N75

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dinderi
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2007
    • 129

    N75

    A ja się dziś q@#a dowiedziałem, ze niestety muszę być w sobotę w Wawie :evil:
    Czyli z wyjazdu nici :x
    Wqrwić się można ale co....takie życie :evil:
    Gdyby ktoś z kolegów chciał skorzystać z mojej rezerwacji pokoju 2 os w Willi Kinga, proszę o priv bo najpóźniej do jutra powinienem tą rezerwację odwołać....

    Cóż....może next time..... :cry:
    Takie są i tak najpiekniejsze...
  • noipp
    Classic
    • 2006
    • 2

    #2
    N75

    I ja też mam pytanie o słynny zawór. Po włączeniu zapłonu doskonale słychać pracę zaworu. Tyka z dość dużą częstotliwością. Ponieważ mam ten sam problem co połowa forumowiczów - około 3,5 tys. łapę noutlaufa, zastanawiam się czy powodem może być uszkodzony zawór, czy może sterowanie zaworem jest niewłaściwe. Niestety nie mogę podmienić dla sprawdzenia. Moje pytanko - czy zawór ten może być sterowany zanim zapali się silnik (tylko po włączeniu zapłonu), czy powinien nie "tykać" tylko załączyć się po odpaleniu autka. Mechanik mówi, że mam coś z elektryką i to jest powodem, a zawór jest sprawny. Dodam, że turbina była niedawno robiona i przepływomierz też jest sprawdzony.
    ps. Zauważyłem, że gdy auto przechodzi w tryb awaryjny ma trudności ze sterowaniem przepustnicą na EGRze (cięgno do sterowania przepustnicy nie reaguje na pedał przyspieszenia). Po restarcie wszystko ok.
    Z kolei gdy przepustnica jest otwarta na stałe autko nie łapie noutlaufa tylko przy przyspieszaniu „zachłystuje” się powietrzem.

    skoda octavia 1.9 tdi - AGR
    noipp

    Komentarz

    Pracuję...