No tak wynika z ETKI.
[O2] octavia scout 2.0 TDI 140 KM 2005r,czy cross 1.9 TDI 10
Zwiń
X
-
[O2] octavia scout 2.0 TDI 140 KM 2005r,czy cross 1.9 TDI 10
Witam
Szukam skody scout, przeczytałem dużo opini o silniku 2.0 TDI, jedni chwala, inni odradzają... i polecaja wersję cross z silnikiem 1.9 TDI 105 KM
Czy ktoś ma taki samochód, czy silnik 2.0 to jednostka na common railu jak silnik 136 Km koncernu PSA ?
Jedni pisza ze bierze olej inni po zamianie na motula nie zauwwżyli aby silnik brał olej, już nie wspominając o pekającej głowicy, uszczelkach, dwumasie, wtryskach aż włos sie jeży a z drugiej strony ile aut z takim silnikiem smiga w niemczech bez problemów opisywanych na forach
czym się kierowac przy zakupie i szukaniu modelu czy po prostu dać sobie spokuj
-
-
Ja mam 2.0 TDI slynny silnik BKD mam na budziku 180000 i ani dwumasy,ani tym bardziej turbo nie dotykalem,fakt moje predkosci przelotowe oscyluja w granicach 120km/h,ale ja nigdzie sie nie spiesze.Silniki chyba do 2008 roku byly na pompowtryskach,a common rail wprowadzili dopiero w nowszych silnikach,ta octa jest moja druga najpierw mialem 1.9 TDI i gdybym mial jeszcze raz kupowac ocie to na bank wzial bym 2.0 wedlug mojej subiektywnej opini ,ta jednostka charakteryzuje sie lepsza kultura pracy i lepszymi osiagami
Komentarz
-
-
Atiman, jak masz na myśli to:
to myślę, żebyś dał sobie spokój, niezłe "cuda" w tych autohandlach u nas sprzedają. Wystarczy spojrzeć na gałkę zmiany biegów itp. i na ten cudowny przebieg 65 tkm.....
Jasne....zresztą felgi też podejrzane.
Silnik w Scoucie z tamtych lat to 2.0 tdi 8v (bmm), a nie 2.0 tdi 16v(bkd), zapewne jeszcze lepszy wybór niż bkd.Oba mają 140 koni.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981Atiman, jak masz na myśli to:
to myślę, żebyś dał sobie spokój, niezłe "cuda" w tych autohandlach u nas sprzedają. Wystarczy spojrzeć na gałkę zmiany biegów itp. i na ten cudowny przebieg 65 tkm.....
Jasne....zresztą felgi też podejrzane.
Silnik w Scoucie z tamtych lat to 2.0 tdi 8v (bmm), a nie 2.0 tdi 16v(bkd), zapewne jeszcze lepszy wybór niż bkd.Oba mają 140 koni.
dokładnie chodzi mi o tego scouta... wieczorem byłem na spacerku z psem i spotkałem goscia który ma scouta 2.0 TDI 140 KM, powiedział ze ma juz dośc dolewania 5 litrów płynu na kazde 100 km i wymienił głowicę, szukał uzywanej ale nie znalazł, koszty z wymianą ok 3500 zł :-(
wielkie dzięki za info o tej skodzie, przynajmniej wiem aby dać sobie spokuj
są ładne skody cross z silnikiem 1,9 Tdi albo skupie sie na nich albo po prostu poszukam zwykłej skody
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AtimanZamieszczone przez sew1981Atiman, jak masz na myśli to:
to myślę, żebyś dał sobie spokój, niezłe "cuda" w tych autohandlach u nas sprzedają. Wystarczy spojrzeć na gałkę zmiany biegów itp. i na ten cudowny przebieg 65 tkm.....
Jasne....zresztą felgi też podejrzane.
Silnik w Scoucie z tamtych lat to 2.0 tdi 8v (bmm), a nie 2.0 tdi 16v(bkd), zapewne jeszcze lepszy wybór niż bkd.Oba mają 140 koni.
dokładnie chodzi mi o tego scouta... wieczorem byłem na spacerku z psem i spotkałem goscia który ma scouta 2.0 TDI 140 KM, powiedział ze ma juz dośc dolewania 5 litrów płynu na kazde 100 km i wymienił głowicę, szukał uzywanej ale nie znalazł, koszty z wymianą ok 3500 zł :-(
wielkie dzięki za info o tej skodzie, przynajmniej wiem aby dać sobie spokuj
są ładne skody cross z silnikiem 1,9 Tdi
Pewnie Skodę cross trafisz szybciej niż Scouta, bo Scoutów jest mało i są poza tym zdecydowanie droższe. Nie wiem czy oprócz podniesionego zawieszenia i bogatego wyposażenia różnią się znacząco do nie-Scoutów? Może mają jakiś nowszy Haldex?
albo skupie sie na nich albo po prostu poszukam zwykłej skodyPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Atimandokładnie chodzi mi o tego scouta... wieczorem byłem na spacerku z psem i spotkałem goscia który ma scouta 2.0 TDI 140 KM, powiedział ze ma juz dośc dolewania 5 litrów płynu na kazde 100 km i wymienił głowicę, szukał uzywanej ale nie znalazł, koszty z wymianą ok 3500 zł :-(
Komentarz
-
-
Zgadzam się że wszystkie skody sa niezwykłe :lol:
dlatego nie chcę innego autka
w takim razie szukam octi cross, kilka jest na allegro... ale na południu polski ( dolnosląskie )
[ Dodano: Sob 03 Wrz, 11 18:39 ]
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez Atimandokładnie chodzi mi o tego scouta... wieczorem byłem na spacerku z psem i spotkałem goscia który ma scouta 2.0 TDI 140 KM, powiedział ze ma juz dośc dolewania 5 litrów płynu na kazde 100 km i wymienił głowicę, szukał uzywanej ale nie znalazł, koszty z wymianą ok 3500 zł :-(
[ Dodano: Sob 03 Wrz, 11 18:49 ]
Zamieszczone przez sew1981Atiman, nie ma sprawy, do usług, większość handlarzy z Gdańska to "cudotwórcy" (zresztą jak w całej polsce), a ten "kram" to już w ogóle wylęgarnia "okazji". Kolega, który poszukuje auta, ostatnio u nich widział jakieś pospawane "cudo", oczywiście "bezwypadek".
Komentarz
-
-
Mihau, a od kiedy bkd i bmm mają w ogóle problemy z głowicą jakieś poważne? pierwsze słysze. W bkd wiadomo standartem jest słabiutka turbina. Dwumas w każdym tdiku leci w końcu. A poza tym jak dobrze się je traktuje to godziwe są. To nie są przecież 2.0 tdi z audi i vw, gdzie smarowanie padało. Tematów o tym było masę.
Atiman, może kolesiowi padło coś w chłodzeniu, przegrzał silnik i rozpitolił uszczelkę pod głowicą, bo normalnie takie "cuda" się nie dzieją, żeby lać do tych silników 5l chłodziwa.
Komentarz
-
-
sew1981, Jak wymienię głowice u siebie to dam znać :wink: a tak na serio to mam nalatane prawie 150kkm i oprócz sprzęgła i klapki gaszenia nie było poważnych awarii, wtryski nie ruszane.
Napisałem kiedyś że jak zrobie tym autem 250kkm bez poważnej usterki to stwierdzę że bkd jest bardzo dobrym silnikiem :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz