Octavia 1.4 TSI Green tec

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kotalson
    Classic
    • 2013
    • 2

    Octavia 1.4 TSI Green tec

    Miałem tak pukanie na luzie, w toyocie... To było łożysko, wymienili kmpl sprzęgło i było ok
    Mieszkania dla młodych - program
  • piatek.l
    Classic
    • 2011
    • 2

    #2
    Octavia 1.4 TSI Green tec

    Witam,

    W cenniku Octavii IIFL zauważyłem nową opcje dla silnika 1.4 TSI pakiet Green tec. W cenniku informacja na ten temat jest bardzo uboga: "Pakiet obejmuje: funkcję start&stop, funkcję rekuperacji energii, opony o zmniejszonym oporze toczenia 195/65 R15. Pakiet wyklucza się z niektórymi opcjami wyposażenia dodatkowego. O szczegóły zapytaj Sprzedawcę."

    Czy ktoś z Was może mi powiedzieć więcej na ten temat? I jakie są Wasze opinie o takim pakiecie? Ma się to przekładać na niższe spalanie na poziomie 1.2 TSI przy zachowaniu normalnej dynamiki 1.4 TSI. Czy warto coś takie dokupić?

    Z góry dzięki za opinie,

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Czyli taki greenline w benzynie. Ciekawe czemu z silnikiem 1.4, a nie 1.2 :wink:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • kris75
        Ambiente
        • 2010
        • 217

        #4
        Tez zauwazylem ten pakiet za 1500zl ale Dynamica nie jest taka jak 1.4 tsi tylko mniejsza, niewiele ale jednak mniejsza. System daje 0,8 l oszczednosci ale tylko w warunkach miejskich korkow, pewnie system start and stop tyle daje, ale to nie znaczy ze u Ciebie w miescie takze bedzie to prawie litr mniej. Poza miastem oszczednosc wynika zapewne tylko i wylacznie z zastosowania innych opon. Generalnie ja bylbym ostrozny w braniu tego dodatku, oszczednosc watpliwa a zaplacic trzeba na starcie.

        Komentarz

        • Psycho Dad
          Rider
          • 2009
          • 629

          #5
          W naszym klimacie to i tak średnio zda egzamin.
          Przy włączonej klimie musi działać silnik. Tak samo w zimie przy -20C.
          Ja bym poczekał na wersje 1.4TSI z wyłączającymi się dwoma cylindrami.

          link pewnie do 2013 będzie do kupienia
          Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.

          Komentarz

          • dwaoka
            Elegance
            • 2010
            • 927

            #6
            Ciekawi mnie jak ta funkcja START STOP wpływa na żywotność turbiny... Dajmy na to jedziemy katowicką i co światła humulec, rozgrzane turbo i silnik stop i za minutę start...... :roll:
            bkc+dsg

            Komentarz

            • Chris11
              RS
              • 2011
              • 1587

              #7
              IMHO, rozgrzać turbo w korku do tego stopnia, żeby potrzebne było chłodzenie to chyba ciężko.
              Poza tym, 1.4TSI bodajże ma własny system chłodzenia działający po wyłączeniu silnika.

              Komentarz

              • Lelon
                Ambiente
                • 2008
                • 130

                #8
                Zamieszczone przez Chris11
                Poza tym, 1.4TSI bodajże ma własny system chłodzenia działający po wyłączeniu silnika.
                a system smarowania turbiny też ma niezależny od pracy silnika? :roll:

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Smarowanie, a chlodzenie to dwie rozne sprawy. Smarowania nie ma, wiec turbina dostaje po tyleczku :lol:

                  Start/stop to mozna stosowac wolnossacej benzynie, ktora szybko sie zagrzeje, nie ma zadnych cudow pod maska itd.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Lelon
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 130

                    #10
                    Maicroft, dlatego napisałem czy smarowanie też jest zapewnione bo Chris11, trochę pomylił pojęcia

                    Komentarz

                    • pandzik
                      RS
                      • 2011
                      • 2254
                      • Seat

                      #11
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      Start/stop to mozna stosowac wolnossacej benzynie, ktora szybko sie zagrzeje, nie ma zadnych cudow pod maska itd.
                      A oszczędnośći na benzynce pójdą szybko na nowy aku i rozrusznik, oba w dodatku "specjalne", "wzmocnione".

                      Komentarz

                      • shok
                        RS
                        • 2009
                        • 2070
                        • Octavia I (1U2)
                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez pandzik
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Start/stop to mozna stosowac wolnossacej benzynie, ktora szybko sie zagrzeje, nie ma zadnych cudow pod maska itd.
                        A oszczędnośći na benzynce pójdą szybko na nowy aku i rozrusznik, oba w dodatku "specjalne", "wzmocnione".
                        To fakt ostatnio widziałem gdzieś cenę akumulatora :shock: do auta z takim systemem i się zastanawiałem gdzie ta oszczędność

                        Komentarz

                        • sew1981
                          RS
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2009
                          • 10917
                          • Fiat

                          #13
                          to bezsens ten cały system....niech więcej akcyzy dowalają do paliw, to też więcej takich droższych cudów będą producenci kombinować, żeby zarobić na ludzkiej głupocie.....

                          Komentarz

                          Pracuję...