nie ma mocy , przewod caly w osadzie(mazi olejowej)
ile moze zaplacic za naprawe ? Czesc + wymiana , dodam ,ze oczywisci silnik jak to w pasku ustawiony poprzecznie gdy by nie to nawet bym nie pyatl. Czy dlatego moga byc wyzsze koszty naprawy, wymiany Turbo?
i czy mozna zamontowac turbo od 150?
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
nie ma mocy , przewod caly w osadzie(mazi olejowej)
ile moze zaplacic za naprawe ? Czesc + wymiana , dodam ,ze oczywisci silnik jak to w pasku ustawiony poprzecznie gdy by nie to nawet bym nie pyatl. Czy dlatego moga byc wyzsze koszty naprawy, wymiany Turbo?
i czy mozna zamontowac turbo od 150?
qrfa... a ja głupi całe życie byłem przekonany że w Passku silniki są montowane... WZDŁUZNIE :!: :!: :!: :shock: :lol: :lol:
to po pierwsze... a po drugie w silnikach wzdłużnych nie wystepowała wersja 150KM a od wersji poprzecznej turbina nie pasuje :idea:
jak wymieniac turbine to mozna wstwic jakiegos Garreta - ARLowska nie podejdzie plug&play. Dikladnie tak jak MisiekWAW, pisze - passat mial silnik wzdluznie ustawiony.
Paski od zawsze miały silniki podłużnie (wyjątek stanowił model B4/B5 o ile dobrze pamiętam), więc IMHO musisz brać pod uwagę turbo od podłużnie ustawionych silników - pasek, audi
Jak napisał Jabar1975 jakiś Garret :lol:
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz