mówią o silniku 1.6 TSI w polówce w rajdach już w 2013 roku. Więc można się spodziewać że w 2012 już będzie montowany w VW w wersji dla ludu.
No to co 2014 w Octavii. Ciekawe jaka moc bo te 300 napewno nie będzie dla "ludu"
mówią o silniku 1.6 TSI w polówce w rajdach już w 2013 roku. Więc można się spodziewać że w 2012 już będzie montowany w VW w wersji dla ludu.
No to co 2014 w Octavii. Ciekawe jaka moc bo te 300 napewno nie będzie dla "ludu"
Raczej nie mniej niż w 1.4TSI i nie więcej niż w 1.8TSI... :szeroki_usmiech
I raczej jest to lekki bezsens wprowadzać taki silnik w wersji dla ludu przy ciągle stosowanych 1.4TSI i 1.8TSI.
w oplu z 1.6 Turbo wyciągneli 160 koni.
Jakby w VW z 1.6 było 150-160 byłoby interesująco.
Guzik tam interesująco. W tej chwili 1.8TSI ciągnie ładnie naprawdę od niskich obrotów, a ruszanie Superbem z tym silnikiem jest dosyć bezproblemowe. Każdy downsizing z dużym wysileniem jednostki powoduje, że takie silniki zbliżają się charakterystyką do wolnossących - moc jest, ale dopiero od pewnych obrotów. Może 1.8 a 1.6 to nie tak wiele, ale możliwe, że do komfortowej (jeśli chodzi o dynamikę) jazdy Superbiną będzie już potrzebne 2.0 TSI. Chociaż on akurat wszedł do oferty benzyniaków w tym modelu jako ostatni, więc nie zdziwię się, jeśli kiedyś wycofają 1.8. Na szczęście mnie już silnika spod maski nie zabiorą :lol:
:
: Beżowa Turbokrowa MORE Power :twisted:
:
: Było 177KM/264Nm powered by Skoda Auto
: Jest 218KM/309Nm powered by Rogalotti
:
Raczej nie mniej niż w 1.4TSI i nie więcej niż w 1.8TSI
Pewnie bedzie 1.4 i 1.6TSI,albo tylko 1.6TSI np 125-160
Jakby został tylko 1.6TSI to wybór benzyny będzie prosty: 1.6 MPI lub TSI oraz 2.0 dla RS . We wspomnianej wcześniej Insignii wycofany został silnik 1.8 140KM wolnossący na tradycyjnym wtrysku, więc rolę konkurenta dla skodowego 1.8TSI ma silnik 1.6T 180 KM. Lepsze chyba 160 KM w nieco większej pojemności w Skodzie, które mam nadzieję, że Skoda zostawi.
Komentarz