Dziśiaj coś mnie naszło na Dire Straits
Polskie instalacje gazowe?
Zwiń
X
-
Polskie instalacje gazowe?
No i postanowiłem zagazować swoją Octvkę 1,6 AKL. Zaproponowali mi jaką polską instalację sekwencyjną (stak, czy stako - nazwy nie pamiętam). Cena za to bardzo atrakcyjna - 3200, no i zbiornik w kole na 55 l. Pytanie tylko czy taka mało znana instalacja do sobie radę. Macie może jakieś doświadczenia w tym temacie?
-
-
stako jest producentem zbiorników. - polska ( słupsk chyba o ile dobrze pamiętam).
pytaj o elektronikę. ze swojej strony polecam BRC SEQUENT 24. Nie żebym sam miał zgazowane autko ( tdi :szeroki_usmiech ), ale znajomy prowadzi warsztat; montuje BRC i ma okcię- 1,6 AEE. Zainstalował to w tamtym roku , niemalże jako pokazówkę dla gawiedzi, i jak na razie zero problemów. Zamonotwał już tego XXdziesiąt sztuki, iżadna nie wróciła na naprawę - tylko przeglądy. No cena 3200 można powiedzieć jest średnią w tej klasie instalacji. Znajomy bierze za w/w instalkę chyba 3,5 klocka też z takim zbiornikiem.
Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
danielpoz
-
danielpoz, a co będzie jak kolega założy to Twoje tylkow kiepskim warsztacie?? Dobrze wiesz, że ponad połowa sukcesu w instalacjach LPG jest jej prawidłowy i sumienny montaż. i dlaczego tylko TO a nie co innego? Ja akurat mam dobrą opinię o produktach BRC- używa i montuje kolega, zaś sam mam to w cinkaczu. I sobie to chwalę, ale nie użyłem, ani nie użyłbym słowa TYLKO. To za duża odpowiedzialność dokonać wyboru za kupującego. Potem jak coś nie wypali : "a mówiłeś że cacy". Popatrz na jeden z topików o naprawach blacharskich. ktoś pytał o Auto Blak w Wa-wie. Ktoś mu polecił, ktoś drugi też. A potem gość nie do końca był zadowolony i miał lekkie pretensje do polecających. Nie znam produktu o którym mówisz, ale przynajmniej poprzyj to tylko i 1 liga jakimś konkretem- nie wiem : masz, używasz, montujesz, sprzedajesz?Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
danielpoz
mam dwa auta z ta instalacja a jedno juz sprzedalem ktore zrobilo 80tys
obecne: ponad 80 i 25 tys.km wiec moge powiedziec cos z praktyki o tych instalacjach prawda???
co do prinsa to tak jak mercedes i tu chyba nie bedziemy dyskutowac jesli cos wiesz o instalacjach bo taki jest fakt 8)
ten holenderski zestaw wykonany jest z bardzo dobrych komponentow a japonskie wtryski keihin jak na razie nie maja konkurencji no moze poza cena haha kolejny fakt 8)
co do zakladow instalacyjnych to chyba nie w tym topiku bo ja takiego pytania tu nie widze i tez na ten temat sie nie wypowiadalem :twisted:
Komentarz
-
nie każdego stać na mercedesa :diabelski_usmiech .
Ja, a w zasadzie żona w cienkaczu ma BRC Blitz- i od momentu założenia w ubiegłym roku w czerwcu nie wiem co to jest awaryjność instalacji gazowej- zero wariujących obrotów. Przebieg na tej instalce : 40 tys. - głownie cykl mieszany - miasto/ poza miastem. Więc też mam jakieś doświadczenia z gazem. w poprzednim aucie miałem instalację "no name" ( reduktor był lovato) i cały czas był problem z biegiem jałowym - przemęczyłem tak 100kkm.
sequent24 BRC jest systemem , który powstał z pełnej sekwencji poprzez zubożenie komputera do możliwości obsługi max 4 cylindrów. Full wypas kosztuje około 5 koła, tylko po jasną cholerę ładować kompa do 8 garów jak ma się tylko 4?
Z tego co wiem to u kolegi klient ma możliwość wyboru wtrysków: std madie in makaroniarz, zaś jak ktoś chce : japońskie. Czy tej firmy , którą wymieniłeś: zielonkawego pojęcia nie mam- ale jest możliwość.
A poza tym : nie chodziło mi o tu o wyższość prinsa nad brc; lub też na odwrót: ja poleciłem coś co znam, podając jakiś konret. Natomiast Ty walnąłeś z grubej rury że jak już coś to tylko"..." nie podpierając tego argumentem.
Co do warsztatów montujących: nie ma tu takiego pytania, ale odniosłem się do Twojej wypowiedzi "tylko". Akurat tak się składa, że z racji zawodu czasami odwiedzam nawet jednego dnia dwa , trzy warsztaty montujące gaz. Akurat montujący BRC jest najsolidnieszy, drugi montuje Autronica, a trzeci no name. w parze z montowanymi ustrojstwami leci wygląd warsztatów i kultura montażu. Co z tego, że autronik, jest też w sumie niezła firmą, skoro facet , który to zakłada; potrzebuje na kpl montaż sekwencji w aucie ....3 do 4 godzin!!. Jaki efekt: ludzie na potęgę wracają do niego z reklamacjami. Koooochany ile ja tam już qrw i jobów wysłuchałem. Dlatego też twierdzę, że możemy obaj polecać jakiś rodzaj instlacji, a jak ją założy zdun oderwany od kielni, to i tak będzie zonk. Dlatego też uważam, że ponad połowa sukcesu w zasilaniu LPG to sumienny montaż. i tyle odnośnie warsztatu.
no rozpisałem się straśnie, a teraz piwko na zgodę i hejZenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
Komentarz