[O1] Octavia I Combi VRS 1.8T... Jakie Koszty Modzenia...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Archi101
    Classic
    • 2011
    • 18

    [O1] Octavia I Combi VRS 1.8T... Jakie Koszty Modzenia...

    Krzych, cieszy mnie to niezmiernie i oczywiście zwracam honor - dawno u Was nie byłem
    Wszystko czego dziś chcę zamienić Cię na nowy model.
  • Dudekken
    Drive
    • 2010
    • 75

    #2
    [O1] Octavia I Combi VRS 1.8T... Jakie Koszty Modzenia...

    Do Zorientowanych w Temacie... Jakie są koszty Wymodzenia 1.8T maks do 250kucy i co należy wymienić z osprzętu... O wizyte na hamowni nie pytam bo to logiczne...

    Komentarz

    • Northeusz
      RS
      • 2010
      • 1677
      • Octavia I (1U2)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      #3
      Re: Octavia I Combi VRS 1.8T... Jakie Koszty Modzenia...

      Zamieszczone przez Dudekken
      Do Zorientowanych w Temacie... Jakie są koszty Wymodzenia 1.8T maks do 250kucy i co należy wymienić z osprzętu... O wizyte na hamowni nie pytam bo to logiczne...
      Samym chiptuningiem można wyciągnąć podbicie do ok 200 KM i ok kilkadziesiąt Nm więcej (z serii 180 KM i 235Nm). Później to już hardware, czyli sprężarka co najmniej K04, wydajniejszy układ wtryskowy no i oczywiście intercooler. Podzespoły dobrze czerpać z tegoż silnika w Audi TT (225 KM), gdzie same wtryski są wydajniejsze o ok 40 kilka do 50 % w stosunku do serii. Po tym wszystkim oczywiście modernizacja softu, że nie wspomnę o taki pierdołach, jak nowy filtr powietrza. Koszty to już zależą, gdzie robisz, kto robi i wiele czynników może się na nie złożyć . Powiem jednak, że warrrrto :diabelski_usmiech, a idaałem byłaby jeszcze skrzynia 6-ka .
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz

      • Sev
        L&K
        • 2007
        • 1295

        #4
        Wtryski w S3 są 380cc a w AUQ/AUM/ARX są 320cc więc jakie 40-50%????

        Na K03s możesz wyciągnąć okolice 230KM spokojnie ale dodatkowo bez FMIC'a, TIP'a i wydechu (przelot 2,5" wystarczy) zapomnij.

        Na K04 to ok 260-270KM jest do zrobienia ale co sie wiąże z konwersją na K04 to poczytaj tu:
        Leonclub K03 -> K04

        FMIC - ok. 1000
        Wydech - ok. 2500
        TIP - ok. 300-500
        Wtryski 380cc - kpl ok 600zl (nowe)
        + program - ok. 1500.

        Ceny z grubego palca. Jak się samemu robi mechaniczne rzeczy to można sporo zaoszczędzić. Rozsądnym jest przekładka kolektora na ten z S3 (ma wejście po drugiej stronie) i dorobienie dolotu. Można wykorzystać części z S3. Przykładowo sama rurka z S3 pod MAF i kolanko gumowe do przepustnicy to łącznie około 150-250zł na allegro jak się znajdzie (mam dwie takie jakby co )

        Powodzenia w modzeniu!
        6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
        Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

        Komentarz

        • Northeusz
          RS
          • 2010
          • 1677
          • Octavia I (1U2)
          • AUM 1.8 20VT 150 KM

          #5
          Zamieszczone przez Sev
          Wtryski w S3 są 380cc a w AUQ/AUM/ARX są 320cc więc jakie 40-50%????
          Rzeczywiście, podałem zbyt optymistyczny przyrost wydajności wtryskiwaczy. Złych intencji nie miałem . Jednak przy okazji wtrysków można wspomnieć chyba (ale nie wiem, czy jest to konieczność) o pompie paliwa, z tym, że seria wystraczy spokojnie do 250 KM.

          Natomiast co do rozpiski turbo, to o ile wiem, wygląda to mniej więcej tak:
          K04-023 - moce ok 260-300ps (podobno), jednak wiąże się ze sporą rozbudową, m.in. wymiana kolektora
          K04-001 - do 250 KM
          K03-052 - do 250 KM
          K03-026 oraz K03-035 - do 230 KM
          no i seria K03 - wyciąga do 200 KM
          Orientacyjne moce podałem w raczej ich górnym zakresie :diabelski_usmiech
          Pozdrawiam
          Northeusz

          Komentarz

          Pracuję...