Keyless go czy jakos tak

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Asik
    Classic
    • 2011
    • 26

    Keyless go czy jakos tak

    dla mnie auto stylistycznie porazka, brzydkie na zewnatrz i w srodku, nie ma porownania do Pandy i raczej sprzedaz tez bedzie slaba.
  • piotrcar
    Rider
    • 2010
    • 641

    #2
    Keyless go czy jakos tak

    jak w temacie czy darade??? superb to ma
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    Komentarz

    • edeks
      Classic
      • 2011
      • 9

      #3
      bo to superb a tak poważnie, to duża ingerencja i wątpię, żeby było warto.

      Komentarz

      • szefoo
        Classic
        • 2011
        • 7

        #4
        Witam. Jak masz za dużo funduszy to wiąże się to z wymianą :
        -klamek zewnętrznych (mają czujniki pojemnościowe, choć wątpie żeby pasowały z superba, w octavi nie występują)
        -prawdopodobnie sterowników drzwi
        -kolumny kierowniczej z blokadą ELV
        -sterownika sieci pokładowej BCM
        -samego przycisku na kolumnie kierowniczej
        -czterech anten kluczyka (przednie drzwi, bagażnik, w środku w konsoli środkowej)

        Koszt myśle jakieś 10 tyś zł plus ewentualne koszty montażu.

        Na tą chwile (choćby powodem jest brak odpowiednich klamek) nie da rady...
        Samochód jest Twoją własnościa, jeżeli wiesz jak się z nim obchodzić, to nie pytaj innych o zdanie.

        Komentarz

        • piotrcar
          Rider
          • 2010
          • 641

          #5
          no to chyba jednak niewarto
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          Komentarz

          • innova
            Rider
            • 2011
            • 554

            #6
            mi się w takich przypadkach przypomina sytuacja, w której centralka alarmu swego czasu w innym pojeździe po burzy przestała poprawnie reagować i odcięła mi definitywnie zapłon. Kilka godzin minęło nim różnymi brutalnymi metodami (cięcia kabli i obejścia) doprowadziłem pojazd do możliwości uruchomienia silnika i pal licho te obejścia ale nigdy nie mam wolnej chwili a co dopiero pół dnia na doprowadzenie pojazdu do porządku zwłaszcza w obliczu faktu, gdy zawalił dodatkowy system który niezbędnym nie był (poza ubezpieczeniem). Mając na uwadze to doświadczenie pochodzę bardzo konserwatywnie do dodatków w części związanej z zapłonem i uruchomieniem silnika unikając rozwiązań zewnętrznych i ewentualnie stosując własne nad którymi mam pełną kontrolę. Mając Keyless go zamontowany fabrycznie wcale bym się nie ucieszył i od razu kombinowałbym jak sprawić, by mnie nie zaskoczył któregoś poranka.

            Podsumowując oprócz aspektów finansowych można również dostrzec słabe punkty techniczne takiej modyfikacji, które mogą skutkować niemałym wkurzeniem. Innym przykładem jaki można tu przytoczyć są drzwi wejściowe każdego domostwa: czemu w dobie wszechobecnej elektroniki mimo wszystko otwieranie wciąż odbywa się metodą mechaniczną miast elektronicznej którą o wiele skuteczniej można zabezpieczyć przed nieautoryzowaną wizytą ?
            --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
            Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
            _______________________________________

            Komentarz

            • piotrcar
              Rider
              • 2010
              • 641

              #7
              jestes troche w bledzie.jest juz duzo zamkow otwieranych z pilota lub kodem stosowanych w domach biurach itd
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              Komentarz

              • innova
                Rider
                • 2011
                • 554

                #8
                Zamieszczone przez piotrcar
                jestes troche w bledzie.jest juz duzo zamkow otwieranych z pilota lub kodem stosowanych w domach biurach itd
                biura, domofony, alarmy, bramy wjazdowe itp to jak najbardziej - przy okazji realizowana jest rejestracja osób/pojazdów wchodzących i wychodzących...natomiast prywatnie w domu nie spotkałem jeszcze takiego rozwiązania chociaż sam bez problemu mógłbym zrobić sobie jakieś mało skomplikowane acz indywidualne rozwiązanie, którego nikt nie obejdzie bez użycia łoma właśnie ze względu na indywidualność... tylko że jak się coś "zważy" albo ktoś dla śmiechu odetnie zasilanie i nawet podtrzymanie tego nie podźwignie to po powrocie do domu przy takim elektronicznym zamku niestety we własnym zakresie trzeba by po łom sięgać a straty też wyjdą z tego niemałe.

                Taka inna ciekawa historia z mojego życia:
                Skonstruowałem wujkowi system alarmowy na działce wiele lat temu. Jedna z burz go trochę zmasakrowała jak to bywa w przypadku linii zasilających napowietrznych i podpiętych doń urządzeń. Wujek nie chcąc mnie kłopotać ściągnął pobliskiego specjalistę od alarmów. Ten na szczęście wykazał profesjonalne podejście i po otwarciu pierwszego z modułów poddał się twierdząc, iż to nie jest żadne znane mu rozwiązanie a tacy elektronicy co od początku do końca sami coś tworzyli to wyjechali już dawno do UK i że nikt tego nie naprawi. Z tym UK to akurat się nie zgadzam i jako komplement nie uznałem a osobiście uważam, iż w większości tych co wyjechali to nie do końca najlepsi specjaliści.
                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                _______________________________________

                Komentarz

                • piotrcar
                  Rider
                  • 2010
                  • 641

                  #9
                  w przypadku braku podtrzymania mozna to otworzyc w iny sposob nie wywazajac drzwi.
                  moze ktos sie jeszcze wypowie na temat
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  Komentarz

                  • szefoo
                    Classic
                    • 2011
                    • 7

                    #10
                    Jeżeli masz brak napięcia to otwierasz samochód normalnie z kluczyka. Kluczyk jest w pilocie i jest to twardy kluczyk ,nie jak w VW (Passat 3C) plastikowy który udaje zaczep do breloczków
                    Samochód jest Twoją własnościa, jeżeli wiesz jak się z nim obchodzić, to nie pytaj innych o zdanie.

                    Komentarz

                    • innova
                      Rider
                      • 2011
                      • 554

                      #11
                      a czy ktoś coś wspominał o braku zasilania w samochodzie i wywarzaniu drzwi właśnie w samochodzie ? O tym nie było lub też nie było w takim kontekście natomiast racją jest, iż pomimo możliwości technicznych i po raz kolejny możliwości realizacji trudnego do sforsowania zabezpieczenia pojazdu wciąż większość pojazdów posiada wspomniany twardy kluczyk gdzie liczba kombinacji i zabezpieczeń jest mocno ograniczona.
                      --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                      Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                      _______________________________________

                      Komentarz

                      • piotrcar
                        Rider
                        • 2010
                        • 641

                        #12
                        troszeczke sie nie zrozumielismy,chodzilo mi o drzwi w domu ze nie trzeba ich wywarzac bo przy zamku elektronicznym jest tez zamek normalny.w samochodzie jest to samo.dobra zakonczmy to.moze ktos cos wniesie do tematu.jesli nie to mozna zamknac i usunac
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        Komentarz

                        Pracuję...