przemeku, no tak, zapomniałem o Sesiku - wyjątek, który przedmuchuje je pod gruuubym ciśnieniem :twisted: hehe
[O1] Co ile wymiany
Zwiń
X
-
klocki i swiece jakz aczna niedomagac
olej i filtry co 15tys
rozrzad chyba zaleznie od silnika ale srednio co 90tys
plyn chlodniczy zalezy od jego stanu krzepliwosci... ale co ok 5latPresident Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
Kod:rozrzad chyba zaleznie od silnika ale srednio co 90tys lub co 5 lat bodajże ...
Jeżeli chodzi o olej i filtr oleju to ja wymieniam co roku, nie patrząc na przebieg.
Klocki i tarcze wymieniłem w zeszłym roku komplet i pewnie już ich nie zużyje.
Świec jeszcze nie ruszałem i nie wiem kiedy były wymieniane ale jest dobrze.
Płyn hamulcowy i chłodzenia wymieniałem jakieś ponad rok temu (tak prewencyjnie, bo nie wiedziałem kiedy był wymieniany).strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruwadokrzysiekj, wysyłam na maila info - może pomoże
Ja trzymam się zasad ASO - na razie
15kkm - przegląd olejowy
30 kkm - pełne OT
co 2 lata wymiana płynu hamulcowego
masz księgę serwisową???
Nie mam księgi serwisowej, auto używane sprowadzone z Niemiec.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiekjCo to jest pełne OT?
- co 15 kkm (lub co rok) - serwis olejowy - wymiana oleju z filtrem i sprawdzenie okładzin hamulcowych, bez zbytniego przyglądania się autku
- co 30 kkm (lub co 2 lata) - pełny przegląd (pełne OT)
OT to taki skrót od nazwy przeglądu np.
OT 15000 - przegląd po 15 000 km.
Generalnie przy oleju stosuje się zasadę - przebieg (15000) lub okres (1 rok) w zależności co nastąpi wcześniej - ja to wyznaję. Nie wierzę w jeżdżenie na oleju po 20 000, 30 000 km.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
Komentarz