kolego ody_21, nie martw sie jakąs turbiną jak sie sypnie to sobie zregenerujesz i bedziesz mial spokoj. Wazniejsza jest nietknieta podloga, pod tym katem zbadaj auto. Aby auto sie bezpiecznie prowadzilo, amory, hamulce, najwazniejsze bezpieczenstwo rodzinki 8)
jaka Octavia dla 3 os.rodziny????
Zwiń
X
-
DZIĘKI WIELKIE za wszystkie 'podpowiedzi'
Mam jeszcze MGEA pytanie w tenn weekend moj szwagier znalazl aurko z poltugalii mianowicie audi A4 2004 2.0 TDI 'nowy gril' 98000 przebiego pełen serwis za 5,800euro auto pochodzi z jego roziny 1 wlaściciel co Wy na to???? macie jakieć opinie, zdanie o A4 ?????jak się ma do OI ???? słyszałem ze A4 ma taluminiowe zawieszenie jak to sie ma do trwałości???? czy zeczywiście audi jest tak trwale czy tylko znaczek zostal na autach????? jak się ma to a4 z 2004do OI (2003-2004) jakie są koszty serwisowania i oczywiscie podstawowych napraw wliczonych w przebieg????
Komentarz
-
-
A4 to klasa wyżej od OI. A4 B6 i B7 dzieli płytę z Passatem B5, a Octavia to Golf IV. Jesli motor 2.0 to chyba B7 wiec już bardzo ładne auto, także wewnątrz, dużo lepiej wyciszone co ważne przy tdi. Faktycznie zawieszenie to najsłabszy punkt ale jeśli nawet by brać najgorszy wariant, choć dla tego rocznika mało realny - kapitalka zawieszenia to moze być ok 2.5kzl...ale jeśli ten przebieg jest prawdziwy to jeszcze powinien jeździć długo. Kwestia jeszcze wyposażenia choć Audi rzadko bywa ubogo wyposażone. Co do motoru 2.0 to tutaj na forum masz studnie wiedzy na ten temat. Po takiej lekturze dojdziesz do wniosku, ze ten silnik to nie najlepszy pomysł, wiec może nie czytaj Choć ja bym mimo wszystko zaryzykował jeśli auto jest pewne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ody_21aurko z poltugalii mianowicie audi A4 2004 2.0 TDI 'nowy gril' 98000
Zamieszczone przez ody_21czy zeczywiście audi jest tak trwale czy tylko znaczek zostal na autach?????
Zamieszczone przez ody_21jakie są koszty serwisowania
[ Dodano: Wto 26 Lip, 11 07:57 ]
Zamieszczone przez ody_21A4 2004 2.0 TDI 'nowy gril' 98000 przebiego pełen serwis za 5,800euro auto pochodzi z jego roziny 1 wlaściciel co Wy na to????
Dla mnie ściema jakich mało 8) za 24 tys zł Audi A4 z 2.0 TDI i z minimałnym przebiegiem, taaaaa jasne. Kolego unikaj tego jak ognia !!!
Za 19 tys zł można kupić zadbana O I z 2003 r. z przebiegami dochodzacymi do 210 tys km a tu nagle za 5 tys zł więcej Audi A4 z ponad 2 x mniejszym przebiegiem. No nic tylko brać. A na powaznie daj sobie spokój z czym takim, bo jak napisałem wyżej, przy tej cenie to Audi ma ze 398 tys km albo miało słup energetyczny na fotelu pasażera albo jedno i drugie jednocześnie. Gdyby to auto było takie jak w opisie to: 1. poszło by od ręki w Portugalii i kupiłby je ktoś z miejscowych 2. Kosztowałoby ze 2,5 tys euro więcej 3. Nie opłacałoby się go sciągać do Polski, bo zarobek na nim byłby nikły.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosTen co jeździ O1 powie, żebyś brał O1. Ten co jeździ O2 bowie bierz O2
A na poważnie. Za "takie kase" to chyba lepszy wybó masz faktycznie w OI. Bierz dezela bez pompowtrysków - mniej kłopotów.
SDI - nie do zajechania, ale jednak najsłabszy.pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigAudi jest trwała,ale MUSI być zadbane. Problemy faktycznie są z przednim zawieszenniem na polskich drogach. Wybijają się swożnie wachaczy, a nie są one wymienne samodzielnie - trzeba wyminiac cały kompletny wachacz, a jest ich po 4 na koło.
Zamieszczone przez BigNo w porównaniu do O I wszytko x3 - to jest Audi, samochód klasy premium wiec i części kosztują premium.A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
W Megance patrz, czy turbina ma zmienną geometrię. Do 2005 r. Renault miało problem z chłodzeniem turbin Garretta (pomijając kwestię wymiany olejów co 30.000 km, sugerowaną przez producenta auta, co później sami zmienili na 15.000 km) i z bardzo częstym zapiekaniem się łopatek w turbinach o zmiennej geometrii. Turbiny o stałej geometrii - o ile dbało się o nie (wymiany oleju co 15.000 i wychładzanie) - nie sprawiały większych problemów i żywotnością nie ustępowały tym montowanym w innych markach. Jeśli chodzi o renaultowskie silniki dCI - żwawe i oszczędne jednostki (choć nie tak oszczędne, jak diesele montowane w tym samym czasie w Fordach). Generalnie - do 2005 r. Renówki lubiły czasem chorować (elektryka, zaniedbane turbiny i wtryski), ale po 2005 r. wszystko naprawdę się poprawiło.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ody_21Mam kolejne pytanie, ostatnio znajomy polecil mi renault megane 1.5 dci chyba 70 km jak to auto ma się do OI (osobiście skodad bardziej mi sie podoba i jest większa) zaś megane jest podobno ekonomiczniejsze i tańsze... piszcie swoje opine, rady. pozdro
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosTwój wybór. Ten co jeździ O1 powie, żebyś brał O1. Ten co jeździ O2 bowie bierz O2
[ Dodano: Sob 30 Lip, 11 20:34 ]
Zamieszczone przez ody_21Mam kolejne pytanie, ostatnio znajomy polecil mi renault megane 1.5 dci chyba 70 km jak to auto ma się do OI (osobiście skodad bardziej mi sie podoba i jest większa) zaś megane jest podobno ekonomiczniejsze i tańsze.
