misiek^wro, kurka, wezmę się za swój kabel, naprawię go i Ci to sprawdzę.

.
. Koszty serwisu benzyny nie są raczej porównywalne z dizlem, co można przeczytać w kilku co najmniej innych wątkach. Ceny paliwa PB i ON są zblizone, dizel spalanie ma mniejsze (w porównaniu do PB), wieć oszczędności jakieś tam są, a jak przyjdzie awaria to z hukiem wszystkie oszczędności szlag trafia. To również można poczytać w kilku ostatnich wątkach. Jeżeli zakładamy, że benzyna-gaz zacznie się pieprzyć to trzeba dla uczciwości założyć, że i diesel zacznie. W ofercie Skody jak narazie, żeby jeździć tanio, o czym kiedyś była dyskusja to albo 1,9 TDI 105KM, którym trafiają się jednak, choć nie zawsze kosztowne awarie, lub 1.6 MPI z LPG, który jest najtańszym w serwisowaniu silnikiem Skody/VW, no i z LPG pracuje idealnie.
, oby następne lata też tak minęły. Jednak Ty masz jak podejrzewam, diesla z tych lepszych, starszych, bez eko-udziwnień i z czasów kiedy inżynierowie tworzyli silniki, a nie księgowi.
Komentarz