Zamek centralny na pilota

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rau_L
    Classic
    • 2013
    • 2

Proszę o ocenę zestawu:
    1) Mycie
    Na razie posiadam szampon Triplewax Polymer Sealant (jakiś antykorozyjny 8) ), jak się skończy zainwestuję w coś innego.
    2) Osuszanie
    Zamierzam zainwestować w ręcznik Fluffy Dryer. Pytanie czy warto?
    2) Glinkowanie
    Zamierzam kupić ValetPRO Yellow Poly Clay Bar 100g. Glinka ponoć delikatna, a nie chcę na początku sobie porysować lakieru nieumiejętnym użyciem bardziej agresywnej glinki. Czy do tej gliny jako lubryfikantu używa się wody?
    3) Woskowanie
    Docelowo zamierzam zakupić Collinite 476. Jednak na razie na lato chcę mieć efekt „mokrego lakieru” i zamierzam kupić Chemical Guys Butter Wet. I tu pojawia się pytanie jakich szmatek używać do nanoszenia i polerowania przy takich woskach? Czy takowe są razem z woskiem?
    Uprzedzam że jestem zielony liść w temacie car detailingu, ale powoli będę zdobywał wiedzę i kompletował kosmetyki.
  • szaszlyk777
    Classic
    • 2011
    • 9

Witam wszystkich, moje pytanie jest nastepujace: mam zamek centralny otwierany za pomoca kluczyka, czy jest mozliwosc przerobienia zebym mogl otwierac auto z pilota, czy sa jakies zestawy do tego, zaby podpiac sie pod obecna instalacje centralnego zamka?

Komentarz

• phrix
      L&K
      • 2007
      • 1000
      • Audi
      • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

ceny sterowników + 2 piloty zaczynają się od 60 PLN, roboty przy zakładaniu na jakieś 40 minut jeżeli masz pojęcie.
      Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

_

Komentarz

• szaszlyk777
        Classic
        • 2011
        • 9

Dzieki, ale raczej w tych 40 minutach sie nie zmieszcze

Komentarz

• killer152
          Classic
          • 2011
          • 7