Mam O2 2.0 TDI BKD warto ja trzymac ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • klonas
    Classic
    • 2013
    • 3

    Mam O2 2.0 TDI BKD warto ja trzymac ?

    Zamieszczone przez Maicroft
    Zamieszczone przez Andys
    na dodatek nie jest to auto i instalacja do miasta. 6l - Pb i 5 - LPG w mieście na krótkich dystansach.
    No wlasnie tego sie spodziewalem. U mnie przy 1.4TSI byloby tak samo
    Może w Stagu DPI lepiej by to wyglądało. Stag nie przełącza się na PB podczas postoju (gaz podawany jest w pełnym zakresie obrotów - czy się stoi czy się jedzie) i z tego co piszą o nim użytkownicy to spalanie wypada rzeczywiście 90%/10% (LPG/PB), nie wiem tylko w jakich warunkach jazdy mierzone.
  • dawidwoj
    Classic
    • 2011
    • 8

    #2
    Mam O2 2.0 TDI BKD warto ja trzymac ?

    Generalnie jak narazie jest wszystko ok ma 160 000 przejechane i duza czesc fachowcow radzi pozbyc sie auta bo jak silnik wysiadze to z kosztami sie niepolapie?!
    jest turbo jest impreza

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8160
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Re: Mam O2 2.0 TDI BKD warto ja trzymac ?

      Zamieszczone przez dawidwoj
      Generalnie jak narazie jest wszystko ok ma 160 000 przejechane i duza czesc fachowcow radzi pozbyc sie auta bo jak silnik wysiadze to z kosztami sie niepolapie?!
      i co "fachowcy" proponuja rower kupić? Tudziez jakis wóz na owsiany gaz? :roll: :diabelski_usmiech
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • eroberto1
        Rider
        • 2010
        • 350

        #4
        To ja mam 159 000 to sie wystraszyłem :diabelski_usmiech Dobże że nie korzystam z takich fachowcuf :diabelski_usmiech
        2.0 TDI BKD http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=39508

        Komentarz

        • Biszczu
          RS
          • 2011
          • 5567

          #5
          dawidwoj, sprzedawaj oj sprzedawaj. No bo jak to auto już ma 160 tyś na liczniku, przecież to już strucel :diabelski_usmiech a tak już na poważnie jak Ci silnik padnie to można go wymienić :P
          "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #6
            dawidwoj, opychaj puki czas, ja swoim bkd mam zamiar zrobić 300kkm i to na jednym podkręconym silniku który ma juz prawie 150kkm a jak sie wysra to się wysra :diabelski_usmiech
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              A co w tym aucie bylo wymienione do tej pory - jak nic, to zaczna sie sprzegla, dwumasy, turbiny.

              Jak juz wymienilem to wszystko to pewnie teraz z 200kkm przejedzie :lol:
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Puchacz
                Moderator
                S_OCP Member
                • 2004
                • 1192
                • Superb III (3V3)

                #8
                dawidwoj, sprzedaj jak najszybciej! Samochody nie jezdza dalej niz na 160 000 kilometrów! Kup lepiej Audi, tam wkładają lepsze silniki.
                Ja tu tylko sprzątam...

                Komentarz

                • gadula007
                  L&K
                  • 2009
                  • 1085
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                  #9
                  Ja mam 240.000 i jestem, jak pisze Maicroft, po sprzęgle z dwumasem, turbinie, klapa gasząca, komplet hamulców 4 kół, zawór sprężarki. Już nie wiele mi zostało do wymiany więc liczę na jakieś 50.000km, tym razem bezproblemowych.

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    Zamieszczone przez gadula007
                    Ja mam 240.000 i jestem, jak pisze Maicroft, po sprzęgle z dwumasem, turbinie, klapa gasząca, komplet hamulców 4 kół, zawór sprężarki. Już nie wiele mi zostało do wymiany więc liczę na jakieś 50.000km, tym razem bezproblemowych.
                    hehe, ja też juz wymieniłem sprzęgło, dwa razy turbo, klapkę gaszenia, przegub, czas na zawór sprężarki, głowice, wtryski, znowu sprzęgło itd nie kończąca sie historia z tymi naszymi bkd :szeroki_usmiech
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • borynajosef
                      Drive
                      • 2009
                      • 65

                      #11
                      warto trzymać i dbać wymieniając tylko co potrzeba+rozsądna eksploatacja. BKD wbrew powszechnym opiniom wcale nie są takie złe porównując do innych współczesnych diesli.
                      Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
                      Octavia 2 BKD 2.0 TDI wersja ELEGANCE

                      Komentarz

                      • dawidwoj
                        Classic
                        • 2011
                        • 8

                        #12
                        dzieki za info . zdania dalej sa podzielo9nee
                        jest turbo jest impreza

                        Komentarz

                        • zadariusz1
                          Rider
                          • 2011
                          • 543
                          • Octavia III (5E3)
                          • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