Komentarz
-
-
ja przed OI miałem Megane 2 HB 2k3r 1.9dCi 120KM. moja opinia jest stanowczo na "NIE". spalanie wychodziło ok. 6l/100km, teraz zchodzę nawet o 1l mniej. niby auto lepiej się prowadziło, w sensie tłumienia dziur itd., ale elektryka była do bani. wystarczy że popadał deszcz lub była mgła a centralny wariował, wycieraczki robiły cuda itd... o 1.5dCi mogę powiedzieć tyle, że mają słabe wtryskiwacze /zdaje się Siemens/ i sypią się dość często. ponadto Megi to tylko combi lub sedan, bo hb ma mikro bagażnik 330l! nic się normalnie nie mieści, do OI można zapakować pół domu i jest OK. kolego, przemyśl sprawę rocznych przebiegów i kupuj OI, lub O2. francuzi i włosi nie nadążają za niemcami, jeśli chodzi o sprawność aut. co innego design, ale to inna kwestia.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
kurcze, a ja do tej pory myślałem że skoda jest czeska. ale ze mnie gapa ops:--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ody_21Mam kolejne pytanie, ostatnio znajomy polecil mi renault megane 1.5 dci chyba 70 km jak to auto ma się do OI
Skoda to zupełnie inna klasa jeśli chodzi o jakość/montaż oraz awaryjność.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Hej proszę o podpowiedź
Zdecydowałem się na skodę w HB, ale mam kolejmy dylemat, mianowicie 1,9 TDI (90 lub 110 km) czy 1,6 B lub BG 90 km CO WYBRAĆ ??????????? autko jak wczesniej pisałem bedzie jeździć w trybie mieszanym ok 40-50 km dziennie. Z moich 'poszukiwań, obserwacji' wynika że silniki o ZI mają dużo mniejsze prebiegi w porównaniu do modeli z silnikami o ZS. Czy warto sie tym 'sugerować' A jak z eksploatacją, kosztami serwisowania i ew. naprawami i.t.p. Czy silniki 1,6 B są doladowane???? jeśli nie to może są bardziej 'trwałe'????? a i najważniejsze który silnik jest bardziej 'ekonomiczniejszy' ?
CO WY NA TO???????
Komentarz
-
-
Witam nie chcialem zakładać osobnego wątku więc sie podepne.Przymierzam sie do zakupu octavi .Jeżdże nie dużo dlatego wolałbym benzyne ,1.8 ,ale nie wiem nic o tych silnikach jest widze pare wersji.Prosiłbym o jakieś rady spalanie ,awaryjność,a może 2litrowy silnik ,czy jest jakaś różnica kolosalna w spalaniu ? Widze pare wersji np taka :
2008 SKODA OCTAVIA 1.8 TSI LAURIN + KLEMENT 5DR 6 SPD HUGE SPEC fajowska co wy na to
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Hej proszę o podpowiedź
Zdecydowałem się na skodę w HB, ale mam kolejmy dylemat, mianowicie 1,9 TDI (90 lub 110 km) czy 1,6 B lub BG 90 km CO WYBRAĆ ??????????? autko jak wczesniej pisałem bedzie jeździć w trybie mieszanym ok 40-50 km dziennie. Z moich 'poszukiwań, obserwacji' wynika że silniki o ZI mają dużo mniejsze prebiegi w porównaniu do modeli z silnikami o ZS. Czy warto sie tym 'sugerować' A jak z eksploatacją, kosztami serwisowania i ew. naprawami i.t.p. Czy silniki 1,6 B są doladowane???? jeśli nie to może są bardziej 'trwałe'????? a i najważniejsze który silnik jest bardziej 'ekonomiczniejszy' ?
CO WY NA TO???????
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DzidaZamieszczone przez ody_21Hej proszę o podpowiedź
Komentarz
-
-
OI z 1,9 TDI czy Superb z 1,8B które z tych aut będzie bardziej ekonomiczniejsze przy przebiegach 20-25 tys/rok i jak z eksploatacją??? Co myślicie na temat silników o ZI w skodzie???? Na dzisiejsze czasy przy przebiegach 20-30 tyś. jaki silnik będzie bardziej ekonomiczniejszy zarowno do spalania jak i do eksploatacji? a i jeszcze ponowie temat dla 3 osob. rodziny co lepiej wybrać przy kwocie ok 22 PLN OI czy Superb??? poradźcie co wybrć?!
[ Dodano: Czw 06 Paź, 11 08:23 ]
CO myślicie o OI wesrsja "style"? czy ta wersja wychodzila na rynek polski??? Czy to jest jakaś mocniejsza wersja skody????jak w praktyce? może ktoś posiada taki model z 03r i podzieli się informacjami.
Komentarz
-
Komentarz