123, bo on seryjne mało co już ma w swoim :wink: Jeśli jednak nastawiasz się na modzenie - bierz tak jak on pisze, bo potem wszystko dołożysz za mniejsze pieniądze niż w salonie, ale nie będzie to spacer przez alejkę pachnącą bzami :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainA ja CI powiem tak bergo, negocjuj Elegance + ksenon i ciśnij ile się da, jeśli trzeba będzie pożycz od kogoś te 3k na ksenony, bo potem będziesz żałował, że nie masz.
bergo pożycz gdzieś te 8 tys i bierz DSG, bo potem będziesz żałował że nie masz :twisted:
Jednemu wystarczy golas tour, innemu (mi) potrzeba bajerów. Po prostu lepiej się czuję w dobrze wyposażonym samochodzie. Na pewno warto mieć kierownicę wielofunkcyjną (wcześniej nie miałem, bardzo wygodne), grzane fotele (fajnie grzeje w d.). Mam standardowe fotele (wersja auta elegance) i są bardzo wygodne. Fajny jest też light assistant, swing+8 głośników gra bardzo ładnie.
Aha, świetną sprawą są czujniki parkowania z przodu.
Komentarz
-
-
Do pakietu dynamic generalnie w konfiguratorze nie mozna zamowic milti kiery, ale dilerzy to jakos zamawiaja, tak samo jak ten jasny srodek - ktory mi akurat nie siada, bo przypomina stara Octavie w wersji golas, gdzie wlasnie byly takie jasne plastiki :szeroki_usmiech
Dobra rada, nie ograniczaj sie tylko do dilerow forumowych. Czasem dobra cena jest blizej niz sadzisz
Komentarz
-
-
Czy xenony faktycznie tyle dają? Nigdy nie jechałem autem z takimi lampkami
więc nie mam porównania. DSG faktycznie nie rozważam, lubię zmieniać biegi
analogowo.
Mamy podobnie jak @krzysn - kupujemy furę na lat > 5 i zależy nam na
fajnie wyposażonym wnętrzu. Stawiamy głownie na wygodę i funkcjonalność,
olewamy natomiast bajery takie jak coming home, etc...
@Maicroft: właśnie liczę na to, że uda się dogadać z dealerem.
Komentarz
-
-
Re: O2FL - Wybór wersji i opcji
Zamieszczone przez bergoWitam,
w związku z tym, iż poważnie zachorowałem na Skodę przymierzam się do kupna. Obecnie jestem na etapie przekonywania samego siebie, że zakup takiego statku jest dobrym posunięciem, no i na wybieraniu 'wersji wymarzonej'
W moich planach był Ambiencik z dodatkami, zauważyłem jednak, że w podobnej cenie była by Elegancja. Tutaj mam pytanie do znawców tematu:
- W Elegancji jest defaultowo skórzana kiera, czy reszta pakietu skórzanego równiez w to wchodzi ?
- Chciałbym dorzucić pakiet Dynamic. Jednoczesnie zależy mi na sterowaniu radiem z kierownicy. Nie jestem pewien, czy ten pakiet nie pogryzie się z kierą wielofunkcyjną, 4-ramienną z elegancji, lub opcjonalnej w ambiente.
- Ponoć jest możliwe rozjaśnienie boków drzwi, niestety w konfiguratorze nie znalazłem tej wersji wykończenia wnętrza. Jest wogóle coś takiego?
Wiem, że te pytania powinienem zadać u dealera, niestety mam nie po drodze do salonu, a i w pracy siedzę długo - stąd łatwiej mi zapytać na forum.
Pozdrawiam.
KOlego multikiera 4 ramienna + pakiet dynamik można skonfigurować bez problemu- przynajmiej tak było 14 miechów temu i nie sądzę aby coś się zmieniło - był problem z multi 3 ramienną - mówię tu jednak o Elegance.
Jednak jak poczytasz sobie o tym co zrobił kolega Enriquez to dowiesz się że rzeczy niemożliwe satja sie możliwe
Jak chcesz zobzczyć i poczyć jak to wyglada to zapraszam do mnie do Łodzi
Co do kupna samochodu to zapytaj się jeszcze u dilera w MielcuO III 4x4 2,0TDI Elegance+dynamic+amazing+GSM i inne
Poprzednia O II FL 2.0 TDI elegance + dynamic
Komentarz
-
-
bergo: może wpadnij na jakiś zjazd i obejrzyj, może ktoś cię przewiezie podobną konfiguracją.
Co do DSG: No właśnie dlatego, że lubię analogowo zmieniać biegi kupiłem DSG: łopatki, tryb manualny i jedziesz. Szybciej biegów nie zmienisz, a masz zachowane wszystkie własności manuala (łącznie z ruszaniem z piskiem opon). A zużycie paliwa mniejsze, bo skrzynia lżejsza.
Ale faktem jest, że to automatu trzeba się przekonać. Ja zrobiłem 1000km w trasie i po mieście (jaguarem co prawda z tradycyjnym automatem) i "wpadłem".
Zenonki: te z Elegance z dynamicznym doświetlaniem zakrętów są po prostu "boskie". Oczywiście nie w dzień i nie po mieście, ale wystarczy wyjechać na krętą drogę nocą i poczujesz tę radość. Sam snop światła - faktycznie więcej widać, nie oślepiasz nigdy ludzi (autopoziomowanie), większa trwałość (palniki wymienia się co kilka lat, a żarówki co roku), o zużyciu prądu nie wspominając (35W zamiast 55W przy halogenach - na stronę)
CH/LH: to funkcjonalność przydatna niektórym - ja mam ciemny garaż z trudnym dostępem do włącznika światła - świetnie zdaje to egzamin. Ale na ulicy zerowa korzyść zwykle.
A co do kierownicy: to też sprawa gustu: ja wolę czteroramienną, bo mi lepiej leży w ręku, ale do Octavii multifunkcyjnej z łopatkami do DSG nie było (i nadal chyba nie ma).
Z Elegance: warto dołożyć do tych 8 głośników (12 to przesada chyba jednak), bo dźwięk jest znacząco lepszy. Warto także z powodu instalacji antenowej wziąć jakiekolwiek radio firmowe - dostaniesz 2 anteny (dach+szyba), czego wymaga coraz więcej odbiorników (w tym wszystkie firmowe grupy VAG). Bez tego dostaniesz tylko jedną antenę.
Jak zamówisz także autoalarm przemyśl, czy nie warto wymusić na dealerze, żeby zamówił instalację fabryczną (przycisk w słupku wyłączenia monitorowania wnętrza), a nie (jak to się dzieje w 90% przypadków) dokładał sam po dostawie do salonu. Mnie to wkurza, chciałem fabryczną, ale nie sprawdziłem i mam syfa. Na szczęście nie jara po gałach niebieską diodą, tylko kulturalnie mryga z boku.
Inne uwagi znajdziesz na forum i na zjazdach pewnie też ci podpowiedzą.
Komentarz
-
-
@JerzyM72:
Akurat jestem z Łodzi więc jak coś to się zgłoszę. Też sądzę, że da się dogadać z dealerem w tej kwestii.
@jakubd:
Zapomniałem dodać, że biorę MPI, nie TSI - znaczy się DSG odpada.
O radiu i alarmie wiem z forum Właśnie zastanawiam się czym negocjować skoro radio i alarm będzie z fabryki, a właśnie te rzeczy zaproponował mi dealer gratis w lutym.
Apropos xenonów: one są skrętne - w sensie świateł mijania, czy przeciwmgłowych?
Komentarz
-
Komentarz