Powinienes wykonac logi dynamiczne normalnie.
A pozniej mozna wykonac logi z odpietym podcisnieniem od EGR.
Z opisu wynika ze problem lezy w zespole klapa gasząca/EGR.
Diagnostyka VAGiem rozjasniłaby sprawe. :wink:
A pozniej mozna wykonac logi z odpietym podcisnieniem od EGR.
Z opisu wynika ze problem lezy w zespole klapa gasząca/EGR.
Diagnostyka VAGiem rozjasniłaby sprawe. :wink:
- nikt już nie usiądzie z tyłu, chyba że małe dziecko w foteliku tyłem do kierunku jazdy :diabelski_usmiech
Jak patrzylem na ceny czesci zamiennych to tez wypadaja korzystnie. Tylko ciezko znalezc zadbany egzemplarz w rozsadnych pieniadzach, jak patrze na wyceny firm ubezpieczeniowych, ktore w przypadku innych samochodow sa w miare dokladne, to w przypadku cen O1 na rynku wtorym, roznice dochodza do 20% na plus dla ceny rynkowej.
Komentarz