Koszt końcówki wydechu do Octavi II nr katalogowy FDC 609 001 czyli przed lifotowy zderzak mam : P
[O2] 1.9 BXE po 200 000 km
Zwiń
X
-
[O2] 1.9 BXE po 200 000 km
Jako, że ostatnimi czasy pojawiło się trochę niepokojących informacji o różnych problemach z tym silnikiem, na pocieszenie pochwalę się bezproblemową eksploatacją tej jednostki.
Podstawowe dane:
1. Octavia 1.9 TDI BXE rok produkcji 2006, zakup styczeń 2007.
2. Aktualny przebieg 203 000 km.
3. Chip zrobiony przy 95 000 km - raport po 100 000 km po chipie http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=48904
4. Usterki związane z układem napędowym: przy ok. 140kkm wymieniłem sprzęgło z dwumasą (początki ślizgania sprzęgła)
5. Turbo: oryginalne, efekt karetki od co najmniej 50kkm.
6. Pompowtryski: niedawno byłem u Aligatora aby sprawdzić parametry silnika (głównie turbo i pompowtryski). Stan pompowtrysków określony został na idealny, jak nowe. Turbo pracuje bez zarzutów.
7. Skraplacz klimatyzacji - utrata szczelności na plastikowym korku, wymiana przy ok. 170 000 km
8. Przepływomierz - funkcjonował na granicy normy, wymiana przy 200 000 km
9. Wytarcia od uszczelek - naprawione ale pójdą do poprawki.
10. Pozostałe usterki: w zasadzie nic innego i poważnego nie było.
11. Olej: Mobil Synt S 5W40/Syst S 5/W30, od 105kkm do teraz Motul Specific, obecnie Liqui Moly TT 4600 (wymiany co 15kkm).
12. Przebieg auta: od nowości u mnie, jeżdżone głównie po trasach. Styl jazdy mieszany, głównie dynamiczny z zachowaniem zasad odpowiedniej eksploatacji.
Życzę wszystkim tak bezproblemowej eksploatacji!
-
-
Re: 1.9 BXE po 200 000 km
Zamieszczone przez GrzekrawJako, że ostatnimi czasy pojawiło się trochę niepokojących informacji o różnych problemach z tym silnikiem, na pocieszenie pochwalę się bezproblemową eksploatacją tej jednostki....
......
Życzę wszystkim tak bezproblemowej eksploatacji!
Komentarz
-
-
Re: 1.9 BXE po 200 000 km
Dla porównania moja OII
Podstawowe dane:
1. Octavia 1.9 TDI BXE rok produkcji 2008, zakup marzec 2008.
2. Aktualny przebieg 185 000 km.
3. Bez chipa
4. Dwumas i sprzęgło - ciągle oryginał
5. Turbo: oryginalne, efekt karetki od co najmniej 50kkm.
6. Pompowtryski: nie sprawdzałem
7. Skraplacz klimatyzacji -brak usterki
8. Przepływomierz -
brak usterki
9. Wytarcia od uszczelek -
oczywiście zrobione, bez poprawek
10. Pozostałe usterki: w zasadzie nic innego i poważnego nie było.
11. Olej: Mobil nie pamiętam symbolu tzw. Long life wymieniany wg. wskazań co około 27tyś km
12. Przebieg auta: od nowości u mnie,
miesięczne przebiegi w granicach 5000km
Komentarz
-
Komentarz