3 pytania dotyczace zawiesz/układu kierown. pewnej czesci.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tomekbiala
    Classic
    • 2011
    • 27

    3 pytania dotyczace zawiesz/układu kierown. pewnej czesci.

    Z tego co wiem nic nie bylo. Ma moze ktos moze BKD ze skrzynia dsg HXS tak dla porownania.
    Szukajac jakiesgos zdjecia dla porownania bo nie zrobilem jak mialem wszystko poodkrecane znalazlem na forum turana podwozie po prawej stronie widac srube trzymajaca wahacz mam podobnie ze zadnym kluczem nasadowym nie dojde a nawet jakbym doszedl to cholera jest tak dluga ze nie wyciagne za chiny.

    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
  • Rekin Chlebojad
    Rider
    • 2010
    • 474

    #2
    3 pytania dotyczace zawiesz/układu kierown. pewnej czesci.

    Witam , a mianowicie mam pytanie :

    1) Czy mógł by ktos sprawdzic, a może juz ktos wie, w Octavia II czy rownież ma w jedna ze stron troszke mniejszy skret kierownica, (np: jadac powoli po rownej nawierzchni, krecac kierownica w lewo a potem w prawo do MAX całkowicie, czy kierownica zatrzymuje sie idealnie w tym samym położeniu) ?? Domyslam sie z czego to moze wynikac, ale jednak chciał bym sie upewnic.

    2) Czy ktos kto ma Octavie od nowosci, zauważył że przez np: pierwsze 10-15 tyś km, kierownica fajnie sie "trzymała drogi" a potem tak jak by juz chodziła w miare luzno zdecydowanie inaczej jak na poczatku? Pytam bo ostatnio przejechałem sie testowka pare km, i prowadzi sie swietnie (tak jak moja jeszcze 15-20 tyś km temu, tzn przy chodz by predkosci 60-70 km /h kierownica jest dosc "twarda".

    3) i jeszcze jedno co to jest za czesc i za co odpowiada , znajduje sie ona przód-tył wachaczu z lewej strony.


    Uploaded with ImageShack.us
    [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      1. jest to normalne i wynka z konstrukci układu kieroniczego
      2.nie miem
      3.jesli masz xenony to sa czujnik do samomopoziomowania reflektorów
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • vaz
        Elegance
        • 2010
        • 799
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        1. W skrajnych położeniach kierownica jest u mnie obrócona tak samo o 180* w odniesieniu do pozycji jak do jazdy na wprost. Można uzyskać jeszcze większy obrót ale wymaga do pokonania elastycznego oporu. Może są jakieś milimetrowe różnice jeśli położenie kierownicy w maksymalnym obrocie określa się względem manetek wycieraczek i kierunkowskazów. Niesymetryczne położenie kierownicy w skrajnych położeniach lub/i różna ilość obrotów kierownicy do skrajnych położeń może świadczyć o różnych promieniach skrętu lewo-prawo lub/i o przestawionej kierownicy na wieloklinie (np.przy niefachowo przeprowadzonej regulacji zbieżności).
        2. W OII tego nie zauważyłem, przynajmniej na razie :szeroki_usmiech . W poprzednich autach (bez wspomagania)obserwowałem jednak coś podobnego i odnosiłem to do stopnia zużycia opon choć mogło to też wynikać ze zużycia elementów układu kierowniczego (przekładni, końcowek drążków kierowniczych, sworzni itd).
        Antyfotoradar Valentine1
        Harry II Classic+Sirio ML145

        Komentarz

        Pracuję...