Był plan na RS.. ale szef szybko sprowadził na ziemię wręczając kluczyki do Astry 3 Kombi. Astra od marca zrobiła 72 tysiące.
Pojawiła się O2 FL Premia, jest zielone światło na zakup. Za ekstra opcje będę musiał sam dopłacić.
1. Jest sens dopłacać do ksenonu? 3300pln Sporo jeżdżę. ale nie jeździłem niczym z ksenonami w nocy.
2. Wersja Elegance z pakietem Biznes (Radio Bolero, GSM II, Kierownica wielofunkcyjna) nie daje się łączyć z pakietem Dynamic. Czy ten pakiet to coś więcej niż wygodniejsze fotele?
3. Kupujac O2 Premia, za przednimi siedzeniami mam kratę, ale konfigurator wyświetla jeszcze tylną kanapę, zagłówki, pasy. Jak rozumiem producent dodaje te elementy zapakowane w bagażniku i mogę z nimi zrobić co zechcę? Skoro za kratę dopłacam 2000 pln
Był Golf IV 1.9 TDI ASV, była Astra III 1.3 CDTI , jest Octavia II FL Combi 2.0 TDI CFHC
jest CrossTouran 2.0 TDI BMN
1. Jest sens dopłacać do ksenonu? 3300pln Sporo jeżdżę. ale nie jeździłem niczym z ksenonami w nocy.
Warte każdych pieniędzy jak dużo jeździsz.
Zamieszczone przez siedem50
2. Wersja Elegance z pakietem Biznes (Radio Bolero, GSM II, Kierownica wielofunkcyjna) nie daje się łączyć z pakietem Dynamic. Czy ten pakiet to coś więcej niż wygodniejsze fotele?
Pakiet Dynamic to fotele + 3-ramienna skórzana kierownica bez multifunkcji.
Dzięki za pomoc.
Będzie w takim razie ksenon.
Będę musiał poszukać fizycznie auta z pakietem Dynamic aby się mu przyjżeć.
Elegance ma przyciemniane szyby, a czy z tej opcji można zrezygnować?
Był Golf IV 1.9 TDI ASV, była Astra III 1.3 CDTI , jest Octavia II FL Combi 2.0 TDI CFHC
jest CrossTouran 2.0 TDI BMN
I to jest właśnie problem takich pytań... Każdy teraz zacznie wypisywać co koniecznie trzeba sobie domówić, bo sam to ma, a prawda jest taka, że nikt poza Kolegą siedem50 raczej nie wie, czego do życia potrzebuje.
Do mnie np. 4-ramienna kierownica i seryjne fotele w ogóle nie przemawiały i wolałem mieć trójramienną bez multifunkcji i sportowe fotele. Bez chwili zawahania zrezygnowałem z tego sterowania w kierownicy, ale to chyba sam kupujący wie najlepiej z czego najczęściej korzysta i za co chce zapłacić
Co do pakietu Dynamic, to myślę, że całkiem obiektywnie mogę stwierdzić, że wsiada się i wysiada gorzej niż ze zwykłych, ale jeździ się w nich o niebo wygodniej niż na seryjnych...
Kierownica też jest jakaś taka przyjemniejsza w trzymaniu i ładniejsza - ale to już jest subiektywna ocena.
Akurat to jest kwestia nad którą się zastanawiam.
Ambition:
Maxi-DOT 700pln
Bolero 3500 pln (za tą cene zdecyduję się na swinga - tylko 1600 pln)
Przygotowanie pod telefon GSM II 1000pln
Pakiet sportowy Dynamic 1500pln
Tempomat 900 pln
Brak Multikiery
Elegance
Maxi-DOT 0 pln
Pakiet Biznes (Multifunkcja, Bolero, GSM II) 1650pln
Tempomat 0 pln. Pakiet Dynamic nie dostępny przy wyborze pakietu Biznes. Wszystko rozbija się o kierownice.
Przeżyłbym już brak Multifunkcji
Zależy mi bardzo na wygodnych stołkach - bywają dni że przez 12 godzin siedzę w aucie, tempomacie, na Bluetooth do telefonu (ale nie chce dokładanego np nokii).
Ksenony biorę.
Mam zgryz. Zobaczymy co jutro powiedzą w Salonach Skody.
Był Golf IV 1.9 TDI ASV, była Astra III 1.3 CDTI , jest Octavia II FL Combi 2.0 TDI CFHC
jest CrossTouran 2.0 TDI BMN
Wygodne fotele były również dla mnie ważnym argumentem. Nieraz spędzam 8h w aucie. Siedziałem w standardowym (dosyć twardym moim zdaniem) fotelu, pakietu Dynamic nie miałem okazji sprawdzić, ale on raczej na dłuższe trasy wygodny być nie może. Uważam, że lepszego wyboru nie mogłem dokonać. Siedzenia są bardzo wygodne, miękkie. Jedynie siedzisko mogło by być trochę dłuższe, ale to już przypadłość wszystkich wersji i przede wszystkim moich długich nóg Niestety przez dłuższy czas będę poza Krakowem, w innym razie moglibyśmy się spotkać i miałbyś okazję Sam się przekonać.
P.S. Ksenon bierz obowiązkowo!
Wychodzę, z założenia (może mylnego) iż niewiele różnią się komfortem od siedzeń z Leona II FR TDI, którym miałem okazję nieraz jeździć. Tamte są zdecydowanie za twarde i trochę za wąskie jak na moje wymiary.
Komentarz