Zamieszczone przez Flame
Zamieszczone przez Krzylu
Dziś wywlokłem się na miasto zobaczyć czy są jeszcze jacyś fighterzy czy każdego przygniata cena paliwa w naszym państwie i żal każdego spalonego litra za 5.82 :|
Jako,że w końcu się uporałem z zacinającym turbo trzeba było przeczyścić zawory po zimie
Początkowo na Wojska Polskiego zauważyłem szybko przemieszczającego się CRX'a.Niestety nie podjął walki pewnie by mnie zorał ale cóż,zrezygnowany przemieszczałem się dalej mamrocząc pod nosem że jednak jest tak jak wyżej napisałem.Rzuciłem okiem we wsteczne lusterko zauważyłem szybko zbliżające się xenony,mówię łoooo jest jakiś zawodnik.Okazał się nim kierownik A6 C6 na Berlińskich rejestracjach,początkowo gość przesadził na skrzyżowaniu gdzie jest fotoradar w kierunku Głębokiego.Ja przepisowo minąłem maszt i rura,myślę może go dojdę a oddalał się mocno.Na kolejnych światłach przy Głębokim został kolo zblokowany przez maruderów.Długo się kierownik nie zastanawiał i kosił maruderów jak leci ja za nim :twisted:
Zaczynają się zakręty i koleś już tak mocno nie fisiuje ja mając na pokładzie Eibachy i znając dobrze te zakręty siedzę mu na ogonie i w takiej sklejce dojeżdżamy do Pilichowa(wieś w Zachodniopomorskim 8) )a tam światła 8) Berliner pierwszy ja za nim
Pali się czerwone światło,przyglądam się A6 a ze zderzaka wystają dwie rury,myślę co tam może siedzieć za motor,nie wiem sprawdzę później :wink: ,zobaczymy jak to będzie wyglądało ze startu.
ZIELONE!!Ogień raz!!!4200 na blacie!!
DWA!!ciągle blisko C6
TRZY!!trochę odjechał,tak o długość :|
CZTERY 160kmh długość podobna
nadal czwórka zakręt w lewo widać kolo popuścił,zbliżam się do kufra
PIĘĆ dobujałem 4200obrt coś koło 200kmh na blacie i koniec obrotów się zbliża,więc trzeba odpuścić bo i tak więcej skrzynia nie pozwoli a tymczasem kolo w A6 odjechał sobie a ja mknąłem 160 przed siebie :cry: .
Szkoda że nie wybrał drugiej drogi w kierunku Polic poprzez zakręty było by ciekawiej :P
Zastanawia mnie tylko co siedziało w tej A6,zakładam że diesel bo gdyby to była benzyna czuć byłoby zapach spalonej beny a tu nic!!
Czas zrobić chipa aby graty zaczęły pracować jak należy :P
Jako,że w końcu się uporałem z zacinającym turbo trzeba było przeczyścić zawory po zimie
Początkowo na Wojska Polskiego zauważyłem szybko przemieszczającego się CRX'a.Niestety nie podjął walki pewnie by mnie zorał ale cóż,zrezygnowany przemieszczałem się dalej mamrocząc pod nosem że jednak jest tak jak wyżej napisałem.Rzuciłem okiem we wsteczne lusterko zauważyłem szybko zbliżające się xenony,mówię łoooo jest jakiś zawodnik.Okazał się nim kierownik A6 C6 na Berlińskich rejestracjach,początkowo gość przesadził na skrzyżowaniu gdzie jest fotoradar w kierunku Głębokiego.Ja przepisowo minąłem maszt i rura,myślę może go dojdę a oddalał się mocno.Na kolejnych światłach przy Głębokim został kolo zblokowany przez maruderów.Długo się kierownik nie zastanawiał i kosił maruderów jak leci ja za nim :twisted:
Zaczynają się zakręty i koleś już tak mocno nie fisiuje ja mając na pokładzie Eibachy i znając dobrze te zakręty siedzę mu na ogonie i w takiej sklejce dojeżdżamy do Pilichowa(wieś w Zachodniopomorskim 8) )a tam światła 8) Berliner pierwszy ja za nim
Pali się czerwone światło,przyglądam się A6 a ze zderzaka wystają dwie rury,myślę co tam może siedzieć za motor,nie wiem sprawdzę później :wink: ,zobaczymy jak to będzie wyglądało ze startu.
ZIELONE!!Ogień raz!!!4200 na blacie!!
DWA!!ciągle blisko C6
TRZY!!trochę odjechał,tak o długość :|
CZTERY 160kmh długość podobna
nadal czwórka zakręt w lewo widać kolo popuścił,zbliżam się do kufra
PIĘĆ dobujałem 4200obrt coś koło 200kmh na blacie i koniec obrotów się zbliża,więc trzeba odpuścić bo i tak więcej skrzynia nie pozwoli a tymczasem kolo w A6 odjechał sobie a ja mknąłem 160 przed siebie :cry: .
Szkoda że nie wybrał drugiej drogi w kierunku Polic poprzez zakręty było by ciekawiej :P
Zastanawia mnie tylko co siedziało w tej A6,zakładam że diesel bo gdyby to była benzyna czuć byłoby zapach spalonej beny a tu nic!!
Czas zrobić chipa aby graty zaczęły pracować jak należy :P
Z dwoma rurami 2.0TDI??
Jeszcze były 2.7TDI bo 3.0TDi faktycznie by mnie zamiotło jak leszcza :lol:
Komentarz