Padlo turbo AHF - WYMIAMANA tylko na co?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tymon
    RS
    • 2004
    • 2970

    #51
    Michał, spoko.
    Mi chodzi o to, że w moim przypadku płaski jest jak najbardziej ok.
    Nie mam nic do wysokiego momentu, przecież wiadomo jak było na początku :wink:
    Ja nie wyśmiewam się z wysokiego momentu i nie oznajmiam na forum jak ktoś ma wysko w niskim zakresie że np... "stary ale masz jebnięcie, zmień sobie program na płaski moment to lepiej będzie dla maszyny"
    Osobiście uważam że jest ok

    Pozdrawiam
    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
    BMW serii 3... Radość z jazdy.

    Komentarz

    • GrabaR
      Drive
      • 2009
      • 67

      #52
      Panowie wracając do pytania postawionego w temacie:
      Załóżmy, że pada mi turbo i kupuję np.: ASZ. I teraz po kolei co najlepiej zrobić?
      1) Po prostu założyć i jeździć?
      2) Założyć i ustawiać/zmieniać parametry w kompie. Dopiero po tym jeżdzić?

      Komentarz

      • G60Garret
        Drive
        S_OCP Member
        • 2008
        • 49

        #53
        Żeś odgrzebał kotleta :lol:

        Jak wstawisz większe turbo to dobrze by było założyć większe wtryski co by wykorzystały potencjał sprężarki, ale zacznie cie hamować SMIC, a jak chcesz tanio i trwale to zakładasz tylko większa turbine i na korekcje softa jedziesz
        Diesel Power i wszystko jasne

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #54
          odgrzewając kotleta
          możesz jeździć na "większym" turbo bez zmian ponieważ sprężarka nie napompuje więcej niż ma zadane ale należałoby zrobić ligi przede wszystkim 11 kanału i to to sprawdzić,
          ewentualna regulacja mieszka
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • GrabaR
            Drive
            • 2009
            • 67

            #55
            Kotlet schabowy, zawsze strawny i zdrowy chciałoby się powiedzieć

            Garmażerki ciąg dalszy - waszym zdaniem lepiej wziąć standardową turbinę i wgrać wirusa, czy też "większe" turbo i soft dostosować. Przy założeniu, że wtrysków nie wymieniam, a turbo i tak musi być nowe.

            Komentarz

            Pracuję...