Macie jakis pomysł?
Podcisnienie na wyjściu z pompy jest cieniutkie, i nie wiem co jest.
Pompa występuje w całości i kosztuje około tysiaka 038145209E.
Na wyższych obrotach jak się hamuje to heble jeszcze są przy pierwszym hamowaniu, przy drugim już drewniane jak nogi Rasiaka.
Na wolnych obrotach wcale wspomagania nie ma.
Pozdrawiam
...Podcisnienie na wyjściu z pompy jest cieniutkie, i nie wiem co jest.
.....
Jeśli wszystkie rurki są szczelne i żadna uszczelka nie puszcza to pewnie pompa umarła. Kiedyś walczyłem z pompą w Omedze 2.3D i dopiero wymiana całej pompy rozwiązała problem.....
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Jeśli dobrze zrozumiałem to mówimy o pompie podciśnienia zamontowanej na wałku rozrządu, a nie pompie hamulcowej. A z ciekawości jak się zachowuje sterowanie turbiną, EGR i tym podobne sterowane podciśnieniem??
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Jeśli dobrze zrozumiałem to mówimy o pompie podciśnienia zamontowanej na wałku rozrządu, a nie pompie hamulcowej. A z ciekawości jak się zachowuje sterowanie turbiną, EGR i tym podobne sterowane podciśnieniem??
Dokładnie vacum pompa, a inne sterowania podciśnieniem bez zauważalnych zmian.
Z egr-u mam zdjety węzyk wiec bez zmian.
Macie jakiegoś pomysła skąd wytrzasnąć takową część
Pozdro
Tutaj rozpołowiona pompa
Tu widać na rysunku co to za część, co prawda od 2.0 tdi ale zasada ta sama
[ Dodano: Pon 07 Sie, 06 20:57 ]
Tak więc nadszedł kres moim zmartwieniom hamulcowym dzieki pewnemu uprzejmemu magikowi, co na pstryknięcie palców wyczarował mi prawie nową pompkę w bardzo satysfakcjonujacej mnie cenie.
Tak więc wracamy do życia, dość śmigania fabką 1.2 12V
Komentarz