                          #13
                          Ja mam rowniutkie 180000 i na razie oprocz eksploatacji i klapki gaszacej nic nie dotykalem,ba nawet trudno w to uwierzyc,ale jeszcze klocki i tarcze przod i tyl mam orginaly,ale w ASO mowili,ze na tych klockach nie dociagne do nastepnego przegladu,ale ja jestem dobrej mysli,ogolnie rzecz biorac mam swiadomosc,ze moze zaraz wysrac sie turbo i dwumasa,ale moj kolega ma na fabrycznej dwumasie prawie 300 tys i dopiero zaczyna mu sie odzywac,ja urzywam auta z glowa nie paluje go caly czas,moje predkosci przelotowe oscyluja w granicach 120km/h,na starcie na swiatlach dobrze bujniety maluch mnie lyknie,ale za to nie wymieniam juz 2 raz turbo i o dwumasie (odpukac),poki co nie mysle,takze wszystko zalezy od tego jak dbasz tak masz

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            Ekspoloatacja w trasie to co innego niz po miescie.

                            Do tego przy DSG 90% ludzi twierdzi ze miedzy 100-150kkm dwumasa zaczyna dzwonic.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • zadariusz1
                              Rider
                              • 2011
                              • 543
                              • Octavia III (5E3)
                              • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

                              #15
                              Ja tez mam DSG,przebiegi mam okolo 60%do40% trasa- miasto z tendencja w zimie z naciskiem glownie na miasto

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #16
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                Do tego przy DSG 90% ludzi twierdzi ze miedzy 100-150kkm dwumasa zaczyna dzwonic.
                                Cos w tym jest, moja chyba jakby zaczela :evil: przeloet - troche ponad 151kkm
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz

                                • sew1981
                                  RS
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2009
                                  • 10917
                                  • Fiat

                                  #17
                                  dawidwoj, zrób moda wszechczasów i wstaw SDI do niej :wink:
                                  milion km gwarantowany ...i brak jakichkolwiek osiągów :P
                                  coś za coś

                                  Komentarz

                                  • mar979
                                    Ambiente
                                    • 2011
                                    • 187

                                    #18
                                    Nie chcę tu krakać ale u mnie w robocie były 2 Passaty nowe z takim samym chyba silnikiem 2.0 TDI, kierowcy u nas bardzo duże przebiegi robią - po przekroczeniu ponad 100 tys km zarówno w jednym jak i w drugim padło koło dwumasowe - podobno najsłabszy punkt tego silnika. Naprawa kosztuje ponad 8 000zł tak więc nieciekawa historia. Firma szybko się tych Passatów pozbyła, a sporo wcześniej zakupione Octavie 1,9 TDI jeżdżą u nas do dzisiaj i mają ponad 300 i 400 tys km przebiegu i nic, ale to kompletnie nic się w nich nie psuje - przechodzą tylko przeglądy z wymianą klocków, olejów itp. - ale to w każdym aucie przecież norma. Po tamtej akcji z Passatami szefowie u nas powiedzieli że tylko Skody będą kupować i tylko z silnikami 1,9TDI.
                                    Rób jak uważasz, ja Ci tylko mówię jaki mam przykład w pracy, może Tobie wcale nie padnie dwumasa czy coś innego i będzie wszystko ok.

                                    Pozdrawiam
                                    Moja Octa:

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=54561

                                    Komentarz

                                    • greg44
                                      L&K
                                      • 2011
                                      • 1198
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                      #19
                                      No ale BKD ma inny moment obrotowy niż 1,9 no i tu jest cały pies pogrzebany.

                                      Komentarz

                                      • sebastian7905
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 3488
                                        • Volkswagen
                                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                        #20
                                        mar979 ale cenę naprawy za dwumas to wziąłeś z kosmosu ,też mam BKD i wymieniłem już dwumas wraz ze sprzęgłem i wiem ile to kosztuje ,przebieg 130000 w momencie tej naprawy miałem 123000 jak na razie to jestem zadowolony co będzie zobaczymy ( zauważcie ,że teraz wszystkie nowe auta się psują )
                                        Sebastian
                                        Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                        Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                        Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                        Wczasy nad morzem - klik

                                        Komentarz

                                        • miguello
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 1849

                                          #21
                                          Zamieszczone przez mar979
                                          Naprawa kosztuje ponad 8 000zł tak więc nieciekawa historia
                                          :busted:

                                          Komentarz

                                          • Dzida
                                            RS
                                            • 2006
                                            • 2253

                                            #22
                                            Dajcie spokój jak ktoś jedzie służbową furą do ASO, to tyle to kosztuje i basta.

                                            Komentarz

                                            • piramida
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 12222
                                              • Superb III (3V3)

                                              #23
                                              mar979, nie ma co porównywać passatów do octavii, mimo że passat jest o klasę wyżej to pod względem awaryjności może skodzie buty lizać :szeroki_usmiech
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz

                                              • greg44
                                                L&K
                                                • 2011
                                                • 1198
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                                #24
                                                To ile wymiana dwumasy cie kosztowała?

                                                Komentarz

                                                • abstinent
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 4842
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                  #25
                                                  piramida,
                                                  moment ma porostu wyższy a nie inny i trzeba umieć jeździć :twisted:
                                                  ot cała filozofia

                                                  tylko że jak się jeździ prawidłowo to po mieście z 9 litra wyjdzie jak nie lepiej :diabelski_usmiech

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...