Widzę, że chętnych na spoty nie ma - robić spoty we dwóch mija się z celem. W ogóle lubuskie grono OCP jakieś takie ubogie w inicjatywy, daty spotkań itp ... nic się nie dzieje, może czas zacząć jeździć do Poznania lub Wrocławia :?:
pytania o 2.0 tdi - smarowanie
Zwiń
X
-
pytania o 2.0 tdi - smarowanie
Koledzy i koleżanki mam parę pytań w imieniu kolegi. Mianowicie zakupił niedawno auto: 2006 rok, skoda superb, 55 kkm udokumentowanego przebiegu...jedyny "problem" to silnik 2.0 tdi (bff). Kolega bardzo się przejmuje ,że może mu się sypnąć.
Panuje opinia, że te silniki potrafią się nagle zatrzeć (problem ze smarowaniem/pompą/ wałkiem). Stąd pytania:
1. Czy jest jakiś objaw kiedy takie coś zaczyna się dziać?
2. Czy to się dzieje bliżej jakiegoś przebiegu? czy kiedykolwiek?
3. Czy można coś w tym silniku poprawić aby tego uniknąć? ( na forum audi pisali , że można układ smarowania przeszczepić z 1.9 tdi)
Za wszelkie rady i uwagi na ten temat serdecznie z góry dziękuje wam
-
-
lilo, bo niektórzy najpierw kupują a potem dopiero czytają na ten tematOpel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
Komentarz