Moja OI ALH dzisiaj rano po pierwszej nocnej minusowej temperaturze powiedziala rano - uważaj , bo jeszcze moment i nie zapale, daj nowa energię hahaha. Wiec chyba czas na zmiane aku . Obecnie siedzi oryginalny Varty 70Ah 560A wg EN. Jutro rozejrze sie , co zakupic. Narazie celuje w niemieckiego Molla 74Ah 680 A lub Delcora ale ten to pewnie prawie nieosiagalny. Octavka to wersja 2005r Tour z pakietem Business (pelna elektryka szyb, zamkow, klimatronik). Generalnie mam pytanie dotyczące co po zmianie? Cala elektronika chba wstaje bez zadnej adaptacji, zeruje sie pewnie tylko podlicznik plus zegarek. Ale cos chyba jest z ukladem elektroniki szyb i zamka, czy sie mylę? Plus jeszcze pewnie alarm , ten jest dostawiany w ASO, w tym momencie nie pamietam nazwy.
U mnie było jak napisałeś - reszta elektroniki bez problemów. Jedyne problemy możesz mieć z alarmem, w zależności od typu, chociaż u mnie też montowany w serwisie, po podłączeniu parę razy "titnął" i wszystko OK.
Człowiek planuje, Bóg decyduje ...
Jark7
było 119/296 jest 143/328 by Aligator
aro333, zero problemów miałem po wymianie aku w OI tdi z 2004r, więc myślę, że Ty też nie będziesz miał. Tylko zegarek musiałem nastawić i cała filozofia
aro333, u mnie również nie wystąpiły żadne problemy. Do ustawienia miałem zegarek oraz programowanie radia (nie mam oryginalnego Skodowego), wyzerował się - jak słusznie napisałeś - licznik przebiegu dziennego. Z alarmem, szybami, czy innymi dodatkami nie miałem najmniejszego problemu. I tyle
Dzieki za odpowiedzi. Dzisiaj sie ciut rozejrzalem po miescie. Molla moge kupic tylko w jednym miejscu za 415 zyla, Varty silver oraz blue sa w okolicy 390 zyla. A moze z portalu aukcyjnego, ktos z Was kupowal? Ceny nizsze tylko jak potem z reklamacją.
aro333, jak kupisz np. z Allegro ale ze sklepu, to masz pełne prawo zwrócić nieuszkodzony towar w ciągu 10 dni od zakupu Z reklamacją nie powinno być problemów, jeśli masz na myśli gwarancję - to jak zakup w sklepie, tylko przez portal aukcyjny.
miałem kilka różnych aku - i polecam Vartę Silver jeśli się nią zainteresowałeś. Jedyny aku, który kręcił mi rozrusznikiem w starej O1 AGR po całym weekendzie na -20st mrozie...
co do zerowania się elektroniki to zarówno w O1 jak i teraz w O2FL po odpięciu aku nie da się zamknąć do końca szyb bez trzymania przełącznika od sterowania silniczkami szyb. tzn. otwierasz szyby do połowy lub do końca i dopóki nie przytrzymasz ręcznie zamknięcia szyby do samego końca - to drugie położenie przełącznika (zamykanie lub otwieranie szyby do końca) nie działa. tak jakby gdzieś się kodowało położenie szyby zamkniętej.
Komentarz